Ik weet nog wel wie mij de eerste kus heeft gegevenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ikke ook nietmaar voelde wel leuk........
![]()
pas toen ie een briefje in mijn kaplaars had gedaan,
(als het winter was moesten we altijd de kaplaarsen in de gang bij de kapstok laten staan voor de sneeuw enzo...... kan me niet herinneren eigenlijk of je dan op je sokken de klas in moestof dat je sloffen mee had ozo dat heb ik zeker verdrongen
)
maar goed.........
on topic![]()
dus hij had gehoord dat ik hemm ''wel leuk vond''
kutvriendinnetjes zijn nooit te vertrouwen![]()
en toen had ie een briefje in mijn kaplaars gedaan ''of ik met hem wilde gaan''
en toen liep ik naar huis............ en toen liep ie achter me aan en toen riep ie me naam
en toen ben ik héél hard weggerent![]()
einde verhaal.......
Ik zat in klas 5 lagere school toen ik hopeloos verliefd was een mooi meiske. Naast school stonden allemaal struiken waar je jezelf in kon verstoppen, dat deden we dan ook saampies. Enne, ik mocht met haar mee naar huis en kreeg daar gekookt ei met echte zaanse mayonaise. Enne, we liepen dan ook af en toe hand in hand. Ik was zó gelukkigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je hebt vast terug gelezendus vertel jij ook 's wat
en eh... die Ruud de Wild is wel vreemd bezig trouwens zeg.......
wat's kebuerd met die goser ?
4:50quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:26 schreef Coos het volgende:
Hoe laat begint het?
Zit nu tegen die plofkop van Hans van Baalen aan te kijken.
ja tuurlijk.........quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat in klas 5 lagere school toen ik hopeloos verliefd was een mooi meiske. Naast school stonden allemaal struiken waar je jezelf in kon verstoppen, dat deden we dan ook saampies. Enne, ik mocht met haar mee naar huis en kreeg daar gekookt ei met echte zaanse mayonaise. Enne, we liepen dan ook af en toe hand in hand. Ik was zó gelukkig![]()
Zij trouwens ook, maar ja...toen was er een ander leuk meisje jarig en die nam mij mee om de klassen rond te gaan met koek voor de meesters. En ik kreeg ook een lekkere koek van d'r. Toen was ik natuurlijk helemaal op haar.
een beugelbekkiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:29 schreef HoneyBunny het volgende:
ik had ook een beugel![]()
en mn eerste kus was niet wat
Boksbeugel is handiger bij die tering kerelsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:29 schreef HoneyBunny het volgende:
ik had ook een beugel![]()
en mn eerste kus was niet wat
jij bent echt erg!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ik kreeg ook een lekkere koek van d'r. Toen was ik natuurlijk helemaal op haar.
't Is al geweest. 't was vroeg vandaag, sorry voor de foute infoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:26 schreef Coos het volgende:
Hoe laat begint het?
Zit nu tegen die plofkop van Hans van Baalen aan te kijken.
Ik sluit mijzelf op om niet nog meer mensen ongelukkig te makenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
jij bent echt erg!![]()
Je hebt dat nu nog?
Heb slechte herrinneringen aan tikkertje. In groep 8 tijdens Sinterklaas om precies te zijn (het zit nog diep)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
wij deden altijd twee-get (geen idee eieenlijk hoe je dat spelt, je sprak het iut als twee-ket, waarbij je hand in hand moest lopen met de persoon die jou tikte, en dan samen weer iemand tikken, die dan hand in hand moest lopen met de persoon die hij of zij weer tikte. (soort van verkapte:Ik wil jou).)
Alleen de stomme jongens tikten mij.
(als jullie een soort van drama nostaligische gedachten lezen, ja zo voel ik me ff)
ah sandwichquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
Heej HB (voeg er in gedachten maar een spandoek aan toe!)
Ik zoende voor pas voor het eerst in de 2 klas mavo (daarvoor vermeed ik gewoon alle jongens die interesse hadden en al eens hadden gezoend, of aangaven open te staan voor zoenen) de eerste keer zoende ik wel met 2 jongens tegelijkertijd. Om de verloren tijd in te halen zeg maar. Ja met beugel ook!
He pssst, ik ben haar ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:31 schreef Dementor het volgende:
HB lijkt als twee druppels water op mijn eerste basisschool juf.
Viel me van de week opeens op.
Hoe dan?
Meer heb ik niet te vertellen.
Nee dat was jij niet!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:36 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He pssst, ik ben haar ook![]()
Ben wel even kleuterjiffie geweest, maar toen was jij geen kleuter meer hoor
Ik ook en zo leuk is dat heul nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:35 schreef HoneyBunny het volgende:
Maar gelukkig is hij nu dik en lelijk
LIESJE !quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zoende voor pas voor het eerst in de 2 klas mavo (daarvoor vermeed ik gewoon alle jongens die interesse hadden en al eens hadden gezoend, of aangaven open te staan voor zoenen) de eerste keer zoende ik wel met 2 jongens tegelijkertijd. Om de verloren tijd in te halen zeg maar. Ja met beugel ook!
It's all about the honeypot.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook en zo leuk is dat heul niet![]()
valse haatdragende teringwijven![]()
Ik heb ook een buikjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook en zo leuk is dat heul niet![]()
valse haatdragende teringwijven![]()
volgens mij weet jij niet eens hoe honing smaakt bollequote:
jahaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt Fan....
2?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
NMNS vat hem wel gelukkig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij weet jij niet eens hoe honing smaakt bolle![]()
trouwens mag je niet hebben slecht voor je lijn
Dan moet je naar het oostblok, daar is een buik een teken van welvaart, dus weer de honey pot die om de hoek komt kijkenquote:
Buikje is best cute, maar hij had geen buikje hoor. Meer zo'n ding wat een nijlpaard ook meedraagt!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb ook een buikje![]()
Best leuk he![]()
Komt overigens voornamelijk omdat ik 3 maanden op de bank heb gelegen
o snapte ik hem dan verkeerdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
NMNS vat hem wel gelukkig.
En ik eet / zet mijn tanden in wat ik wil.
Eerst de spulletjes in de poppenhoek opruimen lieverd, dan mag je gaan bouwen.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet je naar het oostblok, daar is een buik een teken van welvaart, dus weer de honey pot die om de hoek komt kijken
Goed, goed.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Eerst de spulletjes in de poppenhoek opruimen lieverd, dan mag je gaan bouwen.
EN NIET RENNEN OP DE GANG!
Nou snap ik helemaal niet meer waar het over ging!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o snapte ik hem dan verkeerd
ik dacht dat honingpot stond voor eh........ je weet wel enzo![]()
of zit het anders, dan moet je dat effe uitleggen want zzulke dingen moet ik wel weten
die sla ik op in mijn geheugen
voor zover dat nog werkt
Dat zeg ik al drie jaarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Dat buikje gaat eraf, ga deze week weer beginnen met looptraining
Wacht maar tot je 40+ bent, dan gaat het dus niet zo handig meer.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:44 schreef Dementor het volgende:
Ik zeg het pas 3 maanden en eerst gaat de rest schijnbaar.
So be it, maar het gaat.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
meer niet hoor![]()
dan haak ik afen ga ik wegrennen enzo...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |