Wat moet ik dan als jij een blauwe badjas aan hebt?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
JA ON TOPIC A.U.B. !![]()
![]()
en ik heb nog een blauwe badjas aan ookdus je MOET wel nu...........
Doe eens uit danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en ik heb nog een blauwe badjas aan ookdus je MOET wel nu...........
ikke ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk dat ik toch wel een stuk jonger was, wist alleen toen nog niet dat het verliefdheid was
okéquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ [url=http://gs9.rimg.info/cef275fa6651c2bb3a44da69e4b75410.png]afbeelding ] [/url]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ikke ook nietmaar voelde wel leuk........
![]()
pas toen ie een briefje in mijn kaplaars had gedaan,
(als het winter was moesten we altijd de kaplaarsen in de gang bij de kapstok laten staan voor de sneeuw enzo...... kan me niet herinneren eigenlijk of je dan op je sokken de klas in moestof dat je sloffen mee had ozo dat heb ik zeker verdrongen
)
maar goed.........
on topic![]()
dus hij had gehoord dat ik hemm ''wel leuk vond''
kutvriendinnetjes zijn nooit te vertrouwen![]()
en toen had ie een briefje in mijn kaplaars gedaan ''of ik met hem wilde gaan''
en toen liep ik naar huis............ en toen liep ie achter me aan en toen riep ie me naam
en toen ben ik héél hard weggerent![]()
einde verhaal.......
nou als je blauw bent ben je toch een beetje de baas enzoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat moet ik dan als jij een blauwe badjas aan hebt?
Ik ben vandaag wel volledig in het blauw, telt dat ook?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou als je blauw bent ben je toch een beetje de baas enzo![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja nou jij?
ik leg hier me hele ziel en zaligheid bloot en ik krij niks terug
je hebt vast terug gelezenquote:
Hij stond vlakbij Pim Fortuyn op 6 mei.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je hebt vast terug gelezendus vertel jij ook 's wat
en eh... die Ruud de Wild is wel vreemd bezig trouwens zeg.......
wat's kebuerd met die goser ?
kijk aan jou heb ik watquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Jeugdsentiment!!!
Groep 8 geloof ik, op vrijdagmiddag was het tijd voor toneelstukjes, en ja daar mocht je af en toe de klas voor uit om te oefenen! Weken hadden we geoefend op op een mini playbackshow!!
Ik die niet populair was, maar wel een vriendinnetje had met grote zussen, deed glen Mederios (weet ik nu)
Met een bandje in de cassetterecorder enzo, uren repeteren!
Jaaaaren later hoorde ik het nummer nog een keer, zo compleet anders als ik het me herinnerde:
Noffings konna tsjeens mij lof for joe, joe wanna nananannananananananannnanananananan i lof joe.....
Najawilde ik ff kwijt enzo
lief héquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wij deden altijd briefjes in de jassen die buiten op de gang hingen![]()
Nou ja, altijd....
ja da's ook wel iets om nooit te vergeten maar dacht dat ie daar hulp voor had gekregen enzo,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij stond vlakbij Pim Fortuyn op 6 mei.
Daar heeft hij een tik aan overgehouden.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[ [url=http://gs9.rimg.info/7c3358a18ae0e7b57abd4c0884af15cb.png]afbeelding ] [/url]
Lies!
Oh en Fan:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |