Coster en Coster, maar dat terzijde.quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:51 schreef ruud.nl het volgende:
De laatste zeilrace van Corsten & Corsten was huilen met de pet op, waardoor ze op een 4e plaats in het klassement eindigden.
En de uitschakeling van Schuil & Nummerdor is natuurlijk ook een teleurstelling.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Coster en Coster, maar dat terzijde.
inderdaad, wat een baggertoernooi van hem!quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:18 schreef Bruce117 het volgende:
Theo Bos mag wel even genoemd worden als zwaar tegenvallend.
Mee eensquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:18 schreef Bruce117 het volgende:
Zoals hij zelf al aangaf verspild geld aan de tickets naar beijing.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:18 schreef Bruce117 het volgende:
Iig nog kansen bij paardensport en hockey.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
Wat gaan we nu nog halen dan? Niet veel meer lijkt me?
Hockeyers (m en v) gaan goed, waterpolo vrouwen zitten in de halve finale, Anky vrijwel zeker zilver en aardige kans op goud, Jumping (springen met paarden) landenteams wordt vandaag beslist en zit aardig dicht bijelkaar.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
Wat gaan we nu nog halen dan? Niet veel meer lijkt me?
Willy Kanis zit in de halve finale van de sprint, BMX misschien, Rutger Smith heeft zich als derde geplaatst voor de finale discus, Van Dijk en Van der Weijden in het open water zwemmen. En misschien dat de springruiters nog wat kunnen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:47 schreef sitting_elfling het volgende:
hockeyers mannen en vrouwen hebben inderdaad nog kans op een medaille, Anky heeft nog een optie. En de waterpolo vrouwen hebben een mogelijkheid op brons. Dat zijn nog 4 mogelijkheden ?
Snik : -(
Hebben de waterpolo dames geen kans meer op goud of zilver dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:47 schreef sitting_elfling het volgende:
hockeyers mannen en vrouwen hebben inderdaad nog kans op een medaille, Anky heeft nog een optie. En de waterpolo vrouwen hebben een mogelijkheid op brons. Dat zijn nog 4 mogelijkheden ?
Snik : -(
Met een score die lager is dan de score waarmee van Gelder 2e werd op het WK.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:50 schreef okee6 het volgende:
Yibing Chen wint goud aan de ringen en niet zijn concurrent Yuri van Gelder.
Maar toen won de Chinees van hem. Toch zilver verspeeld.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:55 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Met een score die lager is dan de score waarmee van Gelder 2e werd op het WK.
Als Yuri z'n nivo gehaald had.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:55 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Met een score die lager is dan de score waarmee van Gelder 2e werd op het WK.
Mwa, ze waren de nummers vijf van de wereld, dus wat dat betreft was een medaille absoluut geen zekerheid.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:35 schreef tong80 het volgende:
Ik had een medaille verwacht bij Schuil en Nummerdor
De laatste toernooien deden ze het goed en ze gingen fluitend door de voorrondequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mwa, ze waren de nummers vijf van de wereld, dus wat dat betreft was een medaille absoluut geen zekerheid.
Dat ze vandaag verloren de als de vijftiende geplaatste wel onverwacht.
je vergeet Epkequote:Op maandag 18 augustus 2008 14:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Willy Kanis zit in de halve finale van de sprint, BMX misschien, Rutger Smith heeft zich als derde geplaatst voor de finale discus, Van Dijk en Van der Weijden in het open water zwemmen. En misschien dat de springruiters nog wat kunnen.
Nog wel een aantal kansen dus.
Vind ik niet, er zaten echt nog genoeg verbeterpunten in zijn proef (zeg je dat zo?)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:14 schreef Denewar het volgende:
Epke heeft zijn nivo gehaald, een medaille is echt een super bonus!
Wellicht, maar een medaille zou toch een grote verrassing zijn, maar er liggen zeker kansen, als je 4e kan worden kun je ook 3e worden. Hoeft maar één van die jokers een grote fout te maken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vind ik niet, er zaten echt nog genoeg verbeterpunten in zijn proef (zeg je dat zo?)
Epke heeft zich gekwalificeert via de meerkamp., net als Jeffrey Wammes, maar er mocht er maar 1. Van Gelder is geen meerkamper: om hem te mogen sturen had hij WK op de ringen moeten worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:36 schreef Colplay het volgende:
Zonderland wordt uiteindelijk zevende. Waarom mocht hij eigenlijk naar de OS in plaats van zekere medaille Van Gelder? Had NOC*NSF Van Gelder niet kunnen sturen?
Och en die Chinees(?) op zijn bek zien gaan op de ringen was het wel waard om Van Gelder niet naar het OS te sturen. Toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Epke heeft zich gekwalificeert via de meerkamp., net als Jeffrey Wammes, maar er mocht er maar 1. Van Gelder is geen meerkamper: om hem te mogen sturen had hij WK op de ringen moeten worden.
Die Chinees ging niet op zn bek, die Chinees die Yuri van de OS af hield werd hier ook kampioen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Och en die Chinees(?) op zijn bek zien gaan op de ringen was het wel waard om Van Gelder niet naar het OS te sturen. Toch?
Tuurlijk wel, ze staan in de finalequote:Op maandag 18 augustus 2008 14:05 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hebben de waterpolo dames geen kans meer op goud of zilver dan?
Wist dat hij wereldkampioen moest worden om te gaan, maar snapte niet waarom Zonderland wel gestuurd werd. Hoeveelste is hij in de meerkamp geworden in de voorronde? Volgens mij haalde hij hier niet eens de finale.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Epke heeft zich gekwalificeert via de meerkamp., net als Jeffrey Wammes, maar er mocht er maar 1. Van Gelder is geen meerkamper: om hem te mogen sturen had hij WK op de ringen moeten worden.
Epke heeft hier op de OS helemaal geen meerkamp geturnd volgens mij. Hij deed alleen mee aan het onderdeel rek.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:08 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wist dat hij wereldkampioen moest worden om te gaan, maar snapte niet waarom Zonderland wel gestuurd werd. Hoeveelste is hij in de meerkamp geworden in de voorronde? Volgens mij haalde hij hier niet eens de finale.
zeilen tornado klase 2 punten achter op nummer 3. BMX en mountainbiken hebben ook wel kans.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:32 schreef blackEyEz321 het volgende:
Wat zijn nu nog medaille kansen? Hockeyvrouwen, -heren en vrouwen waterpolo. Is taekwondo wat? of open water zwemmen?
Ik snap het nu niet meer. Van Gelder mag niet naar de Spelen omdat het geen meerkamper is en Zonderland wel, maar hij doet ook maar 1 onderdeel? Dan had de turnbond toch gewoon Van Gelder kunnen sturen en hem in actie kunnen laten komen. Van Gelder was een medaille geweest. Zonderland is nu zevende en heeft in het verleden nog nooit een medaille gewonnen op een WK.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Epke heeft hier op de OS helemaal geen meerkamp geturnd volgens mij. Hij deed alleen mee aan het onderdeel rek.
Klopt, vanwege die blessure aan zijn schouder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Epke heeft hier op de OS helemaal geen meerkamp geturnd volgens mij. Hij deed alleen mee aan het onderdeel rek.
Oke ik ga het proberen uit te leggen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:48 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik snap het nu niet meer. Van Gelder mag niet naar de Spelen omdat het geen meerkamper is en Zonderland wel, maar hij doet ook maar 1 onderdeel? Dan had de turnbond toch gewoon Van Gelder kunnen sturen en hem in actie kunnen laten komen. Van Gelder was een medaille geweest. Zonderland is nu zevende en heeft in het verleden nog nooit een medaille gewonnen op een WK.
Even dus op dit topic. De bond is dus bij het turnen de grootste teleurstelling, want zij hebben een zekere medaille thuisgelaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |