werkt niet zit muurvast en je krijgt weinig grip op het lampjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef ruud.nl het volgende:
Er al aan gedacht om aan het lampje te draaien?
volgens mij heb jij helemaal gelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:05 schreef ruud.nl het volgende:
En dan bedoel ik gewoon dat binnenste lampje hè, dat is toch gewoon zo'n halogeenlampje?
[ afbeelding ]
kennelijk geen halogeen lamp, krijg hem er niet zo uitgewiptquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:12 schreef dgbw het volgende:
[..]
volgens mij heb jij helemaal gelijk
die moet je een kwartslag draaienquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:14 schreef the_petlover het volgende:
[..]
kennelijk geen halogeen lamp, krijg hem er niet zo uitgewipt
gaat nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... lampje erin, aandrukken en weer draaien tot hij vast klikt?
Maar het is dus gelukt?
ik heb er een lamp gepakt uit de plafond lamp , zelfde serie zelfde model zelfde fabriekquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
oh wacht... .heb je mss het verkeerde vervangingslampje gekocht? je hebt verschillende die wel heel erg op elkaar lijken...
Ook hetzelfde wattage en voltage ? Je zou niet de eerste zijn die een 12V en 230V omwisseldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:08 schreef the_petlover het volgende:
[..]
ik heb er een lamp gepakt uit de plafond lamp , zelfde serie zelfde model zelfde fabriek
dat is bij inbouwspotjes om ervoor te zorgen dat de lamp in de houder blijft. Glaasje zelf kan niet los.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:53 schreef dahei het volgende:
Beetje vage foto's, maar vaak zit er voor het glas een soort metalen beugel die je met een punttangetje in kan knijpen waarna het glas er uit kan.
Maak eens een (minder wazige) foto van de voorkant (glas).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |