quote:
wel hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Je bent in iedergeval in goede stemming![]()
Helleuquote:
Volgens mij wel ja! Het stadsdeel heette Old Town... en is zo'n 3,8 kilometer van onze stageplekquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben er wel.. alleen niet zo snel
wel gaaf als je midden in de stad terecht komt
Ik ken hetquote:
quote:
Bacterien?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik ben nu Microbiële Fysiologie aan het leren
Lastig
dat is toch best wel ver?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja! Het stadsdeel heette Old Town... en is zo'n 3,8 kilometer van onze stageplek
valt mee hoor... half uurtje lopen, 10 minuten fietsen.... tis wel een grote stad he....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is toch best wel ver?![]()
ownee het is te doen
Jepsquote:
Ohhhhhquote:
Owja dat valt wel meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:36 schreef Californium het volgende:
valt mee hoor... half uurtje lopen, 10 minuten fietsen.... tis wel een grote stad he....
Ja die zijn tof ja, maar de basic dingen als black box rekenen enzo vind ik maar sufquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ohhhhhvind extremofielen wel interessant.... maar de rest vind ik minder interessant op gebied van fysologie
Ik ook... Nu alleen een derde persoon erbijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja dat valt wel mee
Hopelijk gaat het door![]()
Rekenen is ook suf... maar je moet het toch weten...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja die zijn tof ja, maar de basic dingen als black box rekenen enzo vind ik maar suf
Preciesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Rekenen is ook suf... maar je moet het toch weten...
Óf je hebt gweoon een kamertje erbijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook... Nu alleen een derde persoon erbij
Jij het komende jaar wat te doen?
Das een heel duur kamertje dan hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Óf je hebt gweoon een kamertje erbij![]()
moagh.. ja stage afmaken en dan nog afstuderen
Dat waarschijnlijk welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Das een heel duur kamertje dan he
nu betaal ik 400 euro... met die extra kamer betaal ik 600 euroquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk wel![]()
Maar dan heb je wel een extra kamer![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:52 schreef Californium het volgende:
[..]
nu betaal ik 400 euro... met die extra kamer betaal ik 600 euro
ja en zij betaald ook 600 Dus... kamer is 400 delen door 2 is elk 200 meerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
maar eig toch 500.. dan delen jullie de kamer
Hoop dat het erg grote kamers zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:54 schreef Californium het volgende:
[..]
ja en zij betaald ook 600 Dus... kamer is 400 delen door 2 is elk 200 meer
valt mee! als je hier een 3 persoons appartement hebt ben je ook duur uit en daar is het gewoon duurder.... engeland he.... dus eigenlijk mogen we niet klagen hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoop dat het erg grote kamers zijn
Anders fucking duur, maarja je moet wat he
Je hebt ook helemaal gelijikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:56 schreef Californium het volgende:
[..]
valt mee! als je hier een 3 persoons appartement hebt ben je ook duur uit en daar is het gewoon duurder.... engeland he.... dus eigenlijk mogen we niet klagen hoor
Dat is het zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal gelijik
Het is effe wennen die grote \bedragen
verstandig.. het is zonde om nu heel krap te moeten levenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:03 schreef Californium het volgende:
denk dat ik er wel een lening bij de IBG bijneem. Zo red ik het net! Maar ga liever wat vrijer leven!
vind ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
verstandig.. het is zonde om nu heel krap te moeten leven
Wat een verrassing, we zijn het eensquote:
wijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat een verrassing, we zijn het eens![]()
ownee, dat gebeurd wel vaker
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:07 schreef Californium het volgende:
[..]
wijwij zijn het noooooit eens
![]()
quote:
Nee niet Mits.... we mogen m ook met z'n tweeen hurenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
Heb je een kamer dus? (mits derde persoon)Nice...
quote:
waaromquote:
ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
waarom![]()
Ik bedoelde het sarcastisch....
sorryquote:
jawel! Was alleen echt even bang dat je me echt serieus namquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
sorry![]()
hopelijk vind je me ng wel lief
quote:
Nee joh.. ik neem jou toch nooit serieusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:16 schreef Californium het volgende:
[..]
jawel! Was alleen echt even bang dat je me echt serieus nam
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee joh.. ik neem jou toch nooit serieus
quote:
quote:
Ja!quote:
volgende ....maar nog te veel te lerenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja!
jij leert veels te veel
Maar had jij neit deze week die tentamens?of pas volgende di/wo?
Mijn complimenten hoor!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:19 schreef Californium het volgende:
[..]
volgende ....maar nog te veel te leren
thx..... Dadelijk weer even 3 keer zohard ertegen! te lang hier geweestquote:
Ja idd!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
skillz is het niet? wou dat ik zulke dedicatie voor iets kon opbrengen
Dan houd ik je niet langer op.. Succes meis!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:22 schreef Californium het volgende:
[..]
thx..... Dadelijk weer even 3 keer zohard ertegen! te lang hier geweest
als ze dit keer lukken, krigj je er 1tje .. of 2quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:24 schreef Californium het volgende:
thx..... Jij veel plezier met je koekjes... Kun je er 1 mailenLekker
quote:
Heeft dat wat met de regen te maken?quote:
Zegt ie met een vrolijk gezichtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef mash_ het volgende:
Ik heb geen ideehij gaat niet meer aan
Nou zo vrolijk ben ik niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zegt ie met een vrolijk gezicht
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:48 schreef mash_ het volgende:
Nou zo vrolijk ben ik niet.
En me ipod tjakoop wel gewoon zo`n klein radio ding dan ben k ook blij
Gewoon in een keer uit? Of na laten vallen? Of na uitzetten niet meer aan te krijgen? Batterij wel vol?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef mash_ het volgende:
had hem al een week niet meer gebruikt. en er gebeurd ook niks als ik hem in me oplader doequote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon in een keer uit? Of na laten vallen? Of na uitzetten niet meer aan te krijgen? Batterij wel vol?
Batterij leegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef mash_ het volgende:
Zag het te laatquote:
Hoewel, als je een Nano hebt moet je de middelste knop en de menuknop een paar seconde ingedrukt houden, tot je het Apple logo zietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |