Nee, ik ook niet, maar het klinkt wel erg verleidelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:39 schreef Greys het volgende:
SHE, serieus?![]()
Maar dan krijg je toch veel meer % vet binnen?
Ik merk dat ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik neem 1500 kcal juist als richtlijn omdat ik dan niet te snel afval of te weinig eet en dan ga snoepen ed. En volgens mij val ik er prima mee af.
Overigens merk ik als ik de dag begin met een kolhydraatontbijt (zemelen, brinta, weetabix etc) ik veel meer eet dan als ik de dag begin met eieren. Op de een of andere manier raak ik dan niet echt vol en blijf ik maar aan eten denken, terwijl ik met eieren gewoon tevreden ben.
Doe een balansdagje!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:40 schreef Isegrim het volgende:
Misschien doe ik binnenkort wel een Malteserdagje.Of een chocoladerependagje.
Ik ben juist net zo blij met het feit dat ik nu écht veel groente en fruit eet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:42 schreef Viking84 het volgende:
Fipo.
[..]
Nee, ik ook niet, maar het klinkt wel erg verleidelijk. Lekker kroketjes eten ipv gezonde bagger
![]()
. Maar gelukkig is het alleen lijntechnisch gezien misschien een goed idee om Maltezers te eten. Je hebt ook nog vitamientjes en mineralen en... en... en... nog een heleboel gezonds
nodig om gezond van lijf en leden te blijven.
Klopt. Ik ben ooit kilo's afgevallen nadat ik een paar weken geleefd heb op patat en bier. En ik had niet eens last van pukkels of een vette huid. Nu wel overigens, bizar genoeg. En daar baal ik van. Mijn lichaam zal wel bezig zijn met een grote schoonmaak. Overigens heb ik net een waterijsje gegeten. Was lekker, maar niet zo bevredigend als ik had gehoopt. Nu probeer ik mezelf te stimuleren om een half uurtje tai chi te doen, maar ik ben te lui.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of je die 1500kcal uit malthesers haalt of uit gezond eten.
Grotere kans zelfs dat je met die malthesers wel afvalt
Het leven is oneerlijk, onoverzichtelijk, maar gelukkig hartstikke leuk.
soms.
Freggels? Waar kun je die kopen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Godsamme ik ga twee tellen mijn freggels eten geven en alweer een nieuw topic...
Dat zegt mijn vent ook altijd!! Als argument dat we echt geen groente hoeven te etenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:44 schreef Goodbye het volgende:
Trouwens.. Een aantal maanden geleden heb ik 2 weken supergezond gegeten en viel ik ongeveer 0.2 kg afToen ik vervolgens na drie dagen chocola/koekjes/frietjes op de weegschaal ging staan was ik ineens een kilo afgevallen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:44 schreef Goodbye het volgende:
Trouwens.. Een aantal maanden geleden heb ik 2 weken supergezond gegeten en viel ik ongeveer 0.2 kg afToen ik vervolgens na drie dagen chocola/koekjes/frietjes op de weegschaal ging staan was ik ineens een kilo afgevallen
Ik heb vandaag ook Optimelyoghurt gekocht, zag dat daar ook geen suikers aan toegevoegd zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik ga even een schaaltje optimel aardbeien yoghurt nuttigen..
Verbazingwekkend.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:
Maar ja: toen ik een jaar lang drie keer per week chips en ijs als avondeten at ben ik wel flink aangekomen
Ja en ik heb ook eens gelezen van een onderzoek, dat als mensen boekjes/tv programma's over gezond eten bekijken, dan vinden ze daarna dat ze een Snickers (ofzo) 'verdiend hebben' ! Terwijl ze zelf dus niets gezonds hebben gedaan, maar alleen al de gedachte eraan maakte al dat ze meer gingen etenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ja dat heb ik ook wel eens gehad. En ik blijf verrast hoe weinig ik ben aangekomen na een vreetweek.
Het wordt wel eens vaker gezegd hier en ik denk dat het echt zo is: hoe meer je met gezond eten bezig bent, hoe minder je afvalt.
Maar ja: toen ik een jaar lang drie keer per week chips en ijs als avondeten at ben ik wel flink aangekomen
Dat van die koffie kan ik niet geweest zijn. Ik dronk vroeger helemaal geen koffie. Volgens mij verwar je me met iemand andersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Maak muziek en lolllllllll...
Oh ja Tink, klopt, dat had je verteld ja van de patat en bier (al was het toen patat en koffie volgens mij).
Kan je je haast niet voorstellen he, dat je daarvan afvalt! Maar als dat idd alles is wat je eet...
Nou veel meer dan dat at ik anders niet, hoor.quote:
Ja, op de langere termijn kwam ik ook wel weer aan heurrquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ja dat heb ik ook wel eens gehad. En ik blijf verrast hoe weinig ik ben aangekomen na een vreetweek.
Het wordt wel eens vaker gezegd hier en ik denk dat het echt zo is: hoe meer je met gezond eten bezig bent, hoe minder je afvalt.
Ja vertel eens, hoe haalde je het in je hoofd?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou veel meer dan dat at ik anders niet, hoor.
Ontbijt: niks.
Lunch: appel.
Avondeten: zak chips + literbak ijs.
Ik schaam me er zo voor. Hoe haalde ik het in m'n kop
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |