abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:28:59 #276
34793 neo567
You know who
pi_60831439
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:22 schreef Topspin het volgende:

[..]

Weet je wat ook zo vreemd is, als je de hand dus op de plek legt waar pijn heerst. Heb nog altijd wat last van de schouder maar zodra ik de hand op de schouder leg is de pijn direct verdwenen als sneeuw voor de zon. Warmte is het niet direct want het is buiten 23 graden dus het effect van de warmte van de hand doet er niet toe.

Dus dan sowieso dat mensen kunnen toveren inderdaad

Is het magnetiseren als je met de hand op de pijnlijke plek gaat waar ieder mens toe in staat is of is het wat anders? Ook bij maagkrampen en hevige buikpijn helpt de hand altijd hier, heb dan niet vaak maagkrampen maar zodra het gebeurt leg ik uit reflex de hand erop en is de pijn weg.

Iedereen kan toveren met een eitje en weet je:

de 40 - 0 stand bij tennis wordt ook wel 40 - love genoemd: dat komt uit het oude frans waar bij een ei werdt getekend als nul, het ei diende als 0 (grijs)
En l'oeuf verbasterde tot "love" !!!
pi_60831510
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:28 schreef erodome het volgende:
Ali, zou je aub een natwoord willen geven op mijn vraag hoe het kan dat jij een goddelijke ervaring hebt gehad met een zondige handeling, alle gein en sarcasme erbij even vergeten, maar daar ben ik toch wel erg benieuwd naar...
Het was geen zondige handeling. Ik ga hier niet in detail uitleggen hoe en wat er precies is gebeurd en gedaan, dat is privé. Neem maar gewoon ff van me aan dat het niet ver ging.
pi_60831521
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:

(Lange aaneensluiting van allerlei knipsels)
What the BLUE FUCK heeft dat met het symbool Oneness te maken?
Eenheid is juist wat moois: het symbool zelf toont al Joodse en Christelijke symbolen.
Alle goddelijke energie bij elkaar van alle culturen...eenheid...geen rivaliteit maar SAMENWERKING!

Oehhhhh.....eng!
pi_60831553
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:31 schreef ToT het volgende:

[..]

Eenheid is juist wat moois: het symbool zelf toont al Joodse en Christelijke symbolen.
Alle goddelijke energie bij elkaar van alle culturen...eenheid...geen rivaliteit maar SAMENWERKING!

Oehhhhh.....eng!
pi_60831586
Het gaat me niet om dat symbool

Al was het een paasei, wat interesseert mij dat symbool. Als je het wil ontleden blijkt het ook occult te zijn trouwens, maar dat maakt niet uit. Het gaat om dat idee van ONENESS
pi_60831592
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Mijn persoonlijk geloof is, en daarmee wijk ik af van de meeste mensen, dat na een behandeling er al wat blokkades opgeheven zijn en je Reiki kanalen een klein beetje op een kiertje zijn gezet (niet dat ze ooit compleet sluiten overigens) zodat je zelf ook eventjes ietsjes Reiki kunt geven.
Sowieso zit de energie nog in je lichaam en kun je het wat sturen, lijkt me.

Met magnetiseren heb je verschillende vormen:

- Mensen persen hun eigen energie uit hun lichaam om de energie van de cliënt aan te vullen. Dit kost je eigen energie wat je enorm uitput en je kunt kwalen van anderen overnemen als je de juiste handelingen niet verricht om dit te voorkomen.
- Mensen trekken negatieve energie uit de cliënt om zo de kwaal te verwijderen. Ook hiermee kun je kwalen overnemen als je niet de juiste handelingen verricht.
- Mensen geven energie van Het Hogere door aan de cliënt. Dit is 100% veilig, kost geen energie en staat eigenlijk gelijk aan Reiki.
Was net ff aan het bladeren in het boek en daar stond iets over het 6e Chakra dat versterkt wordt door de handoplegging? 6 nog wel Chakra vervolgens uitgelegd als energie en de kern die geneest of iets dergelijks.

Een paar blz's gelezen met allerlei posities waar de handen gelegd worden en schijnbaar is het toch nodig om een cursus te volgen. Kan moeilijk mijn hond leggen op mijn hoofd en slapen en voeten. Daar is iemand anders voor nodig.

Ben dan wel iets panisch dat er teveel open komt te staan, ben sowieso nogal vatbaar aangelegd dus weet niet hoe ik erop ga reageren. Straks vlieg ik de lucht in of iets dergelijks
Genieten is toegestaan!!!
pi_60831609
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:31 schreef ToT het volgende:

[..]

Oehhhhh.....eng!
Je bent wel erg traag van begrip ToTje...
SAMENWERKING bij ZDA staat voor overspel, satanisch...de doodstraf opgelegd door God.

Alles wat niet hetzelfde denkt, functioneerd...is als ZDA ís tegen hun God ís dus satanisch... samenwerking = dus uit den boze en totaal ondenkbaar.

voor als je het even vergeten was.
pi_60831625
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja je hebt nu wat stukjes Bold gemaakt om je punt wat duidelijker te maken.

Dus de Verenigde Naties is een enge groep die de mensheid samen wil brengen
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:37:42 #284
34793 neo567
You know who
pi_60831679
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:35 schreef ToT het volgende:

[..]

Het is het beest uit de zee of het land, dat anderen zijn wil oplegt, en vuur spuwt (smell the gunpowder ) zoals beschreven in de openbaringen van Johannes.
pi_60831682
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef Topspin het volgende:

[..]

Was net ff aan het bladeren in het boek en daar stond iets over het 6e Chakra dat versterkt wordt door de handoplegging? 6 nog wel

Een paar blz's gelezen met allerlei posities waar de handen gelegd worden en schijnbaar is het toch nodig om een cursus te volgen. Kan moeilijk mijn hond leggen op mijn hoofd en slapen en voeten. Daar is iemand anders voor nodig.

Ben dan wel iets panisch dat er teveel open komt te staan, ben sowieso nogal vatbaar aangelegd dus weet niet hoe ik erop ga reageren. Straks vlieg ik de lucht in of iets dergelijks
Begrijp ik nou dat je je probeert te visualiseren hoe je in je eentje zou moeten oefenen en spaak loopt bij het beeld dat de hond jóuw Reikiet?
Wat dacht je ervan dat niet de hond zijn poten op/boven jou hangt, maar dat jij hém reiki geeft als oefening?

(of begrijp ik nu niet dat je jezelf Reiki probeert aan te leren?)

!
pi_60831701
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:35 schreef ToT het volgende:

[..]

Om een NEW WORLD ORDER te bouwen ja. Gebaseerd op NEW AGE ideeën. Geïnitieerd door de Kosmische Christus, welke Maitreya heet, en waarvan de komst voorbereid wordt door LUCIFER, door middel van NEW AGE groupen, die NEW AGE waarden en ideeën verspreiden, zoals jullie ALLEMAAL ondertussen weten aangezien je er zelf mee geïndoctrineerd bent. Valt het kwartje al??
pi_60831705
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:35 schreef Rimpelhond het volgende:

[..]

Je bent wel erg traag van begrip ToTje...
SAMENWERKING bij ZDA staat voor overspel, satanisch...de doodstraf opgelegd door God.

Alles wat niet hetzelfde denkt, functioneerd...is als ZDA ís tegen hun God ís dus satanisch... samenwerking = dus uit den boze en totaal ondenkbaar.

voor als je het even vergeten was.
Da's duidelijk te merken aan zijn reactie op mijn vraag ja!

Man Ali zeg, talloze spirituele leiders roepen juist op tot samenwerking. Veel spirituele leiders roepen ook op om vooral bij je eigen geloof te blijven....het is goed zo.....de naam van God klinkt over ieders lippen anders, maar de intentie is het zelfde.
Waarom moet jij je tegen zoveel spirituele leiders en een professor theologie afzetten? Who died and made YOU God?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:39:12 #288
34793 neo567
You know who
pi_60831725
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:37 schreef Rimpelhond het volgende:

[..]

Begrijp ik nou dat je je probeert te visualiseren hoe je in je eentje zou moeten oefenen en spaak loopt bij het beeld dat de hond jóuw Reikiet?
Wat dacht je ervan dat niet de hond zijn poten op/boven jou hangt, maar dat jij hém reiki geeft als oefening?

!
pi_60831742
quote:

[..]

!
Het moest hand zijn en niet hond Hoewel ik een reiki behandeling van een rimpelhond niet afsla

En inderdaad mezelf reiki aanleren maar nogmaals onmogelijk om mijn beide handen op mijn hoofd te leggen zoals op de foto in dat boek
pi_60831746
Man, LEES eens iets!!!! Doe eens KENNIS op! Sorry maar je ignorance begint me nu wel echt de keel uit te hangen als ik zo'n post plaats en ik krijg zo'n oliedomme reactie terug.
pi_60831758
Ali die over indoctrinatie spreekt

Ali, ik heb geen eens wijn nodig om te giechelen!
Ik rol zo al van mijn stoel

het is maar goed dat ik julliemee heb genomen naar mijn slaapkamer en dat we nu met ons allen op mijn felgroene playboy dekbedovertrek liggen. zondig he
pi_60831762
quote:

[..]

!
Het is dat het hier zo gehorig is en mijn bruuvrouw snel over de zeik gaat van geluidsoverlast; ik moet hier echt een bulderende schaterlach onderdrukken!
pi_60831776
Kalm kalm kalm. Mijn hemel. Daar pushte je me wel even alle buttons tegelijk in.
pi_60831779
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het was geen zondige handeling. Ik ga hier niet in detail uitleggen hoe en wat er precies is gebeurd en gedaan, dat is privé. Neem maar gewoon ff van me aan dat het niet ver ging.
Maar lieverd, je hebt zelf gezegd dat er wat handelingen verricht zijn en al was het alleen zoenen, ook dat mag niet buiten het huwelijk om.

Er is niet ver gaan, wat allemaal maatstaven volgens heidenen/atheisten/andere geloven zijn en er is niet eens alleen mogen zijn met een meisje zonder ook maar wat te doen wat meer jouw geloof is qua regels...
Zelfs handje vasthouden mag niet zonder getrouwd te zijn.

In jouw geloof bestaat niet ver gaan niet, er bestaat alleen NIETS doen, echt niets, zelfs niet dat wat lust op kan wekken zonder er gehoor aan te geven.

Ik hoef niet presie ste weten wat jullie hebben gedaan, maar zit ik heel fout als zoenen en knuffelen daar wel bij zat?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:42:41 #295
34793 neo567
You know who
pi_60831805
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Kalm kalm kalm. Mijn hemel. Daar pushte je me wel even alle buttons tegelijk in.
Een kleine inwendige kernfusie
pi_60831816
Mijn hond reiki geven is overigens niet eens zo'n slecht idee, hond heeft ook wel eens een storing in de zender dus kan dan zijn dat een paar handopleggingen genezen.

Moest net ook ff lachen om Erodome die "natwoord" tikte inplaats van antwoord Kleine tikfouten die het compleet hilarisch maakt
pi_60831827
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Om een NEW WORLD ORDER te bouwen ja. Gebaseerd op NEW AGE ideeën. Geïnitieerd door de Kosmische Christus, welke Maitreya heet, en waarvan de komst voorbereid wordt door LUCIFER, door middel van NEW AGE groupen, die NEW AGE waarden en ideeën verspreiden, zoals jullie ALLEMAAL ondertussen weten aangezien je er zelf mee geïndoctrineerd bent. Valt het kwartje al??
Jouw God is duidelik een God van angst, paranoia en haat als ik dit zo lees....

@ Topspin: die handposities zijn wel moeilijk, maar het kan wel. Het meest ideale is als iemand het je ter plekke leert, maar misschien is er op Youtube ook wel wat over te vinden. Ik heb er sowieso Reiki-reinigingscursussen op aangetroffen, dus handposities moeten ook te vinden zijn.

En inderdaad: visualiseren helpt ook.
pi_60831841
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:42 schreef neo567 het volgende:

[..]

Een kleine inwendige kernfusie
potjandriedubbeltjes.... is dat toch even de duivel die een loopje met ali zijn emoties nam.
pi_60831844
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:43 schreef Topspin het volgende:
Mijn hond reiki geven is overigens niet eens zo'n slecht idee, hond heeft ook wel eens een storing in de zender dus kan dan zijn dat een paar handopleggingen genezen.

Moest net ook ff lachen om Erodome die "natwoord" tikte inplaats van antwoord Kleine tikfouten die het compleet hilarisch maakt
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_60831857
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar lieverd, je hebt zelf gezegd dat er wat handelingen verricht zijn en al was het alleen zoenen, ook dat mag niet buiten het huwelijk om.

Er is niet ver gaan, wat allemaal maatstaven volgens heidenen/atheisten/andere geloven zijn en er is niet eens alleen mogen zijn met een meisje zonder ook maar wat te doen wat meer jouw geloof is qua regels...
Zelfs handje vasthouden mag niet zonder getrouwd te zijn.

In jouw geloof bestaat niet ver gaan niet, er bestaat alleen NIETS doen, echt niets, zelfs niet dat wat lust op kan wekken zonder er gehoor aan te geven.

Ik hoef niet presie ste weten wat jullie hebben gedaan, maar zit ik heel fout als zoenen en knuffelen daar wel bij zat?
Wat heb ik nou net gezegd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')