Bij mijn weten niemand i.v.m. Lowlands.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:23 schreef Sirolf het volgende:
De grote vraag is nu trouwens: Wie gaat er a.s. vrijdagavond Ekstra Weekend doen? Nog een keer Domien of toch iemand anders?
Ohja, da's waar ook! Even vergeten...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij mijn weten niemand i.v.m. Lowlands.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeker met je broekkont op je knieen hangent
Toch knap dat Pete ff wat tijd vrij kon maken van het snuiven om deze plaat op te nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:47 schreef Sersjee het volgende:
Ah, Delivery. Het enige nummer van Babyshambles da'k het aanhoren waard vind.
Was jij dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:58 schreef Sersjee het volgende:
*"God save the queen, she ain't no human being" meebrult*
Wat voor een nacht?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh hoort shakira en nelly en denkt "oeh, het wordt weer zo'n nacht..."
* WebHawkjuh gaat toch nog maar even niet pitten
Het is een nacht die je normaal alleen in films ziet.quote:
Jeweets, een nacht die wordt bezongen in het mooiste lied...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is een nacht die je normaal alleen in films ziet.
Ah, zo'n nacht waarvan ik dacht dat ik em nooit beleven zou.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jeweets, een nacht die wordt bezongen in het mooiste lied...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |