Daar zal hij zijn redenen voor hebben. Roken en blowen meurt gewoonweg, dus dat snap ik iig .quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Scharrel was ook altijd anti-roken/blowen/piercings/tattoo's.
Wow!! dit had ik niet van je verwacht hoor! Nicequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef Belsezar het volgende:
* Belsezar swingt de pan uit met Cuegirllie
Ik was in het begin wat sceptisch maar hij doet het erg goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze spelen verrassend goed vanavond moet ik zeggen, kan me niet voorstellen dat ze het de tweede helft volhouden. Al hebben ze wel een coach die ongetwijfeld boordevol revanchegevoelens jegens het Engelse voetbal zit, hopelijk kan hij ze oppeppen voor de tweede helft.
CLquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En voorronde CL!!!
Ik snap het ook wel hoor. Ik rook/blow ook niet. Maar hij was wel extreem tegen. Mij boeit het eigenlijk niet echt. Doe het zelf alleen niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zal hij zijn redenen voor hebben. Roken en blowen meurt gewoonweg, dus dat snap ik iig .
Heerlijk belangeloosquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, je hebt er zelf ook niet bijzonder veel aan eigenlijk.
Wat ben ik toch belangeloos ingesteld soms.
Gooien we erin!quote:
In eindhoven gewoond en braziliaan he, kan niet andersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef knep het volgende:
[..]
Daarvoor ook al. Maar je hebt punten gescoord
.
Ik wil wel even een voorronde doen met CL.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En voorronde CL!!!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef MLI het volgende:
Hoi.
Ben niet anti, vind het voor mezelf nietsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef MLI het volgende:
Hoi.
Reet-geweien?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef knep het volgende:
Ben trouwens wel anti reet-geweien en roken.
Nou ja, op basis van 1 wedstrijd kun je natuurlijk nog niet veel zeggen, maar het staat in ieder geval goed en je kunt eigenlijk niet verwachten dat ze Arsenal uitschakelen. Die kans is ongeveer net zo groot als de kans dat het komend weekeinde eindelijk wat wordt tussen jou en CL.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was in het begin wat sceptisch maar hij doet het erg goed.
Zou mijn vrouw roken was het mijn vrouw niet. De gezondheidsredenen even nagelaten, ik vind het stinken. Te ergquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel hoor. Ik rook/blow ook niet. Maar hij was wel extreem tegen. Mij boeit het eigenlijk niet echt. Doe het zelf alleen niet.
Kut.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die kans is ongeveer net zo groot als de kans dat het komend weekeinde eindelijk wat wordt tussen jou en CL.
Maar natuurlijk, als het maar fatsoenlijke muziek is kan ik erg goed dansen zelfsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wow!! dit had ik niet van je verwacht hoor! Nice
Nooit van gehoord? Die lelijke tattoos boven de aars.quote:
zo'n gewei is wel erg ja (en rokenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef knep het volgende:
[..]
Ben niet anti, vind het voor mezelf niets.
Ben trouwens wel anti reet-geweien en roken.
Same here, iemand die alleen op feestjes/in de kroeg (terras dus) rookt maakt me dan niet zoveel uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou mijn vrouw roken was het mijn vrouw niet. De gezondheidsredenen even nagelaten, ik vind het stinken. Te erg
Mijn ex rookte. Kon me eigenlijk weinig boeien. 90% van mijn vrienden roken, ben het gewend...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou mijn vrouw roken was het mijn vrouw niet. De gezondheidsredenen even nagelaten, ik vind het stinken. Te erg
Owww die!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nooit van gehoord? Die lelijke tattoos boven de aars.
Hey MLI, alles goed daar in Belgie?quote:
Had ik niet achter je gezocht!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, als het maar fatsoenlijke muziek is kan ik erg goed dansen zelfslatin stijldansen gedaan lang lang geleden. Heb wel een opfriscursusje nodig
Neus- en wenkbrauwpiercings vind ik ook niets.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
zo'n gewei is wel erg ja (en roken) neuspiercing is ook niet echt wat
Heb nu ook zowat alleen maar rokende vrienden, maar af en toe word je er wel een beetje gek vanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn ex rookte. Kon me eigenlijk weinig boeien. 90% van mijn vrienden roken, ben het gewend...
Haha, dat was echt het enige waar ik nog niet aan had gedacht. Maar idd, dat zou ik ook nooit laten zetten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owww die!!
Ja nee.. beetje jammer
Sja, ik dacht, ik sla een Braziliaan aan de haak, die leert me wel ff salsa, maar niks hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, als het maar fatsoenlijke muziek is kan ik erg goed dansen zelfslatin stijldansen gedaan lang lang geleden. Heb wel een opfriscursusje nodig
Het blijkt altijd weer tegen te vallenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, ik dacht, ik sla een Braziliaan aan de haak, die leert me wel ff salsa, maar niks hoor.
Zo'n knopje in de neus kan ik nog overheen komenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neus- en wenkbrauwpiercings vind ik ook niets.
Nieuwe zoeken!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, ik dacht, ik sla een Braziliaan aan de haak, die leert me wel ff salsa, maar niks hoor.
Tattoo's zijn wel mooi.. sommigen..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, dat was echt het enige waar ik nog niet aan had gedacht. Maar idd, dat zou ik ook nooit doen.
De sukkel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geduld is iets waar jij geen kaas van hebt gegeten he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niets (zou het nooit laten zetten), maar als iemand het heeft, tja boeiend.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:56 schreef knep het volgende:
[..]
Zo'n knopje in de neus kan ik nog overheen komen.
Een neusring waar de gemiddelde stier u tegen zegt echter niet.
Toch jammer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het blijkt altijd weer tegen te vallen
Niet zo negatiefquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het blijkt altijd weer tegen te vallen
Niet zo tegen onze Qasanova!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
Die kans is ongeveer net zo groot als de kans dat het komend weekeinde eindelijk wat wordt tussen jou en CL.
Asbak adem ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef Nexie het volgende:
Oh ja, stiekem hebben rokende vrouwen wel iets
Een vieze adem?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef Nexie het volgende:
Oh ja, stiekem hebben rokende vrouwen wel iets
quote:
Gewoon inruilen voor een beter exemplaarquote:
Behoefte aan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef dawg het volgende:
[..]
De sukkel.
En vanavond ga ik dronken worden. Erg.
Waar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geduld is iets waar jij geen kaas van hebt gegeten he?
Hoorde bij de opvoeding aldus mama "je moet wat van je roots meekrijgen hoor!"quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had ik niet achter je gezocht!
Ach gewoon vaak gaan dansen en dan komt het helemaal weer terug![]()
Komend weekend zou wel erg snel zijn. We mikken op Lowlands 2009. Drie maal is scheepsrecht.quote:
Ik vind het zelf wel iets hebben. Iets kleins, op een plek waar niemand het ziet. Misschien als ik een kindje krijg, dat ik de geboortedatum heel klein laat zetten. Verder hoeft van mij niet echt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tattoo's zijn wel mooi.. sommigen..
Ligt aan de plek, het plaatje en de betekenis![]()
Zelf zou ik het denk ik nooit laten doen
Aangezien jouw voetbalkennis uitermate beperkt is kun jij onmogelijk bepalen hoe groot ik die kans inschatquote:
Een heel verstandige mama heb jij!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Belsezar het volgende:
Hoorde bij de opvoeding aldus mama "je moet wat van je roots meekrijgen hoor!"
Ach, hij heeft andere kwaliteiten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Gewoon inruilen voor een beter exemplaar
Dat is wel leuk ja. Het hoeft niet altijd uitbundig, je moet het dan ook echt voor jezelf doen!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel iets hebben. Iets kleins, op een plek waar niemand het ziet. Misschien als ik een kindje krijg, dat ik de geboortedatum heel klein laat zetten. Verder hoeft van mij niet echt.
Hij heeft afgezegd omdat hij moe was en een druk schema voor de boeg had. Of ik zondag nog af wilde spreken. Nee dus. Want mij bekruipt het idee dat hij alleen op zondagen af wil spreken omdat hij maandag om kwart voor 8 in Brussel moet zijn. Het is hier geen hotel, graag of niet en in dit geval dus niet. Op alle andere dagen is hij van harte welkom maar voorlopig ben ik 'druk' op zondag.quote:
Ja. Alleen mijn Bromelia krijgt eerste hulp bij planten want die stond er wel erg zielig bij na de vakantie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey MLI, alles goed daar in Belgie?
Nou ja, goed dus.quote:
De meeste mannen zouden meer voelen voor het hoofdtoernooi!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil wel even een voorronde doen met CL.
Wat zijn dat nou voor kansloze doelen. Hup, aankomende maandag heb je getongworsteld met haar!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Q. het volgende:
Komend weekend zou wel erg snel zijn. We mikken op Lowlands 2009. Drie maal is scheepsrecht.
Vertel!quote:
Correct.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar.
Maar jij lúst niet eens kaas.
Ja, idd. En ik wil niets waar ik spijt van krijg. Mijn kindje is iig altijd van mij. No matter what happens.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja. Het hoeft niet altijd uitbundig, je moet het dan ook echt voor jezelf doen!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:00 schreef MLI het volgende:
Hij heeft afgezegd omdat hij moe was en een druk schema voor de boeg had. Of ik zondag nog af wilde spreken. Nee dus. Want mij bekruipt het idee dat hij alleen op zondagen af wil spreken omdat hij maandag om kwart voor 8 in Brussel moet zijn. Het is hier geen hotel, graag of niet en in dit geval dus niet. Op alle andere dagen is hij van harte welkom maar voorlopig ben ik 'druk' op zondag.
Oei. Veel plezier.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef dawg het volgende:
[..]
De sukkel.
En vanavond ga ik dronken worden. Erg.
Precies, dat is de juiste instelling. Gaan met die banaan! (quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou voor kansloze doelen. Hup, aankomende maandag heb je getongworsteld met haar!
En dat is ook niet erg om tot je dood op je lichaam te hebben staanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, idd. En ik wil niets waar ik spijt van krijg. Mijn kindje is iig altijd van mij. No matter what happens.
Ik weet dan weer wel hoe hoog jij Q. z'n playergehalte inschat dus op basis daarvan kan ik wel enige deductie doen...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Plato1980 het volgende:
Aangezien jouw voetbalkennis uitermate beperkt is kun jij onmogelijk bepalen hoe groot ik die kans inschat.
En je wilde geen kinderenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, idd. En ik wil niets waar ik spijt van krijg. Mijn kindje is iig altijd van mij. No matter what happens.
Eens kijken of ik aan je verwachtingen kan voldoen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou voor kansloze doelen. Hup, aankomende maandag heb je getongworsteld met haar!
*pakt FAIL!!-stempel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Hij heeft afgezegd omdat hij moe was en een druk schema voor de boeg had. Of ik zondag nog af wilde spreken. Nee dus. Want mij bekruipt het idee dat hij alleen op zondagen af wil spreken omdat hij maandag om kwart voor 8 in Brussel moet zijn. Het is hier geen hotel, graag of niet en in dit geval dus niet. Op alle andere dagen is hij van harte welkom maar voorlopig ben ik 'druk' op zondag.
quote:
Jij kent me beter, A?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet dan weer wel hoe hoog jij Q. z'n playergehalte inschat dus op basis daarvan kan ik wel enige deductie doen...
Tongworstelenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, hij heeft andere kwaliteiten.
Op de man af vragen of hij niet beter een hotel kan boeken is ook zo lullig. Hoe was jouw zondag verder nog?quote:
FAIL voor wat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*pakt FAIL!!-stempel.
Iets zegt me dat we die nodig gaan hebben
Een beetje misschien... Ik kan vanuit eigen ervaring weer wel beoordelen in hoeverre jouw acties enige kans op succes bieden...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef Q. het volgende:
Jij kent me beter, A?
De prille ontluikende liefde tussen jullie, ik heb zo'n gevoel dat we daar hardhandig de stempel op moeten zetten binnen niet al te lange tijd.quote:
Eens kijken of FC Twente nog aan het winnen is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje misschien... Ik kan vanuit eigen ervaring weer wel beoordelen in hoeverre jouw acties enige kans op succes bieden...
Niet zo lullig als hij die "toevallig" elke keer op zondag af wil spreken, dus waarom niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Op de man af vragen of hij niet beter een hotel kan boeken is ook zo lullig. Hoe was jouw zondag verder nog?
Haha.. ja beetje welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef MLI het volgende:
Op de man af vragen of hij niet beter een hotel kan boeken is ook zo lullig. Hoe was jouw zondag verder nog?
Maar dat is toch nog even afwachten, of dat gaat gebeuren?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet zo lullig als hij die "toevallig" elke keer op zondag af wil spreken, dus waarom niet?
Zal het aan d'r doorgevenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een heel verstandige mama heb jij!
Ze is al 19 hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef knep het volgende:
[..]
Zou ze nu al rammelende eierstokken hebben?.
Geef er een kusje bijquote:
Ik wilde je niet teleurstellenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het niet kon laten.
Kijk met jou kan ik praten!quote:
Wees maar niet bang.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wilde je niet teleurstellen.
Eigen schuld, had je maar moeten blijven, WIJ hadden het wél leuk!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. ja beetje wel
Mijn zondag? saai
Dat zou wel een goed idee zijn hè? Eigenlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga eens kijken of ik nog een nachtje fatsoenlijk kan slapen voordat ik me in het geweld van lowlands stort.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar moeten blijven, WIJ hadden het wél leuk!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef dawg het volgende:
Iemand Hancock al gezien trouwens?
Dat doe ik morgen wel!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef Q. het volgende:
Dat zou wel een goed idee zijn hè? Eigenlijk.
Het zijn leugens, geloof het niet! Het was niet tof want ik was er niet meer.quote:
Ik geloof haar lekker welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Het zijn leugens, geloof het niet! Het was niet tof want ik was er niet meer.
Ik zie de flauwe grappen over houdbaarheidsdata al in bed gemaakt wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan ook de geboortedatum van mijn honden laten tattoeren. Maar dat is ook maar zo vaag...
Verdorie, alle Q-klonen die ik noem worden aangemaakt.... Diefstal!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef Qasanova het volgende:
Ja!
Ben er ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:
Heb je de barbie nog wel dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef Tegan het volgende:
Ik heb bij de grote schoonmaak de dolfijn gevonden die bij mijn duikbarbie hoort. En hij maakt ook nog geluid
.
Het was geen prille ontluikende liefde. Tot nu toe was het alleen dampende seks en kleffen op een terrasje. Dat is wat mij betreft geen ontluikende liefde, hoezeer ik er ook van genoten heb.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De prille ontluikende liefde tussen jullie, ik heb zo'n gevoel dat we daar hardhandig de stempel op moeten zetten binnen niet al te lange tijd.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahahahaha dan ben je altijd over de datum.
Nee.. nogal een domperquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:10 schreef Q. het volgende:
Nou! Dan doe je het maar. Maar was het zo niet-leuk in Rotterdam?
Het was zo leuk, iedereen was dronken en toen werden we eruit gezet...quote:
Als het strandweer wordtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:33 schreef Tegan het volgende:
Het merendeel van mijn vriendinnen en kroegvrienden gaan trouwens naar Lowlands, en scharrel op vakantie. Wordt een saai weekend, niemand om mee te praten. Heb alleen dat feest waar ik eigenlijk geen zin in heb.
Had je nog wat gevonden in Apeldoorn dan ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Het was geen prille ontluikende liefde. Tot nu toe was het alleen dampende seks en kleffen op een terrasje. Dat is wat mij betreft geen ontluikende liefde, hoezeer ik er ook van genoten heb.
Vast wel ergensquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je de barbie nog wel dan?
Nog niet gedetailleerd genoeg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee.. nogal een domper
volgens mij ook al tig keer hier al verteld![]()
Bier? Hmmm. Dorst.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
MLI zullen we het eens over iets anders hebben dan mannen/dates/seks?
De volgende keer blijf ik langer.. goed?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:11 schreef Kluts het volgende:
Het was zo leuk, iedereen was dronken en toen werden we eruit gezet...
Oh nee, Krea is er niet.
Maar het was wel leuk nog idd.
Dat hoeft ook nietquote:
Ze had het net nog over bananenplanten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Kunnen ze eindelijk weer samen zijnquote:
nee!quote:
Sterkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was zo leuk, iedereen was dronken en toen werden we eruit gezet...
Oh nee, Krea is er niet.
Maar het was wel leuk nog idd.
Nee joh! Ik ging niet echt om te scoren want ik vind het leuker om daar grapjes over te maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Had je nog wat gevonden in Apeldoorn dan ?
Wij gaan morgen trouwens al keivroeg hoorde ik.quote:
Max is de baas.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wij gaan morgen trouwens al keivroeg hoorde ik.
Nee hoor.. ik ben er nogquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef Belsezar het volgende:
Dus vanaf morgen is het topic dood.
Hoef ik iig niet veel terug te lezen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef Belsezar het volgende:
When and how did that happen?quote:
Ik had het niet tegen jou.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Och, wij hebben zo vaak hele pagina's volgeluld, daar hebben we hen niet voor nodig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben er gewoonquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef Belsezar het volgende:
Nou, sinds vandaag.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
When and how did that happen?
HH is ook al op de hoogte van het tijdstip?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, wij hebben zo vaak hele pagina's volgeluld, daar hebben we hen niet voor nodig.![]()
De rest krijgt van het weekend wel een probleem, want dan zijn wij ook niet online.
Oke, ben jij eigenlijk van de serieuze gesprekken ? kan het me zo moeilijk voorstellen met jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee joh! Ik ging niet echt om te scoren want ik vind het leuker om daar grapjes over te maken.
Das waar kan me nog zo'n topic herinneren dat we het halve topic met zijn tween vol hadden geluld hehe.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, wij hebben zo vaak hele pagina's volgeluld, daar hebben we hen niet voor nodig.![]()
De rest krijgt van het weekend wel een probleem, want dan zijn wij ook niet online.
Ahh dan is het goed mede Hertog Jan drinker!quote:
Ja, ik wilde ook al geen spelbreker zijn, maar vind het wel vroehoeg. Moet ik nog haasten ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
toch niet in de ochtend al he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wat is dat toch? Als je een extravert karakter hebt en blij rondhuppelt kun je gelijk ook geen serieuze gesprekken voeren ofzo?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oke, ben jij eigenlijk van de serieuze gesprekken ? kan het me zo moeilijk voorstellen met jepersoonlijkheid
Jee, jij ook al daar?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ook al geen spelbreker zijn, maar vind het wel vroehoeg. Moet ik nog haasten ook![]()
Maar ja, alles voor een goed plekje, zullen we maar zeggen.
Ben trouwens redelijk ingepakt. Alleen nog boodschappen doen, toilettas pakken morgen, nog wat dingen regelen en ergens rust zien te vinden
Dat zie je toch aan mij?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is dat toch? Als je een extravert karakter hebt en blij rondhuppelt kun je gelijk ook geen serieuze gesprekken voeren ofzo?
AirwiN schijnt een erg goede slaapzak te hebben, misschien mag je die lenen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:22 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het koud.
* Belsezar gooit een dekentjequote:
Ligt eraan. Ik kan super zwaar op de hand zijn. Eigenlijk heb ik best wel regelmatig serieuze gesprekken, maar met bepaalde personen. In een groep vol onbekenden hoef je niet te rekenen op de MLI die zwaar op de hand is, zeker als er wijn in da housetent is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oke, ben jij eigenlijk van de serieuze gesprekken ? kan het me zo moeilijk voorstellen met jepersoonlijkheid
Ja, ze is serieus zo af en toe. En zo af en toe kun je hele geile gesprekken met haar voeren. Of enorm lachen om zo iets totaal onnozels. Maar vooral die geile gesprekken, die doen het hem natuurlijk. En als je haar dan ziet, damn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ook al geen spelbreker zijn, maar vind het wel vroehoeg. Moet ik nog haasten ook![]()
Ben trouwens redelijk ingepakt. Alleen nog boodschappen doen, toilettas pakken morgen, nog wat dingen regelen en ergens rust zien te vinden
Extravert karakterquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is dat toch? Als je een extravert karakter hebt en blij rondhuppelt kun je gelijk ook geen serieuze gesprekken voeren ofzo?
Max is tof!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef Q. het volgende:
Max is de baas.
Wilde je nog smsen, maar zo kan het ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar ik heb je nummer niet eens!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks.
Ik wil eigenlijk in bed gaan liggen, maar ik verwacht zo nog een telefoontje.
Die zag ik twee maanden geleden nog op Den Haag CS...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:24 schreef Burdie het volgende:
Leeft die gabber-alien eigenlijk nog?.
Ja, dit dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wilde je nog smsen, maar zo kan het ook.
Have fun daar he meisje!
Zusje!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar niet op een houseparty. dawg en ik voeren regelmatig serieuze gesprekken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Extravert karakterMeer het idee dat ze er d'r rust niet voor heeft
Wat zei je Leco?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef Plato1980 het volgende:
Het wordt echt hoog tijd dat die Marianne Vos een kledingadviseur in de arm neemt.
Ben nog niet weg. Kom morgen ook nog wel ff dag zeggen en smsen kan ook op LLquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wilde je nog smsen, maar zo kan het ook.
Have fun daar he meid!
Ze staat op de voorpagina van één of ander tijdschrift, nieuwe revu ofzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zag ik twee maanden geleden nog op Den Haag CS...
Pachabel!quote:
Brrrr....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:27 schreef Burdie het volgende:
Ze staat op de voorpagina van één of ander tijdschrift, nieuwe revu ofzo.
Pure onzin.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Extravert karakterMeer het idee dat ze er d'r rust niet voor heeft
Misschien moeten we eens met haar gaan praten Frankquote:
Goed is hij hequote:
Toch welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:24 schreef MLI het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik kan super zwaar op de hand zijn. Eigenlijk heb ik best wel regelmatig serieuze gesprekken, maar met bepaalde personen. In een groep vol onbekenden hoef je niet te rekenen op de MLI die zwaar op de hand is, zeker als er wijn in da housetent is.
Wie?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:28 schreef Plato1980 het volgende:
Misschien moeten we eens met haar gaan praten Frank.
Wow, wat iedereen begaan met mequote:
Oh nee, ik bedoelde Frans (Molenaar).quote:
wie?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
Oh nee, ik bedoelde Frans (Molenaar).
Ja zusje heel veel plezier en drink er maar eentje voor me daar!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wow, wat iedereen begaan met meNu moet ik er wel iets héél tofs van maken
![]()
Hoe was het zondag zonder al te veel in details te treden, mag wel hoor, maar hoeft niet
Fijn weekend!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:30 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ook maar afscheid nemen. Tot morgen iedereen, en de rest veel plezier op Lowlands.
quote:
Is het zo hard nodig dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tof, meer kans dat iemand ons op een rondje trakteert.
Ja kende hem alquote:
tja, nu ken ik je een beetje he, dat maakt een groot verschilquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef heksehiel het volgende:
![]()
Hoe was het zondag zonder al te veel in details te treden, mag wel hoor, maar hoeft niet
Doe ik, wel meer dan één vrees ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zusje heel veel plezier en drink er maar eentje voor me daar!
Idem.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Oké. Zo goed als ingepakt. De rest is voor morgen.
Slaap zachtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:30 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ook maar afscheid nemen. Tot morgen iedereen, en de rest veel plezier op Lowlands.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Oké. Zo goed als ingepakt. De rest is voor morgen.
Ik vind dat jullie morgenavond/nacht gewoon moeten blijven. Dan kom ik wel bij jullie onder de partytent bieren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tof, meer kans dat iemand ons op een rondje trakteert.
Geen halve finale met Marleen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
Morgen is het vroeg dag, 4.49 uur om precies te zijn.
Goed zo, lekker veel lol hebben en geen zorgenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Doe ik, wel meer dan één vrees ik
Dank je Knepske. Hoop dat jij ook een tof weekend hebt met veel zonnestralenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef knep het volgende:
Aangezien niemand reageert hoop ik dat het stortregent.
Ja, want die mensen van hier zijn irl ook niets meer dan pixels natuurlijk. Ofzoiets.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met al die mensen van hier....
Ik ben blij dat ik met IRL mensen ga.
Ik kom alleen mijn bed uit voor een finalequote:
Wat gaan ze doen dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik vind dat jullie morgenavond/nacht gewoon moeten blijven. Dan kom ik wel bij jullie onder de partytent bieren.
Kernwoorden waren vooral:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat jij WS ook hier had leren kennenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met al die mensen van hier....
Ik ben blij dat ik met IRL mensen ga.
IRL mensen zijn 'verder'.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, want die mensen van hier zijn irl ook niets meer dan pixels natuurlijk. Ofzoiets.
Ik had het over wat Que ná de meet heeft gedaanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kernwoorden waren vooral:
-Wijn
-Lekkere muziek
-Leuk gezelschap
-Zere pootjes.
Het was alleen leuker geweest als jij erbij geweest was.
Ze was er toch bij?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was alleen leuker geweest als jij erbij geweest was.
Ze gaan misschien thuis slapen die nacht.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:35 schreef Q. het volgende:
IRL mensen zijn 'verder'.
Maar wle de bende al neerzetten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Ze gaan misschien thuis slapen die nacht.
Bij mij in de auto zitten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik had het over wat Que ná de meet heeft gedaan
Het bord voor hun kop!quote:
Dan drink er ook maar een paar van mij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Doe ik, wel meer dan één vrees ik
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dank je Knepske. Hoop dat jij ook een tof weekend hebt met veel zonnestralen
dat ook ja.. wat heb ik toch veel gedaan die zondagquote:
Was je dat alweer vergeten dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat ook ja.. wat heb ik toch veel gedaan die zondag
Op fok komt mijn serieuze kant niet echt tot uiting. Dat is waarschijnlijk omdat ik fok meestal niet al te serieus neem en omdat ik hier ook niet serieus genomen wordt.quote:
één ontzettend grotequote:
Ikke wel!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, want wij zijn nog niet verder!
Handige moeder. Ik heb twee weekendtassen. Plus nog een tent. Ik moet die rugzak ook maar eens volproppen want ik heb nog niet alles.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
één ontzettend grote.
m'n moeder heeft de gewone weekendtas weggegooid, maar m'n slaapmatje had daar toch niet ingepast.
Dat houdt elkaar prima in stand denk ik dan...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef MLI het volgende:
Op fok komt mijn serieuze kant niet echt tot uiting. Dat is waarschijnlijk omdat ik fok meestal niet al te serieus neem en omdat ik hier ook niet serieus genomen wordt..
Nee hoorquote:
Van wat ik gezien heb van je ben je gewoon tofquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Op fok komt mijn serieuze kant niet echt tot uiting. Dat is waarschijnlijk omdat ik fok meestal niet al te serieus neem en omdat ik hier ook niet serieus genomen wordt..
Cybersex blijft een lastig fenomeen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef MLI het volgende:
[..]
omdat ik hier ook niet serieus genomen wordt..
Zo heb je af en toe ook even fysieke rustquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Jij bent vrijgezel, dus niet 'verder'...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef heksehiel het volgende:
Ikke wel!
O, is dat het, maar dan ben jij dus nog 'verder'.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent vrijgezel, dus niet 'verder'...
Is ze vrijgezel?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje, want ik ben nog steeds iemand van 'hier'...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
O, is dat het, maar dan ben jij dus nog 'verder'.
Je hebt altijd baas boven baas he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, is dat het, maar dan ben jij dus nog 'verder'.
Ja en mwah...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:42 schreef Q. het volgende:
Is ze vrijgezel?. Is ze een beetje leuk?
Ik heb bagpack volgestouwd. Nog een grote tas voor luchtbed, pomp, kussen, laarzen (als die er nog in passen), dan nog een mega tent en nog tas met eten/drinken. Hoop dat ik het in 2x kan dragenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Handige moeder. Ik heb twee weekendtassen. Plus nog een tent. Ik moet die rugzak ook maar eens volproppen want ik heb nog niet alles..
Sjezus, hoelang duurt LL een maand?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb bagpack volgestouwd. Nog een grote tas voor luchtbed, pomp, kussen, laarzen (als die er nog in passen), dan nog een mega tent en nog tas met eten/drinken. Hoop dat ik het in 2x kan dragen
Vrouwen he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sjezus, hoelang duurt LL een maand?
Maar het is wel alles wat je nodig hebt.. op miss de grote hoeveelheid aan kleding/schoene naquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik huppel wel even mee om te helpen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb bagpack volgestouwd. Nog een grote tas voor luchtbed, pomp, kussen, laarzen (als die er nog in passen), dan nog een mega tent en nog tas met eten/drinken. Hoop dat ik het in 2x kan dragen
Ik ben geen vrijgezel. Ik heb ook een relatie met mezelf. Geloof me ik ben verder dan menigeen mét een relatie met een anderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga wel bier en red bullzooi meenemen, anders voel ik me schuldig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb helemaal geen eten of drinken bij me, vorig jaar heb ik het niet eens opgemaakt. Heb ik de negerzoenen en het drinken weggegeven toen we weggingen.
Hoe is de seks met jezelf?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben geen vrijgezel. Ik heb ook een relatie met mezelf. Geloof me ik ben verder dan menigeen mét een relatie met een ander
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat dus in 1 tas, alleen de tent niet.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:44 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben geen vrijgezel. Ik heb ook een relatie met mezelf. Geloof me ik ben verder dan menigeen mét een relatie met een ander
Qua gevoel welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ohw, dan valt mijn megatas nog meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom had je die meegenomenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:44 schreef CherryLips het volgende:
negerzoenen
bij mij bvalt het best mee toch? alleen door mn laarzen was de tas al halfvolquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik huppel wel even mee om te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |