quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef bbrother het volgende:
Zo, nooit gedacht mezelf zo te verlagen dat ik hier zou gaan klagen...
Wat ben je, psycholoog?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:32 schreef tuxepux het volgende:
Ik begrijp de klacht niet helemaal. Kun je misschien een voorbeeld geven?
Nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:34 schreef bbrother het volgende:
Wat ben je, psycholoog?
Je vriendin vertelde me onlangs nog dat je maar een klein pikkie hebt en snurkt als je gedronken hebtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef bbrother het volgende:
Nee heb al 5 jaar een relatie, daar ligt het niet aan, stumper![]()
Gewoon net zo een grote slettebak dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:17 schreef SimtekF1 het volgende:
Toen ik de laatste keer een vrouw over haar vriendje hoorde praten zei ze daarna "maar ik ben zo geil, ik kan er niks aan doen"
![]()
zal je vriendin leuk vinden om te horen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef bbrother het volgende:
Concrete klacht: Vrouwen in het algemeen...![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:32 schreef tuxepux het volgende:
Ik begrijp de klacht niet helemaal. Kun je misschien een voorbeeld geven?
quote:
Bier brengen als er voetbal op TV is?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vrouwen zijn maar voor 1 ding goed.....
en toen werd je wakker?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het heerlijk als vrouwen over mij met hun vrienden praten
Zaterdag nog een feestje, ik kwam wat later, kende niemand behalve de meid die me uit had genodigt (en die niet het feestje gaf). Ik kwam de ruimte binnen: DAAR IS HIJ DAN *alle gezichten mijn kant op* *hele avond complimenten ontvangen*
Thank God dat mijn vriendin niet zo is.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Zaterdag nog een feestje, ik kwam wat later, kende niemand behalve de meid die me uit had genodigt (en die niet het feestje gaf). Ik kwam de ruimte binnen: DAAR IS HIJ DAN *alle gezichten mijn kant op* *hele avond complimenten ontvangen*
Nee, dat was de volgende dag, naast die meidquote:
Gezien je avatar heeft hij wel gelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:19 schreef bbrother het volgende:
[..]
verkapt "kijk mij eens net doen of ik mensen kennis heb" reactie.
Lutser
100% mijn punt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Ligt eraan hoe vooral.
Ik vind het echt storend als het steeds zo gaat:
Mooie auto daar! :Mijn vriendje heeft ook een auto...
Kijk een hond! : De hond van mijn vriendje.....
Gisteren naar de nieuwe batman geweest. Mijn vriendje houdt daar niet van!
Van die meiden die totaal geen eigen mening en leven hebben, das echt heel irritant ja.
Ja boeiend.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:20 schreef bbrother het volgende:
[..]
Gewoon net zo een grote slettebak dus![]()
Preciesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar naast mijn verhaal is het toch leuk voor een meid dat ze zo verliefd is dat ze het met de hele wereld wil delen
Godverquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:13 schreef stbabylon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |