abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60796253
Omdat de vorige discussie nog heftig bezig was

Ik blijf van mening dat kinderen NEMEN voor mij iig niet nodig is. (en eigenlijk ook voor een heleboel andere ook niet, 1 miljard inwoners is wat de planeet net aan kan)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:35:14 #2
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_60796343
Heb er geen problemen mee als mensen er voor kiezen om van kinderen af te zien. Ook beter voor het kind, de ouders zouden ook niet veel voorstellen in dat geval. Vind het dan ook veel erger als mensen wel kinderen nemen als het van die materialistische mensen zijn die het alleen doen voor de 'status'.

Ben overigens wel van mening dat het wel iets zegt over de persoon, even in het midden gelaten of dit nu positief of negatief is.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_60796427
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:35 schreef MrFl0ppY het volgende:
Vind het dan ook veel erger als mensen wel kinderen nemen als het van die materialistische mensen zijn die het alleen doen voor de 'status'.

Alsof je een auto koopt
pi_60796440
Kinderen

(tvp)
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60796446
Gaan we weer?
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_60796470
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Oke, volgende situatie:

Vrouw aan de pil, sex zonder condoom (niet om zwanger te worden, anders was de vrouw niet aan de pil)
Stel komt er 5 maanden later achter zwanger te zijn, vrouw is normaal ongesteld etc etc.
Abortus is er niet bij, dus zul je het kind moet houden (gewild of ongewild)

En dan?
Gefeliciteerd!
Jij bent een van die zeldzame mensen die inderdaad een kind heeft gekregen. Want na vijf maanden kan een abortus ook niet zomaar meer als ik me niet vergis dus een keuze had je ook niet meer.
Tenzij het voor je vriendin een minder grote verrassing was omdat ze het bewust niet zo nauw nam met de pil.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:53:37 #7
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_60796966
Misschien een waardevolle toevoeging. Ik lees in dit en het vorige topic alleen over kinderen als deze nog klein zijn. Terwijl juist ook op latere leeftijd kinderen nog een grote rol spelen in jouw leven. Als jij eenmaal in de 50 bent en alles zo z'n gangetje gaat zijn het juist de kinderen die afstuderen, verkering krijgen, trouwen, eerste baantje en zelf weer kinderen krijgen. Heb juist het idee dat de kinderen het leven van pa en ma spannend houden. Ohja en ga me niet vertellen dat jij nou toevallig die uitzondering bent die nooit een huisje boompje beestje situatie krijgt. Die zie je vaak als eerst thuis op bank zitten weg te schralen.
quote:
1 miljard inwoners is wat de planeet net aan kan
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_60797243
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:53 schreef MrFl0ppY het volgende:

Om iedereen redelijk te voeden (dus minder dan wij gewend zijn), kunnen we voor 1 miljard mensen voedsel kweken.
pi_60797390
quote:
Misschien een waardevolle toevoeging. Ik lees in dit en het vorige topic alleen over kinderen als deze nog klein zijn. Terwijl juist ook op latere leeftijd kinderen nog een grote rol spelen in jouw leven. Als jij eenmaal in de 50 bent en alles zo z'n gangetje gaat zijn het juist de kinderen die afstuderen, verkering krijgen, trouwen, eerste baantje en zelf weer kinderen krijgen. Heb juist het idee dat de kinderen het leven van pa en ma spannend houden. Ohja en ga me niet vertellen dat jij nou toevallig die uitzondering bent die nooit een huisje boompje beestje situatie krijgt. Die zie je vaak als eerst thuis op bank zitten weg te schralen.
[..]

Goh, je opent mn ogen, dit verandert alles! .
Straks heb ik totaal geen sociaal leven meer en moet ik het idd hebben van de mijlpalen van mn kinderen om nog enige invulling aan mijn bestaan te kunnen geven!
Bedankt voor dit inzicht!

*pil weggooit
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:09:15 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60797486
quote:
Misschien een waardevolle toevoeging. Ik lees in dit en het vorige topic alleen over kinderen als deze nog klein zijn. Terwijl juist ook op latere leeftijd kinderen nog een grote rol spelen in jouw leven. Als jij eenmaal in de 50 bent en alles zo z'n gangetje gaat zijn het juist de kinderen die afstuderen, verkering krijgen, trouwen, eerste baantje en zelf weer kinderen krijgen.
Denk je nou werkelijk dat het mij ene jota interesseert wat een stelletje vreemde volwassenen met hun leven doen? Je zal toch echt bij die kleine kinderen moeten beginnen anders zijn die afstudeerders helemaal niet interessant.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:13:33 #11
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60797624
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:35 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ben overigens wel van mening dat het wel iets zegt over de persoon, even in het midden gelaten of dit nu positief of negatief is.
Het zegt dat je leven waardevol en vol genoeg van zichzelf is, en dat je geen kinderen nodig hebt om je eigen eenzaamheid en gevoel van nutteloosheid op te vullen en je leven zin te geven.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_60798078
Kinderen kosten veel geld, maken lawaai, zijn bijdehand, respectloos tegen hun makers en ze stinken.

Respect voor m'n ouders dat ze er 4 hebben, maar ik wil ze niet.

Mijn moeder vindt t raar dat ik geen kinderen wil, "gelukkig heb ik nog 3 andere zonen" zegt ze dan. En bij de vraag wat ik doe als mijn vriendin dan wel kinderen wilt, dan zeg ik "jammer voor haar, het is mijn keuze om ze niet te hebben", en bij het lezen van zo'n vrouwenblaadje als de viva of de flair heb ik al gezien dat zo'n mening weleens erg tegen je kan werken. Nouja, het zij zo

[ Bericht 34% gewijzigd door Synthesist op 13-08-2008 16:51:33 ]
pi_60798131
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:13 schreef Marble het volgende:

[..]

Het zegt dat je leven waardevol en vol genoeg van zichzelf is, en dat je geen kinderen nodig hebt om je eigen eenzaamheid en gevoel van nutteloosheid op te vullen en je leven zin te geven.
Dat is alleen de positieve kant
pi_60798184
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:06 schreef Misstique het volgende:

[..]

Goh, je opent mn ogen, dit verandert alles! .
Straks heb ik totaal geen sociaal leven meer en moet ik het idd hebben van de mijlpalen van mn kinderen om nog enige invulling aan mijn bestaan te kunnen geven!
Bedankt voor dit inzicht!

*pil weggooit
Ik vind het ook wel een openbaring dat je leven over is als je 50 bent.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:33:47 #15
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60798263
Als ik popcorn zou lusten, hè.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60798332
quote:
Misschien een waardevolle toevoeging. Ik lees in dit en het vorige topic alleen over kinderen als deze nog klein zijn. Terwijl juist ook op latere leeftijd kinderen nog een grote rol spelen in jouw leven.
Ik denk dat ik dan gewoon kinderen neem, maar ze de eerste 18 jaar uitbesteed.
quote:
Als jij eenmaal in de 50 bent en alles zo z'n gangetje gaat zijn het juist de kinderen die afstuderen, verkering krijgen, trouwen, eerste baantje en zelf weer kinderen krijgen. Heb juist het idee dat de kinderen het leven van pa en ma spannend houden.
Er zijn andere manieren om je leven boeiend te houden hoor.
Het is toch wel zeer triest dat je kinderen zou moeten nemen om je op je 50e niet de tering te vervelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_60798516
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:38 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]
Tenzij het voor je vriendin een minder grote verrassing was omdat ze het bewust niet zo nauw nam met de pil.
In mijn omgeving zien gebeuren.
Ze dacht vriendje te kunnen binden met een kind door de pil te "vergeten".
Al snel kwam de aap uit de mouw dat er opzet in het spel was en vriendje ging er vliegensvlug vandoor.
Plan backfired

Oliedom, ongelofelijk naief, egoistsich en in en in triest.
pi_60798588
Nogmaals; kinderen .
><(({°>
pi_60798828
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:27 schreef Synthesist het volgende:
Kinderen kosten veel geld,
Klopt
quote:
maken lawaai, zijn bijdehand, respectloos tegen hun makers en ze stinken.
Opvoeding/onderhoud.
quote:
Respect voor m'n ouders dat ze er 4 hebben, maar ik wil ze niet
Op basis van je bezwaren zou ik niet inzien waarom je geen kidneren wil, tenzij je ze niet kunt betalen
pi_60798920
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:41 schreef Zwartbaard het volgende:

[..]

In mijn omgeving zien gebeuren.
Ze dacht vriendje te kunnen binden met een kind door de pil te "vergeten".
Al snel kwam de aap uit de mouw dat er opzet in het spel was en vriendje ging er vliegensvlug vandoor.
Plan backfired

Oliedom, ongelofelijk naief, egoistsich en in en in triest.
Daarom overweeg ik serieus een vasectemie.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:56:47 #21
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60799007
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:50 schreef DivineJester het volgende:
Op basis van je bezwaren zou ik niet inzien waarom je geen kidneren wil, tenzij je ze niet kunt betalen
Waarom zou je ze wél willen, als je al een leuk, vol, boeiend leven van jezelf hebt? Alleen maar om eenzaamheid en verveling op te vullen dus (of idd zoals boven beschreven, je partner aan je vast te ketenen omdat je bang is dat die anders uit je klauwen ontsnapt). Of meeloperij, onder het mom van "oh jee al muh vriendinnuh zijn aan de leg, laat ik me ook maar snel met kind schoppen anders hoor ik er niet meer bij!".
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_60799011
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:50 schreef DivineJester het volgende:

Ik wil vrij zijn, geen verantwoordelijkheid willen dragen voor een kind. En ik wil financiële vrijheid, ook al ga ik genoeg verdienen als ik ben afgestudeerd.

Gewoon puur egoïsme dus

Ik wil wel een Perzische kat en een appartement met een mooi uitzicht.
pi_60799049
Er zouden meer mensen als de TS moeten zijn, dan blijft de bevolkingsgroei en alle daaruit vloeiende ellende een keer een beetje in toom.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_60799183
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Daarom overweeg ik serieus een vasectemie.
Lekker van vertrouwen ben je
pi_60799207
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Lekker van vertrouwen ben je
Better safe than sorry.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')