quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:13 schreef Fakkan het volgende:
Beter dat dan al die male homo afleveringen.
' Soooo, does your son have a big cock?'
![]()
![]()
Ik heb altijd een beetje een hekel aan die dochters die dan gaan verkondigen dat hun moeder hun beste vriendin is. WTF, hoezo ongezonde moeder-dochter relatie? Oftewel; je hebt geen normale vrienden EN je vertelt al je seksavonturen aan je moeder? Gadver...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:50 schreef Bad_eendje het volgende:
Sowieso dat programma, ik heb het een keer gezien, die dochters, in dat geval, waren echt een kopie van hun moeder![]()
Ha ha en dat ga je aan de moeder van je potentiele date vragen? Ik ken het programma wel, maar vind er geen reet aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:13 schreef Fakkan het volgende:
Beter dat dan al die male homo afleveringen.
' Soooo, does your son have a big cock?'
![]()
![]()
quote:
Daar heb ik ook een ongelooflijke hekel aan...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje een hekel aan die dochters die dan gaan verkondigen dat hun moeder hun beste vriendin is. WTF, hoezo ongezonde moeder-dochter relatie? Oftewel; je hebt geen normale vrienden EN je vertelt al je seksavonturen aan je moeder? Gadver...
Dat snap ik inderdaad ook niet. Wat heb je voor leven als je moeder je beste vriendin is?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje een hekel aan die dochters die dan gaan verkondigen dat hun moeder hun beste vriendin is. WTF, hoezo ongezonde moeder-dochter relatie? Oftewel; je hebt geen normale vrienden EN je vertelt al je seksavonturen aan je moeder? Gadver...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef Sjonnjoop het volgende:
Ik zeg lekkere mokkels voelen zich niet tot vieze mokkels aangetrokken en worden dus geen pot en blijven beschikbaar in de vijver waar ik in vis pis.
De herhaling komt voor News Radio, dus ik zag net het einde nog langs komen. Erg vervelend programma.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:18 schreef TheSorrow het volgende:
Dat je naar zo'n kankertreurig programma kijkt![]()
HOE WEET JIJ DAT ZO GOED???quote:
Hij zegt dan ook meestal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:42 schreef dgbw het volgende:
[..]ik weet niet wat jij onder 'lekkere chicks' verstaat...........
omdat ze kunnen likken, jeweet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:43 schreef Noodly het volgende:
Dikes keep Holland from flooding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |