Geen probleem joh!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ooooh, kan dat serieus? Als je een keertje tijd hebt en niet te moe bent wil ik dat ook wel meemaken.
quote:
Valt te proberen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh hemel, wat fijn!!
Nou dat mag bij mij ook hoor, ik heb al een week last van een flinke verkoudheid, en daar wil ik wel vanaf. Als dat lukt met het ontvangen van positieve energie, graag!
Helemaal mee eens, hoewel ik mezelf nooit, met Jezus zou vergelijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:56 schreef Topspin het volgende:
[..]
Alsnog zie ik geen evil in reiki tuurlijk niet want het geneest zo te zien, Jezus deed ook aan genezen dus als je ervan uitgaat dat mensen het pad van Jezus moeten volgen kun je Reiki ook zien als een soort van volgen van Jezus maar dan anders.
Ja, is goed, ik stuur die nog zometeenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:02 schreef ToT het volgende:
ElizabethR: Je achternaam er bij is ook wel prettig.Ik weet niet hoeveel mensen daar wonen met dezelfde voornaam?
Aan de andere kant kan ik je nickname er ook wel bij noemen voor de duidelijkheid.![]()
Ik ben nun nog een uur online, om 5 uur ga ik naar huis en zit een half uur in de auto, en dan eten, kinderen kletsen en man knuffelen enzo, en dan kom ik ergens vanavond ook nog wel onlinequote:Anyway, ik stuur pas Reiki als je online bent; zo weet ik zeker dat je niet auto aan het rijden bent of met andere dingen bezig bent waar je je aandacht bij nodig hebt; het kan zijn dat je wat raars voelt of licht in je hoofd wordt, en hoewel Ali en jij elkaar niet lief vinden, denk ik niet dat jij straks in stukjes van een boom afgeschraapt zou gaan worden!![]()
Duidelijkquote:Anyway, wat je kunt merken: Niets, maar ook alles!
Dudelijk?
Nee je kunt enorme warmte voelen, inense kou, zachte tintelingen, extreem harde tintelingen, een zwevend gevoel, je kunt kleuren gaan zien, allerlei sensaties in je lichaam voelen, je kunt ineens euforisch worden of een jankbui krijgen
Ik ben nog net geen fossiel neequote:.....ehhh.....ik weet niet of je al in de overgang bent geweest?
Die ene is gewoon een oplichter dusssquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:30 schreef Topspin het volgende:
Pijn is dus echt aan het wegtrekken, wie weet moet je die miljoen dollar gaan halen bij die ene die een beloning geeft als je kunt aantonen dat er meer is dan alleen het aardse
Merk op dit moment helemaal ff geen pijn meer.
Lijkt ook alsof het adem halen beter gaat maar dat kan dan wel denkbeeldig zijn maar volgens mij ook een verschil in de ademhaling hier.
quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:14 schreef Summers het volgende:
[..]
Die ene is gewoon een oplichter dusss
Wetenschappleijk aantonen zal er bedoelt worden, zoals een vaantje de wind (richting) aangeeft!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:14 schreef Summers het volgende:
[..]
Die ene is gewoon een oplichter dusss
Overigens zijn daar de meningen ook over verdeeld: volgens sommigen kun je energie wel omzetten in materie. de NASA heeft onderzoek gedaan naar heilige mannen in India die niets eten en alleen maar een paar uur per dag rechtstreeks met de blote oog in de zon kijken; de energie die ze zo binnen krijgen gebruiken ze om van te leven.quote:
For all I care zit ie gewoon met zichzelf te reiki-en! Zonder dat ie het in de gaten heeft. Ik kan me nog herinneren dat ik een van de eerste discussies die ik met hem had al heb geopperd dat zijn staat van gelukzaligheid gewoon uit zijn eigen ik komt in plaats van uit een of andere god.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:14 schreef ToT het volgende:
Anyway, DIT gevoel is dus de reden waarom ik een beetje moeite heb met Ali's verhaal over dat zijn gevoel zo uniek is.
Het is ongetwijfeld HEERLIJK wat hij voelt en hij is er onvoorstelbaar gelukkig mee en daar ben ik blij om! Ik kan me voorstellen dat het echt als iets unieks overkomt.....maar het IS niet uniek!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
For all I care zit ie gewoon met zichzelf te reiki-en! Zonder dat ie het in de gaten heeft. Ik kan me nog herinneren dat ik een van de eerste discussies die ik met hem had al heb geopperd dat zijn staat van gelukzaligheid gewoon uit zijn eigen ik komt in plaats van uit een of andere god.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet zeker dat eigenlijk iedereen die gave heeft of het kan leren !quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:23 schreef ToT het volgende:
Niet iedereen wordt meteen super helderziend na een inwijding hoor!Reiki helpt trouwens wel om sluimerende gaven die je hebt een opkikker te geven.
Ook over de vraag of je Reiki kunt geven zonder een inwijding zijn de meningen verdeeld. Er zijn videobanden waarmee je het zou kunnen leren. Sommigen noemen dit weer magnetiseren, maar 1 vorm van magnetiseren is dat je niet je eigen energie gebruikt, maar energie van Het Hogere, en in mijn oren klinkt dat als Reiki.
De kracht van suggestie is de aller sterkste kracht die er is; als je over een plankje moet lopen wat op de grond ligt: geen moeite --> geen angstquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat dolletjes hier. Jammer dat ik het theekransje en de koekjes gemist heb. Hebben jullie weleens van 'placebo-effect' gehoord? En Tot, ken jij de term 'wholeness' toevallig ook uit reiki of andere new age dingen?
Als het over iets gaat wat jouw beperkte inzichtelijk vermogen niet kan handlen is het meteen een theekransje?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat dolletjes hier. Jammer dat ik het theekransje en de koekjes gemist heb. Hebben jullie weleens van 'placebo-effect' gehoord? En Tot, ken jij naast 'oneness' de term 'wholeness' toevallig ook uit reiki of andere new age dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |