Tegen? Van der Geest had sowieso verloren van Tmenov. Daar verliest hij bijna altijd van. Uilenhoed is inderdaad teleurstellend, zeker de manier waarop, maar brons was voor haar toch het hoogst haalbare.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:40 schreef Ericr het volgende:
De walrusklasse van het judo valt ook tegen voor Nederland. Bokkie Wokkie kan voorlopig geen Beef Teriyaki maken en Uilenhoed had teveel gegeten van Bokkie Wokkie''s creaties.
Vandaag was het judo juist precies naar verwachtingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:40 schreef Ericr het volgende:
De walrusklasse van het judo valt ook tegen voor Nederland. Bokkie Wokkie kan voorlopig geen Beef Teriyaki maken en Uilenhoed had teveel gegeten van Bokkie Wokkie''s creaties.
veldhuis had ik zeker op brons gerekend en bij judo ook minimaal 1 goud voor de rest gaat het wel goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tegen? Van der Geest had sowieso verloren van Tmenov. Daar verliest hij bijna altijd van. Uilenhoed is inderdaad teleurstellend, zeker de manier waarop, maar brons was voor haar toch het hoogst haalbare.
Nogmaals, ik weet echt niet wat jullie allemaal verwachten.
Het valt toch tegen als van der Geest afgevoerd moet worden naar het ziekenhuis en Uilenhoed geen reet uitvoert? Dat ze geen medaillekandidaat waren boeit dan niet, beiden 1ste rond er uit is gewoon een tegenvaller. Zeker omdat van der Geest nu geen enkele kans maakt op de herkansingen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tegen? Van der Geest had sowieso verloren van Tmenov. Daar verliest hij bijna altijd van. Uilenhoed is inderdaad teleurstellend, zeker de manier waarop, maar brons was voor haar toch het hoogst haalbare.
Nogmaals, ik weet echt niet wat jullie allemaal verwachten.
Het gaat steeds om Medailles Art. Het gaat dat je als sporter je beste prestatie moet neerzetten of in ieder geval benaderen en ik zie er echt te veel die om welke reden dat ook dit niet op het belangrijkste toernooi, waar ze 4 jaar naar toe leven deze prestatie neerzetten. Dat zijn echt teleurstellingen. Als bv Veldhuis haar PR benaderd heb ik bijvoorbeeld veel meer vrede mee. Of als Judoka's verliezen van iemand, waarbij ze normaal gesproken winnen en zelf aangeven niet goed gevochten hebben, is dat ook een teleurstellling.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, wat zijn jouw verwachtingen dan vooraf? Volgens mij heeft heel Nederland veel te grote verwachtingen. Ik gaf als reactie in het zwemtopic al dat nu ik deze tijden van de medaillewinnaars zag, Veldhuis no-way een medaille kon halen. Ook als ze een goede race zou zwemmen. Dan maakt 4e of 6e echt niet uit.
Ja, daar wordt hij nu natuurlijk hard op afgerekend. En terecht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:00 schreef osfan het volgende:
Dennis van der Geest zal in mijn ogen altijd een tegenvaller blijven, gezien zijn Grim-naai-streek!
Het gaat ook om medailles. Tuurlijk ook om persoonlijke records e.d., maar dit bekijk ik puur uit het oogpunt van Veldhuis. Het had haar echt niet uitgemaakt of ze nu 4e of 6e was geworden. Het enige wat telde was dat ze voor zichzelf een goede race had gezwommen en dat was niet zo. Waar ik alleen tegenin ging bij Veldhuis, is dat ik overal zowat lees dat zij wel even een medaille ging halen en misschien wel goud. Daarvan zeg ik gewoon dat het irreëel is als de rest zo hard zwemt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:07 schreef Denewar het volgende:
[..]
Het gaat steeds om Medailles Art. Het gaat dat je als sporter je beste prestatie moet neerzetten of in ieder geval benaderen en ik zie er echt te veel die om welke reden dat ook dit niet op het belangrijkste toernooi, waar ze 4 jaar naar toe leven deze prestatie neerzetten. Dat zijn echt teleurstellingen. Als bv Veldhuis haar PR benaderd heb ik bijvoorbeeld veel meer vrede mee. Of als Judoka's verliezen van iemand, waarbij ze normaal gesproken winnen en zelf aangeven niet goed gevochten hebben, is dat ook een teleurstellling.
Meer dan brons had ik niet verwacht voor Veldhuis en er komen nog Nederlanders met minstens zo grote kansen op een medaille in actie (teamsprint, Kiplagat en Smith).quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze dag is nu al een grote teleurstelling.
IOw, is dat ook vandaagquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Meer dan brons had ik niet verwacht voor Veldhuis en er komen nog Nederlanders met minstens zo grote kansen op een medaille in actie (teamsprint, Kiplagat en Smith).
Yep, het zijn weliswaar geen val allen uitgesproken favorieten, maar kans hebben ze zeker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
IOw, is dat ook vandaag
programma voor vandaag nog niet bestudeerd
Is op de achtervolging de finale niet pas morgen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:08 schreef marcodej het volgende:
Vergeet Jenning Huizinga niet (hoewel dat wel een kleine verrassing zou zijn), tweede op het afgelopen WK (dacht ik?).
Dat is wel het zwartst denkbare scenario, er zijn nog veel meer kanshebbers.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:35 schreef osfan het volgende:
Ik denk nog 2 zeilmedailles, misschien 1 bij het roeien, 2 bij het baanwielrennen, 1 bij het hockey en 1 bij Anky. Daarmee houdt het denk ik wel zo'n beetje op. Maar goed, al met al blijft de sport mooi om naar te kijken, ook al vallen de Nederlanders op veel fronten toch een beetje tegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |