staat ie hier al bijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik keek naar sportNederland heeft weer een zilveren plak erbij
ik wou niet eens een duo met jou lieverdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat wordt dan geen trio voor jou de 30e
Nope, daar staat 1 zilver en die was al van Deborah Gravenstijn met het Judo'enquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
staat ie hier al bij
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/olympics/medals_table/default.stm
Ok, nou moet je kappen met Hadise. we get itquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik wou niet eens een duo met jou lieverd![]()
Ben trotse bezitter van pathe unlimited![]()
wat een mysteries weerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:04 schreef MisterO het volgende:
Jeetje mode ontwerper Percy is overleden he...
Mensen gaan natuurlijk direct aan drugs denken, omdat hij dood aangetroffen is in zn badkamer...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een mysteries weer
dit geeft natuurlijk weer volop voor voor speculatie
quote:Ok, nou moet je kappen met Hadise. we get it![]()
is het ook vanmiddag met vriendin naar bios geweest en misschien vanavond met K nogmaals eff kijkenquote:Pathe Unlimited! zo handig
jou vriendjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Jan zag er goed uit met Pride
ja en dan vast natuurlijk ook nog in combinatie met een al dan niet een (nieuwe) loverquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mensen gaan natuurlijk direct aan drugs denken, omdat hij dood aangetroffen is in zn badkamer...
En Jan = ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Nunquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope, daar staat 1 zilver en die was al van Deborah Gravenstijn met het Judo'enalles goed verder Nun?
Na brons voor Henk, ook nog iemand zilver vandaag ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik keek naar sportNederland heeft weer een zilveren plak erbij
Haha, well you never know what you'll be in the future! maar ik noem je gewoon Nun, dat wordt jou bijnaamquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nunben ik nu een non geworden, dacht het niet
![]()
Portugal staat er nog helemaal niet op
Ja dressure, Nederlandse team.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na brons voor Henk, ook nog iemand zilver vandaag ?
daar is inderdaad helemaal niks mis mee, niks meer aan doen gewoon meenemen, inpakken hoeft nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
ankypanky niet eens goed voor Goud ?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar is inderdaad helemaal niks mis mee, niks meer aan doen gewoon meenemen, inpakken hoeft niet
Ok Missus Oquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haha, well you never know what you'll be in the future! maar ik noem je gewoon Nun, dat wordt jou bijnaam![]()
Patat is er, im out
Jan zijn we wat mee wezen drinken na ANTM finale. Het is een vriend van Jerruh remember?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:34 schreef MisterO het volgende:
En Jan = ?
Ik kan me deze jongen nog wel herinneren
Is hij datquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jan zijn we wat mee wezen drinken na ANTM finale. Het is een vriend van Jerruh remember?
Neequote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:04 schreef MisterO het volgende:
Jeetje mode ontwerper Percy is overleden he...
Zou best kunnen, kom je kijken??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
straks nog kans op een catfight op de slettenflat :<)
daar waar drama is stroekie op frontrow presentquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zou best kunnen, kom je kijken??![]()
ik ben sporten.
Ahem. Kuch!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:24 schreef Nuno_G het volgende:
Denk dat beide een probleem zijnKlef stelletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |