quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:36 schreef JVDS het volgende:
[..]
kanker harde faal
net te laat om te quoten
Ik had de originele post nog onder CTRL+Cquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:35 schreef Joostius het volgende:
[spoilerFIPO[/spoiler[
The horrorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:37 schreef L0t.. het volgende:
Maar goed dat jij die aflevering met kerels laatst niet gezien hebt dan
Propaganda hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:34 schreef jpg97 het volgende:
=
Als het nu van die vrouwelijke lesbo's waren okay, maar ze waren oerlelijk
Klacht(en):
* Date my mom
* Date my mom with dikes
* Bonusklacht: Degene die had gewonnen leek op Harry Potter.. met een Vagina![]()
En nee, ik kan er niet mee omgaan, en ja; ik kan ook iets anders kijken maar daar had ik geen zin in![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:34 schreef jpg97 het volgende:
Zo opgezet en nep dat het dan weer leuk is, en meestal ook met best wel lekkere chicks.
Ik snap jouw redenatie niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:40 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Propaganda he;) in biblebelt usa is t niet tof om pot te zijn, dus dankzij dit soort vatsige mormels worden de betere chick gered van een lesbo bestaan zodat wij stoere jongetjes ook nog een kans maken.
Conclusie, TS = gay
Ik zeg toch "soms"quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:42 schreef dgbw het volgende:
[..]ik weet niet wat jij onder 'lekkere chicks' verstaat...........
Jij snapt het niet, ben jij dan niet dan josti?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik snap jouw redenatie niet.
Conclusie, Sjonnjoop = mongooltje
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Jij snapt het niet, ben jij dan niet dan josti?
Jij klaagt dat vieze mokkels pot zijn.
Ik zeg lekkere mokkels voelen zich niet tot vieze mokkels aangetrokken en worden dus geen pot en blijven beschikbaar in de vijver waar ik in vis.
haha wtf, ze op zichzelf was al uniek, maar dat ze ook nog met een veel langere wijf gaat hahahaquote:
Voor sommige mensen wel ja... maar over het algemeen nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Roi het volgende:
Sukkel, de persoon die mocht kiezen was echt wel!
Over het algemeen wel, maar voor sommige mensen (racisten) nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Voor sommige mensen wel ja... maar over het algemeen niet
Ja man! Bah! Bruine mensenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:02 schreef Roi het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar voor sommige mensen (racisten) niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja man! Bah! Bruine mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Misschien wel gepast?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:13 schreef Fakkan het volgende:
Beter dat dan al die male homo afleveringen.
' Soooo, does your son have a big cock?'
![]()
![]()
Ik heb altijd een beetje een hekel aan die dochters die dan gaan verkondigen dat hun moeder hun beste vriendin is. WTF, hoezo ongezonde moeder-dochter relatie? Oftewel; je hebt geen normale vrienden EN je vertelt al je seksavonturen aan je moeder? Gadver...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:50 schreef Bad_eendje het volgende:
Sowieso dat programma, ik heb het een keer gezien, die dochters, in dat geval, waren echt een kopie van hun moeder![]()
Ha ha en dat ga je aan de moeder van je potentiele date vragen? Ik ken het programma wel, maar vind er geen reet aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:13 schreef Fakkan het volgende:
Beter dat dan al die male homo afleveringen.
' Soooo, does your son have a big cock?'
![]()
![]()
quote:
Daar heb ik ook een ongelooflijke hekel aan...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje een hekel aan die dochters die dan gaan verkondigen dat hun moeder hun beste vriendin is. WTF, hoezo ongezonde moeder-dochter relatie? Oftewel; je hebt geen normale vrienden EN je vertelt al je seksavonturen aan je moeder? Gadver...
Dat snap ik inderdaad ook niet. Wat heb je voor leven als je moeder je beste vriendin is?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje een hekel aan die dochters die dan gaan verkondigen dat hun moeder hun beste vriendin is. WTF, hoezo ongezonde moeder-dochter relatie? Oftewel; je hebt geen normale vrienden EN je vertelt al je seksavonturen aan je moeder? Gadver...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef Sjonnjoop het volgende:
Ik zeg lekkere mokkels voelen zich niet tot vieze mokkels aangetrokken en worden dus geen pot en blijven beschikbaar in de vijver waar ik in vis pis.
De herhaling komt voor News Radio, dus ik zag net het einde nog langs komen. Erg vervelend programma.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:18 schreef TheSorrow het volgende:
Dat je naar zo'n kankertreurig programma kijkt![]()
HOE WEET JIJ DAT ZO GOED???quote:
Hij zegt dan ook meestal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:42 schreef dgbw het volgende:
[..]ik weet niet wat jij onder 'lekkere chicks' verstaat...........
omdat ze kunnen likken, jeweet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:43 schreef Noodly het volgende:
Dikes keep Holland from flooding
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja man! Bah! Bruine mensen
LOL molukker? en ook nog uit weert XD wat een toevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dus je bent meteen een racist als je je niet aangetrokken voelt tot donkere? en andersom is het zeker geen racisme?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:02 schreef Roi het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar voor sommige mensen (racisten) niet
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:45 schreef Tammymara het volgende:
Ik weet niet of het die van gisteren of eergisteren was (dacht gisteren) maar toen was er een jongen die twee bloédmooie meiden afwees, omdat de derde moeder echt een lekker wijf was,hij zegt nog "als ze op jou lijkt...."
Stapt dat meisje uit, Leek in de verste verte niet op haar moeder,minst leuke meisje,niet knap en niks , hij was zo teleurgesteld, Zegt ie in dat stukje film waarin ze hun reactie mogen geven dat ie best spijt had en of ie niet nog een keer met die moeder uitkon.Dat was op zich al erg,maar daarna rent ie met dat meisje het strand op, waarop hij haar vraagt wat ze wil doen
"romantisch diner en dansen?"
Komt hij: Ja is goed,maar kan je moeder dan mee?
Meisje weer: Ja als jij dat nodig hebt??????????
hij: Jippie![]()
Overigens is deze wel héél erg (Crappy geluid)
niks molukker.... indoquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:38 schreef Laat77 het volgende:
[..]
LOL molukker? en ook nog uit weert XD wat een toeval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |