Dus datquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:20 schreef RacerDKB het volgende:
Originele nummers, die bestaan niet meer.
Niet in alle genres neequote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:20 schreef RacerDKB het volgende:
Deze jongeman dus:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:35 schreef Strani het volgende:
Originele muziek bestaat niet meer? Dan ken jij Gewoon Rutger nog niet!
Ik draaide vanmiddag net J. Bastos.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:35 schreef Strani het volgende:
Fantastisch lied!! Als ik er al iets van kopieren in kan vinden dan is het een soort van Eminem meets Elton John.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:20 schreef RacerDKB het volgende:
of willem kanonquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:35 schreef Strani het volgende:
quote:
Lijkt net een opa die met zijn orgel meezingt.quote:
Dat vind ik dus ook keer op keer elke keer maar weer!!!! en eerst kwam zon sweet home allahbama op de radio maar dat is gewoon een dikke ripoff van kidrock!!!!!met all summer long!!!!! RIPOFFquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:13 schreef Salatrel het volgende:
hier kwam net under the bridge van RHCP voorbij maar die leek toch wel erg veel op dat nummer van all saints
Inderdaad. Maar omdat bij de massa alleen het standaard 3 accoorden schema er in gaat, zijn ze zo onderhand wel uitgekakt met originele muziek.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:44 schreef Roi het volgende:
Originele muziek bestaat wel nog gewoon verzuurde jankerds.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Fantastisch lied!! Als ik er al iets van kopieren in kan vinden dan is het een soort van Eminem meets Elton John.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |