abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:33:15 #26
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_60810083
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:37 schreef babsjuh het volgende:
Oh ja, probeer morgen (als ze er nog zijn) foto's te maken van de situatie ter plaatse, dat de invoegstrook korter was ivm werkzaamheden en dat er geen vluchtstrook was.

Dan kun je meteen vragen of een van de wegwerkers iets heeft zien gebeuren. Of waren die al vertrokken toen jij er langs kwam?
Aan jouw kennis te zien vul jij waarschijnlijk de dag met prullenbakken legen bij die maatschappij? Want je hebt echt totaal 0.000000000% benul van hetgeen hier gezegd wordt.
pi_60810170
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef Crazy-M het volgende:
Mijn eerste reactie was ook van: Die gast heeft soep in zijn ogen, die snijdt me dik af.

Thuis dacht ik dus pas na over de dode hoek enzo.
Rechtdoor rijden en afsnijden gaan nooit samen, jij was degene die van richting veranderde.
En dode hoek of niet, ook al heeft die gast je 10x gezien, dan nog mag je er niet op anticiperen dat je je er wel even tussen kunt drukken. Dat bedrijf aansprakelijk stellen heeft geen enkele zin, volstrekt kansloos. de vrachtwagen treft geen blaam.

Je had aan het begin van de invoegstrook moeten wachten tot er wel voldoende ruimte op de rechter rijstrook was om in te voegen. Punt. Hangen er auto's achter je? Jammer dan voor hun, die zullen dan ook moeten wachten.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_60810323
Heel zakelijk gezien:

- de vrachtwagen hoeft je geen voorrang te geven
- de kans is groot dat je in zijn dode hoek zat, dus dat ie je niet eens heeft gezien, anders zijn bestuurders heus wel bereid ruimte te maken.
- er is geen sprake van doorrijden na een ongeval, aangezien het eenzijdig is, en er niet echt sprake is van een ongeval. Je hebt wel schade gereden, maar dat is net zoiets als wanneer je een paaltje omver rijdt. Je hoeft jezelf dus niet aan te geven
- je hoeft de politie niet te bellen en geen vrachtwagenchauffeur aansprakelijk te stellen, want je hebt geen poot om op te staan.

Heel zuur voor je, maar het is niet anders.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_60810387
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:35 schreef r_one het volgende:
Je had aan het begin van de invoegstrook moeten wachten tot er wel voldoende ruimte op de rechter rijstrook was om in te voegen. Punt. Hangen er auto's achter je? Jammer dan voor hun, die zullen dan ook moeten wachten.
Klopt helemaal. Dat noemen ze vooruit denken en anticiperen. Niet doorrijden en dan remmen als er geen plek is, maar van tevoren beslissen waar je invoegt, en als het niet kan...even afremmen, alsnog een plekje zoeken, de rest van de invoegstrook gebruiken om vaart te maken en 'm dan ertussen schuiven.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:47:27 #30
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_60810711
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Aan jouw kennis te zien vul jij waarschijnlijk de dag met prullenbakken legen bij die maatschappij? Want je hebt echt totaal 0.000000000% benul van hetgeen hier gezegd wordt.
Kennelijk. Maar ik probeer wel TS tips aan de hand te doen aan de hand waarvan de verzekeraar uiteindelijk wel kan proberen de tegenpartij aansprakelijk te stellen indien zij dat mogelijk achten. Als TS niks doet kan er bij voorbaat al niks verhaald worden.

De situatie die TS schetst is dermate complex dat juist over dit soort dossiers soms een lange correspondentie over en weer is tussen verzekeraars voordat een aansprakelijkheidsstelling uiteindelijk wel of niet erkend wordt.

Ik had het wellicht wat duidelijker kunnen omschrijven, maar ik zei niet dat tegenpartij aansprakelijk IS. Ik zei:
quote:
Naar de letter van de wet lijkt de tegenpartij me aansprakelijk te stellen
Tegenpartij heeft TS geen duw gegeven, niet fysiek de vangrail ingedrukt, maar wel mogelijk in gevaar gebracht.Om dat gevaar af te wenden was TS genoodzaakt tot een manoeuvre die schade aan de auto van TS tot gevolg had.
Voor zover ik kan inschatten is proberen de tegenpartij aansprakelijk te stellen niet geheel zinloos. Of tegenpartij uiteindelijk die aansprakelijkheid erkent en tot schadevergoeding overgaat is vers twee.

En nee, ik ben inderdaad niet degene die de aansprakelijkheidsstellingen verzorgt. Ik stuur wel de hulpverlening, herstel en bewijsgaring aan. En ieder bewijs van wat zich feitelijk heeft afgespeeld en van wat de omstandigheden ter plekke waren, is er eentje die het verdere proces kansrijker maakt.

Jammer dan dat jij het niet kunt waarderen als ik TS in ieder geval een kans wil laten maken dit toch verhaald te krijgen.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:47:44 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60810727
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:38 schreef Mikkie het volgende:
Heel zakelijk gezien:

- de vrachtwagen hoeft je geen voorrang te geven
- de kans is groot dat je in zijn dode hoek zat, dus dat ie je niet eens heeft gezien, anders zijn bestuurders heus wel bereid ruimte te maken.
- er is geen sprake van doorrijden na een ongeval, aangezien het eenzijdig is, en er niet echt sprake is van een ongeval. Je hebt wel schade gereden, maar dat is net zoiets als wanneer je een paaltje omver rijdt. Je hoeft jezelf dus niet aan te geven
- je hoeft de politie niet te bellen en geen vrachtwagenchauffeur aansprakelijk te stellen, want je hebt geen poot om op te staan.

Heel zuur voor je, maar het is niet anders.
Officieel wel, een paaltje behoord tot het wegmeubilair en als je dat geraakt hebt hoor je het aan te geven

Dat niemand het doet is iets anders
Huilen dan.
pi_60810986
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Officieel wel, een paaltje behoord tot het wegmeubilair en als je dat geraakt hebt hoor je het aan te geven

Dat niemand het doet is iets anders
Dat dacht ik al, maar ik had zoiets van: iedereen snapt wel wat ik bedoel. Laat ik zeggen dat je tegen de muur van je eigen huis rijdt ofzo.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:54:13 #33
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_60810989
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:19 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

op de hoofdrijbaan zijn ze verplicht om ruimte te geven aan invoegend verkeer.
Waar heb jij je rijbewijs gekregen?
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Tja, invoegend verkeer moet nu eenmaal voorrang verlenen. Het verkeer op de hoofdrijbaan hoeft je er niet tussen te laten.
^^ Dit dus

Je eigen gebrek aan kennis van de verkeersregels spreekt niet voor je! Je naderde een voorrangsweg, als je daar niet kan invoegen, dien je in het uiterste geval aan het einde van de invoegstrook te stoppen, en te wachten op een hele ruime invoegperiode!

De vrachtwagen staat er dus verder buiten. Of de schade deels op jouw rekening komt, hangt af van je leasecontract/eigen risico/etc.
censuur :O
pi_60811691
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:47 schreef babsjuh het volgende:
De situatie die TS schetst is dermate complex dat juist over dit soort dossiers soms een lange correspondentie over en weer is tussen verzekeraars voordat een aansprakelijkheidsstelling uiteindelijk wel of niet erkend wordt.
De situatie die TS schetst is absoluut niet complex maar klinkklaar duidelijk.
quote:
Voor zover ik kan inschatten is proberen de tegenpartij aansprakelijk te stellen niet geheel zinloos. Of tegenpartij uiteindelijk die aansprakelijkheid erkent en tot schadevergoeding overgaat is vers twee.
Aansprakelijk stellen voor wát? Als de vrachtwagenchauffeur nu welbewust had versneld om daarmee het gat dicht te rijden, had je een punt gehad. Misschien.

Maar nu?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_60813947
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:47 schreef babsjuh het volgende:

[..]

Kennelijk. Maar ik probeer wel TS tips aan de hand te doen aan de hand waarvan de verzekeraar uiteindelijk wel kan proberen de tegenpartij aansprakelijk te stellen indien zij dat mogelijk achten. Als TS niks doet kan er bij voorbaat al niks verhaald worden.
Zoals al meer gezegd is in dit topic: dat is kansloos. En geen enkele verzekeringsmaatschappij zal zich hier de vingers aan branden. Er is geen enkele indicatie, aka 0,00, dat de chauffeur erbij betrokken was.
quote:
De situatie die TS schetst is dermate complex dat juist over dit soort dossiers soms een lange correspondentie over en weer is tussen verzekeraars voordat een aansprakelijkheidsstelling uiteindelijk wel of niet erkend wordt.
Deze zaken gaan veelal over (kwaadwillende) opzet. Niet over eenzijdige ongevallen.
quote:
Ik had het wellicht wat duidelijker kunnen omschrijven, maar ik zei niet dat tegenpartij aansprakelijk IS. Ik zei:
[..]

Tegenpartij heeft TS geen duw gegeven, niet fysiek de vangrail ingedrukt, maar wel mogelijk in gevaar gebracht.Om dat gevaar af te wenden was TS genoodzaakt tot een manoeuvre die schade aan de auto van TS tot gevolg had.
Voor zover ik kan inschatten is proberen de tegenpartij aansprakelijk te stellen niet geheel zinloos. Of tegenpartij uiteindelijk die aansprakelijkheid erkent en tot schadevergoeding overgaat is vers twee.
Kansloos bij de start. Opzet is niet aan te tonen. TS maakt zelf de fout. Dit is ongeveer hetzelfde als midden in de stad een baksteen de lucht in gooien, snel weg willen rennen om er dan achter te komen dat het zo druk is dat je helemaal niet weg kán. Uitkomst: baksteen op je kop. Anderen voor je eigen stommiteiten vervolgen ga je dus niet redden. De situatie waarin TS verkeerde was een situatie die hijzelf veroorzaakt heeft.
quote:
En nee, ik ben inderdaad niet degene die de aansprakelijkheidsstellingen verzorgt. Ik stuur wel de hulpverlening, herstel en bewijsgaring aan. En ieder bewijs van wat zich feitelijk heeft afgespeeld en van wat de omstandigheden ter plekke waren, is er eentje die het verdere proces kansrijker maakt.
Ik hoop wederom dat het bedrijf waar jij voor werkt jou niet al te serieus neemt. Ik weet het, jullie zijn juridische piranha's die zodra er ook maar bloed dreigde te vloeien spontaan een orgasme krijgen maar er is hier enkel 1 bewijs: TS maakt de fout. OPZETTELIJK.
quote:
Jammer dan dat jij het niet kunt waarderen als ik TS in ieder geval een kans wil laten maken dit toch verhaald te krijgen.
Ik kan het idd niet waarderen dat jij uit hoofde van je zogenaamde functie TS valse hoop geeft.
pi_60817313
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:27 schreef Rapaille het volgende:
Heb je misschien nog niet zoveel rij-ervaring? Dit is echt het soort fout die vrouwen vaak maken, het overige verkeer fout inschatten+ de snelheid die handig is om in te voegen.

Overigens denk ik dat je kansloos bent omdat (wat hier boven ook al ergens staat) het een eenzijdig ongeval is. Als het een leasebak is dan is er niets aan de hand
Rijbewijs ongeveer 2 jaar. Hiervan bijna 1 jaar alleen snelweg rijden (gem 30000km in nog geen half jaar).
Wil niet zeggen dat ik top ervaring heb maar ik had ingeschat dat ik er tussen kon. Dit kon ook vond ik omdat ik op moment dat invoegstrook begon dus naast de voorste vrachtwagen zat. Ik heb me netjes teruglaten zakken (gas los) en richting aangegeven. Situatie was wat dat betreft goed ingeschat, ben niet blijven doorrijden tot einde om te kijken waar ik wilde invoegen maar had mijn plekje al gekozen moment dat je mag gaan onvoegen. Vanaf dat moment heb ik ook netjes gas los en richting aangeven gedaan.

Dat moment heb ik er alleen niet bij stilgestaan dat je wel eens in de dode hoek van een vrachtwagen kan zitten. Dat is mijn fout geweest.

Terug te komen op andere onderwerpen of de vrachtwagen schuldig is ....
Ik persoonlijk denk het ook niet. Zoals ik al aangeef (en vele andere) kan ik dus in de dode hoek hebben gezeten, daarnaast het feit dat het druk was op de weg (spits). En ook nog is de wegwerkzaamheden bij Eindhoven zijn niet echt een goede combi. Gebeurd met name in de spits heel vaak een bijna ongeluk.

Ik ga vandaag gewoon de leasemaatschappij bellen en ik kijk wel even wat hun zeggen. Indien hun toch een soort van politie rapport moeten hebben regel ik dat wel.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_60818246
Net gebeld met leasebureau:

Gewoon schadeformulier invullen en met zoveel mogelijk informatie opsturen. Hun zoeken het dan verder uit. Ik heb aangegeven dat ik waarschijnlijk in de dode hoek zat en dergelijke. Vanavond even alles netjes op papier zetten inclusief de fotos.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  Official ESF Kreviewer donderdag 14 augustus 2008 @ 09:14:17 #38
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60818391
Ik dacht dat toch wel bijna alle invoegstroken in NL een vluchtstrook erachter hebben. Beetje vreemd dit.

Anyway, nogal een domme fout. Je had éérder moeten kijken naar de situatie en niet pas toen je er al reed. Je dooie hoek-excuus is dus bij voorbaat al kansloos. Daarna wederom een domme fout, want je had gewoon moeten remmen. En tot slot de domme fout om niet te stoppen na het raken vd vangrail.
Dat is niet echt 1 foutje, zullen we maar zeggen.

Maar goed, de schade valt reuze mee zo te zien.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 09:34:04 #39
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_60818731
Heb je het bedrijf van die vrachtwagen al gebeld?

Wel kut zeg.. Lees het net pas..
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
pi_60819065
Gigantische prutser. Hekel aan gasten die zo'n situatie niet kunnen inschatten. Het is voor een vrachtwagen natuurlijk kut om vol te remmen en vervolgens weer op gang te komen. Je had gewoon af moeten remmen en achter de grijze vrachtwagen in moeten voegen.
pi_60819104
En die gast voor je is ook een bokkenlul. Als jullie beide wat gas hadden gegeven was er helemaal niks aan de hand.
pi_60819191
Kreator:
- vluchtstrook klopt inderdaad, alleen zoals ik al aangaf: Er zijn wegwerkzaamheden dus einde invoegstrook is gelijk een noodvangrail van ijzer (die ijzeren afzetbakken)

- Dode hoek excus gebruik ik niet om mezelf te redden, ik begrijp alleen dat ik in zijn dode hoek gezeten kan hebben en dat hij daardoor niks heeft gezien. Zoals al gezegd: op het moemnt dat het gebeurde gaf ik hem de schuld, toen ik erover nadachgt dacht ik wel eens dat het de dode hoek kon zijn waar ik in reed.

- eerder kijken ging niet werken. Je komt vanaf een lager stuk weg, waar wegwerkzaamheden zijn. Je hebt pas net voor het moment dat je kunt invoegen echt een goed en duidelijk zicht op de situatie. Zoals ik aangaf zat ik op dat moment naast de voorste vrachtwagen, aangezien dat niet ging werken heb ik netjes richting aangegeven en wat afgeremd om er tussen te komen.

- Remmen heb ik dus gedaan om er tussen te komen aangezien ik naast de voorste vrachtwagen zat. Hier kan ik inderdaad fout hebben gemaakt met te langzaam bij remmen omdat ik er tussen probeerde te komen en niet ook nog achter de 2de vrachtauto.

- Het einde is inderdaad stom dat ik niet ben gestopt nadat ik hem raakte. Bijvoorbeeld de noodpechstrook. Maar goed, de schrik, het besef dat je niks hebt, geluk dat je niet in een slip raakte toen ik terugkwam op de weg. Later pas erover nagedacht.

Schade valt inderdaad reuze mee, en ook echt veel geluk. Het had erger kunnen aflopen.

Bedrijf vrachtwagen nog niet gebeld, mede omdat ik zelf ook al aangeef dat het eventueel dode hoek is.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_60819241
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:50 schreef ShaoliN het volgende:
Gigantische prutser. Hekel aan gasten die zo'n situatie niet kunnen inschatten. Het is voor een vrachtwagen natuurlijk kut om vol te remmen en vervolgens weer op gang te komen. Je had gewoon af moeten remmen en achter de grijze vrachtwagen in moeten voegen.
zo te zien aan je reactie ken je de situatie op de weg niet op dat stuk
Ik ben diverse invoegstroken gewend, heb altijd al een plan klaar voor ik ga invoegen, dan al besloten waar ik neer wil komen en dergelijke. Naar mijn weten had ik hem goed ingeschat, maar dan had de vrachtauto ipv 80 ietsjes moeten afremmen. Niet vol in de remmen maar echt 75 ipv 80 was al genoeg. Ik hing er tenslotte op de invoegstrook voor. Dus vol remmen was niet nodig geweest alleen zijn voet eventjes van het gaspedaal. Alleen zoals al eerder: Ik heb waarschijnlijk in zijn dode hoek gezeten, op het moment niet bij nagedacht en er niet op gerekend.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_60819415
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:00 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben diverse invoegstroken gewend, heb altijd al een plan klaar voor ik ga invoegen, dan al besloten waar ik neer wil komen en dergelijke. Naar mijn weten had ik hem goed ingeschat, maar dan had de vrachtauto ipv 80 ietsjes moeten afremmen.
En dat was je fout. Je ging ervan uit dat de vrachtwagen dat wel zou doen, maar nogmaals: de hoofdrijbaan is niet verplicht je ertussen te laten. Jij hebt het recht in te voegen op een plaats waar je het overige verkeer niet hindert. En als iemand van z'n gas af moet, dan is dat hinderen. Dus wat je eerder zei dat je het goed ingeschat had, klopt dus niet.
Hoe meer ik lees, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat niet de vrachtwagenchauffeur fout zit, maar jij wel.
Je schat het niet goed in, je gaat uit van anderen die moeten meedenken en meedoen, en als dat dan niet gebeurt, slinger je je auto toch maar de weg op, waar je gewoon had moeten stoppen.
Dat laatste is mij tijdens mijn theorielessen al verteld; dat is toch al heel wat jaartjes geleden en ik weet het nog steeds.
Beginnende bestuurders
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_60819445
Al zat je niet in z'n dode hoek, dan nog is de chauffeur van die vrachtauto niet schuldig omdat hij je er niet tussen hoeft te laten.
Je weet dat er wegwerkzaamheden zijn en dat de situatie dus anders is dan normaal, daar moet je rekening mee houden.
Maar goed, het is voor je te hopen dat dit niet ten koste gaat van je no-claim.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:49:48 #46
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_60820200
http://www.gratisrijbewijsonline.nl/snelwegwet2.htm

Met plaatjes! Bestuderen en uit je hoofd leren
Dum de dum
pi_60820301
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:12 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En dat was je fout. Je ging ervan uit dat de vrachtwagen dat wel zou doen, maar nogmaals: de hoofdrijbaan is niet verplicht je ertussen te laten. Jij hebt het recht in te voegen op een plaats waar je het overige verkeer niet hindert. En als iemand van z'n gas af moet, dan is dat hinderen. Dus wat je eerder zei dat je het goed ingeschat had, klopt dus niet.
Hoe meer ik lees, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat niet de vrachtwagenchauffeur fout zit, maar jij wel.
Je schat het niet goed in, je gaat uit van anderen die moeten meedenken en meedoen, en als dat dan niet gebeurt, slinger je je auto toch maar de weg op, waar je gewoon had moeten stoppen.
Dat laatste is mij tijdens mijn theorielessen al verteld; dat is toch al heel wat jaartjes geleden en ik weet het nog steeds.
Beginnende bestuurders
zelfde wat ik zeg, dat ik zelf de fout heb gemaakt. In begin geef je uit reactie iemand anders de schuld, maar zoals ik al paar keer aangaf is het achteraf gezien gewoon foutje van mij.

Ik ben absoluut niet iemand die hem zomaar de weg opknalt, vind ik zelf ook hinderlijk dus ik kijk ook altijd. Alleen pas 2de keer voor mij dat ik deze oprit nam naar de snelweg. Normaal rijd ik anders maar die weg is ivm wegwerkzaamheden afgesloten. Ik wist dat ze er aan het werken waren maar had niet nagedacht over de verkorte invoegstrook. Hierdoor is bovenstaande ontstaan. En aangezien ik zelf meestal ruimte geef aan invoegend verkeer (rijbaan opschuiven of gas loslaten) en heel veel andere mensen dit ook doen is het gewoon een foutieve gewoonte om te denken dat iemand zijn gas wel even loslaat. Maar volgens mij had ik na post 2 of 3 al aangegeven dat de vrachtwagen chauffeur niet schuldig is aan dit alles
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_60820333
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:49 schreef Fe2O3 het volgende:
http://www.gratisrijbewijsonline.nl/snelwegwet2.htm

Met plaatjes! Bestuderen en uit je hoofd leren
regels kennen we allemaal
alleen zoals daar ook staat: Hij mag van baan veranderen maar NIET verplicht. Alleen als dat altijd gebeurd raak je het gewend he
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:57:50 #49
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_60820381
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:55 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

regels kennen we allemaal
alleen zoals daar ook staat: Hij mag van baan veranderen maar NIET verplicht. Alleen als dat altijd gebeurd raak je het gewend he
Dus is het gehele gebeuren geheel jouw fout toch?
Dum de dum
pi_60820426
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:12 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]
Beginnende bestuurders
Nog even hierop: Na bijna 2,5 jaar continu op de weg zitten vind ik mezelf geen beginnende bestuurder. vooral veel op snelwegen en binnendoor wegen gereden en moet wel zeggen dat ik verstandiger ben geworden

Waar ik eerste 2 jaar nog leve de lol en gas geven was en asso rijden. ben ik met rijgedrag omgeslagen naar snelheidslimiet accepteren.

Goed om me heen kijken is er ingebleven en het anticiperen op weggebruikers ook.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')