Ja, de kwaliteitsvrinden zijn natuurlijk allang vrouwelijk schoon aan het schooien in verre landen. De resterende meut die ik eigenlijk nooit spreek blijft over om hier thuis biertjes te doen.quote:
Of dit inderdaad...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:44 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik zou in jou situatie zelfmoord overwegen, echt waar....
Conclusie: faal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ja, de kwaliteitsvrinden zijn natuurlijk allang vrouwelijk schoon aan het schooien in verre landen. De resterende meut die ik eigenlijk nooit spreek blijft over om hier thuis biertjes te doen.
omg!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:48 schreef afcajos het volgende:
Ok mijn vorige aanbod vervalt
Verlatingsangst
Aangezien je vriendin het uitmaakt via msn zal je niet ouder dan 14 zijn
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Op solomio.nl kan je leuke vrienden ontmoeten!
Je vriendin is reeds de 18 gepasseerd en maakt het uit via msn?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:53 schreef Bot13 het volgende:
Want je bent altijd even oud als je vriendinDie overig qua leeftijd al de volwassenheid gepasseerd is. Nu geestelijk nog.
Het is een FAIL uiteraard, de hele situatie, maar dat is dan ook gelijk de klacht.
@aanbod hierboven: Je vraagt een wildvreemde mee uit om zo zijn kansen op dames te vergroten? Held
Dat is wel heel erg sneu.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je vriendin is reeds de 18 gepasseerd en maakt het uit via msn?![]()
Nee doet hyves tegenwoordig, zoveel vriendenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg sneu.
Alsof Live Messenger de samenleving bepaalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |