Zal ik het enger maken voor je Tara?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja, heel toevallig. Zelfde plaats, zelfde naam
-edit-
nahja, niet helemaal. Er is en verschil tussen Arnhem en Nijmegen, maar het kan best dat ze aan het Radbout studeert
kleine correctie:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zal ik het enger maken voor je Tara?
Ze studeert daar tegenwoordig ook echt. alleen denk ik dat ze eerst dr P moet halen, dan dr bachelor, dan dr master en dan daarna eens kan gaan nadenken over promoveren. Maar dan waarschijnlijk niet in de communicatiewetenschappen, want ze doet informatica.
Die hebben ze niet.quote:
Nope. Maar als ik een baan heb straks dan ga ik wel bijkopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, ik knal hun twee beste albums online.
Oh, maar Renaissance kennen jullie toch wel? Zo niet, shame on you!
Ben jij dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, als je Camel mooi vindt, mag ik dan dit ff spammen?
Had een cover gemaakt.
De meeste prog. zangers kunnen toch al niet goed zingenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:29 schreef MuadDib het volgende:
Ik vind het ook heel mooi. Fluitje erbij en je kan zo in Camel
Ach boeienquote:
Ey Moblo gooi het eruitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb er najaar van gemaakt, want slank de zomer in gaan we niet meer
Ik zeg bring it onquote:
Ja heb zo;n mega behoefte aan zoet, choco, slagroom ik dacht kan mij het ook bommenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
Bosche bollen!![]()
Tis de schuld van mijn brabantse ex dat ik die ken en nu vind ik moorkopprn niks meer voorstellen......![]()
Jan de Groot!
Ach een wisky of wat mag best voor een keer, wel voor een keer dan hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
het is dat ik nog twee dagen fulltime moet werken, maar anders had ik heel veel whiskey op al nu
Ik heb ooit zo'n cd gekocht met 100 ouwe tranceplaten, best leukquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zeg bring it on
Heb er echt zo;n bui voor
Heerlijke oude dans nummers whehe, waar blijft die tijd toch he zo tegenwoordig
Goedzo meis !!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
en nu ben ik er weer klaar mee en ga ik weer wat crap inpakken
Cool, daar heb ik ook nog op staan housenquote:
whehe ff lekker stoom afblazenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:27 schreef Den_Haag het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje veel scherpe sambal gebruikt. maar wel lekker![]()
Nog niet gesignaleerdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef Den_Haag het volgende:
Heerlijk. ben meteen niet meer verkouden. Is de nachtploeg nog niet wakker?
ik zou isa bellen, als je d'r nodig hebt!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef Den_Haag het volgende:
Heerlijk. ben meteen niet meer verkouden. Is de nachtploeg nog niet wakker?
Wel hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ik tel niet als nachtploeg als ik om 5 uur wakker was he?![]()
* krakkemieke kon niet meer slapen.
eigenlijk van voor mijn tijd, maar dat hebben we de afgelopen jaren flink ingehaaldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Cool, daar heb ik ook nog op staan housen![]()
![]()
Haha een hoop spullen mee dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik zou isa bellen, als je d'r nodig hebt!
Zo. Auto is ook ingepakt.
Diegene die achterin moet zitten, moet in het midden zitten. Maar, de deuren kunnen niet meer open, dus die moet via de voorkant erin. Lekker omslachtig.
Ook getankt, en de fiets achterop, dus morgen om een uur of vijf kunnen we gaan!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:40 schreef Den_Haag het volgende:
Alvast goede reis Nynke
En waar zou ik Isa voor nodig moeten hebben?
goede reis eee, je avontuurtje kan nu echt beginnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik zou isa bellen, als je d'r nodig hebt!
Zo. Auto is ook ingepakt.
Diegene die achterin moet zitten, moet in het midden zitten. Maar, de deuren kunnen niet meer open, dus die moet via de voorkant erin. Lekker omslachtig.
Ook getankt, en de fiets achterop, dus morgen om een uur of vijf kunnen we gaan!
Ik zit ze allemaal te luisterenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
goede reis eee, je avontuurtje kan nu echt beginnen![]()
Nah nog eentje dan
\quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:40 schreef Den_Haag het volgende:
Alvast goede reis Nynke
En waar zou ik Isa voor nodig moeten hebben?
heb je een echte gierijzeren >? of gewoon een antoaanbak laag ( wat ik dan wel vreemd vind van die pan)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Troel het volgende:
Goede reis!
Ok, ik heb ruzie gehad met mijn nieuwe poffertjespan. Ondanks een behoorlijke boterklont in alle deukjes, bleven mijn poffertjes keurig in de deukjes zitten en kreeg ik ze dus niet omgedraaid. Is dit nou puur om mij te pesten, of kan het ook door de samenstelling van het beslag komen (zonder eieren dit keer, die waren op)...
Overigens was het prima te eten, het zag er dus alleen niet uit als poffertjes
Gietijzeren. Bij de antiaanbaklaaggoedkopepan had ik dat probleem ook, dus die had ik de vorige keer weggegooid. Het zal dan wel de combinatie ei met wellicht niet goed warm zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
heb je een echte gierijzeren >? of gewoon een antoaanbak laag ( wat ik dan wel vreemd vind van die pan)
1e geval dan is ie nog niet heet genoeg.. en invetten met olie zou ik doen.. ff steeds kwastje erdoor voor het bakken
en never met sop afwassen.
Kan ook zijn dat je te vroeg probeerde om te draaien.. waren ze wel goed droog?
En eieren zijn toch wel erg nodig bij poffertjes ja, die dus wel toevoegen volgende keer ( bnd je beslag goed en de smaak )
De eieren iddquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Troel het volgende:
Goede reis!
Ok, ik heb ruzie gehad met mijn nieuwe poffertjespan. Ondanks een behoorlijke boterklont in alle deukjes, bleven mijn poffertjes keurig in de deukjes zitten en kreeg ik ze dus niet omgedraaid. Is dit nou puur om mij te pesten, of kan het ook door de samenstelling van het beslag komen (zonder eieren dit keer, die waren op)...
Overigens was het prima te eten, het zag er dus alleen niet uit als poffertjes
Ok bij deze... NOOIT in de vaatwasser ermee.. evt. sop kan ie nog handelen maar dat dus niet zo.. en idd.. wart hierboven staat, goed ingevet wegzetten anders krijg je roest..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Gietijzeren. Bij de antiaanbaklaaggoedkopepan had ik dat probleem ook, dus die had ik de vorige keer weggegooid. Het zal dan wel de combinatie ei met wellicht niet goed warm zijn.
(Niet met sop? Oei, hij is in de vaatwasser gegaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |