Twente verdwijn t niet hoorquote:
Wat heeft Twente gespeeld?quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:36 schreef Bravebart het volgende:
Jammer van TwenteToch duidelijk titelkandidaat dit seizoen
Ik weet het nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:35 schreef Piles het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/PeterPaul = lurker
quote:
Het zal je nog tegen gaan vallenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef mash_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ga jij maar weer naar hockey heb je meer verstand van
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef janpost het volgende:
Ik ben van de partij hier! Omdat het wat rustiger op kantoor is en ik meestal wel een beetje loop rond te kijken hier binnen het topic heb ik mijzelf toegevoegd aan dit topic.
Volgende meeting in Willemstad Curaçao?
Oke wie heeft een kloon aangemaakt! dit kan niet serieus!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef janpost het volgende:
Ik ben van de partij hier! Omdat het wat rustiger op kantoor is en ik meestal wel een beetje loop rond te kijken hier binnen het topic heb ik mijzelf toegevoegd aan dit topic.
ajax word toch 1quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het zal je nog tegen gaan vallenSla deze quote maar op
Nou uh, welkom dan maar denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef janpost het volgende:
Ik hoop het. Want dit jaar kan ik met geen mogelijkheid meegesleept worden naar het kampioensfeestquote:
Ik hoop het ook, maar ik heb er weinig vertrouwen inquote:
quote:
Weet even niet wat ik erger vindquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:38 schreef Californium het volgende:
Oke wie heeft een kloon aangemaakt! dit kan niet serieus!
Het eerste zou erger zijn. Het laatste het meest logischquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Weet even niet wat ik erger vind![]()
Ajax heeft goede aankopen + goede trainerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ik heb er weinig vertrouwen in
2 mensen met een Nederlandse vage naam hebben zich toegevoegd aan de OP zonder dat te melden, en opeens verschijnt er 1 die blijkbaar mee kreeg dat we over hem praten.... grapjasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Weet even niet wat ik erger vind![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |