Dat komt omdat er in Limburg geen goede voetbalclub te vinden isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben wel een fanatieke PSV aanhanger ja
En bovendien: Jij alsPSV supporter moet niet zo zeiken. Groot percentage van de mensen die naar PSV gaan komen uit Limburg, dus beetje respect graag. Anders moest jij nog harder krom liggen om je seizoenskaartje te bekostigen en gooide ome Ger zijn prijzen voor uitwedstrijden nog vaker omhoog.
Verdoemen he !
En ik ben een alto en een hippie en en en ....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Limburger zijn en als man ook nog eens katten in je fotoboek hebbenFAIL!
Waar heb je mij horen zeggen dat ik België niet tof vind? Beter lezenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een belg in je Sig staan als je het zo'n vreselijk land vindt?
Hypocriet kneusje
Ben je boos? Dat begrijp ik welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:00 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En ik ben een alto en een hippie en en en ....
Jij bent helemaal niks, uitgekakt ja. Opgedroogde urinevlek
Zonder de geweldenaar uit Horst was PSV vorig jaar écht geen kampioen geworden hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat komt omdat er in Limburg geen goede voetbalclub te vinden isIk geef er ook niks om dat Limburgers naar PSV komen, daar heb ik er geen last van
En met die wachtlijst die we nu hebben zouden we de plaatsen van de Limburgers wel op kunnen vangen
Jawel. Mvvquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat komt omdat er in Limburg geen goede voetbalclub te vinden isIk geef er ook niks om dat Limburgers naar PSV komen, daar heb ik er geen last van
En met die wachtlijst die we nu hebben zouden we de plaatsen van de Limburgers wel op kunnen vangen
Volgens ben je vergeten dat die slechte Limburgse club jullie afgelopen seizoen een flinke oorwassing hebben gegeven......quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar heb je mij horen zeggen dat ik België niet tof vind? Beter lezen![]()
Komt Gomes uit Horst ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zonder de geweldenaar uit Horst was PSV vorig jaar écht geen kampioen geworden hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jazeker... En ik ben in het echt Brad Pitt.... zucht..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben je boos? Dat begrijp ik welDat ik niks ben kun jij niet beoordelen. Misschien ben ik wel heel populair, rijk, knap en slim
Oke doen wequote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel. Mvv(qua Supporters dan he)
Heb je al eens een biertje gedronken met een Limburger ? 2e uitwedstrijd van het seizoen ene doen
Wie is er al 4 jaar op rij kampioen? Ken je feitenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Volgens ben je vergeten dat die slechte Limburgse club jullie afgelopen seizoen een flinke oorwassing hebben gegeven......
Leer geschiedenis, blaaskaakje
Ik voor PSVquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:10 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey, niet zo lief gaan doen hč!!! Is niet eerlijk....
inkoppertje; ik heb net mijn seizoenskaart voor Roda verlengd![]()
En dát is nou juist een hoofdreden waarom Limburgers zich nergens geliefd makenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:16 schreef Nikmans het volgende:
Onder de rivieren [ afbeelding ]
Boven de rivieren [ afbeelding ]
Studenten in Maastricht met een Hollands accent
Welke van de 3?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dát is nou juist een hoofdreden waarom Limburgers zich nergens geliefd maken
Tuurlijk, dat zegt ook elke Limburger.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hoi. Ik ben er al hoor.
valt veel op te kankeren dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
Het zoveelste topic over Limburg. Het zit toch wel hoog bij veel fok!kers.
En net als ik er niet bennnnnnnnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:59 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Daar ben ik dit weekend
En TheYoung1, dank je weeeel, gaat helemaal goedkomen.
OMFG.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:56 schreef jordeeeh het volgende:
Flevoland de gekste.
Komend weekend eerder paddo'squote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMFG.![]()
![]()
![]()
![]()
FlevolandDas toch waar ze nog bloembollen vreten. Toch ?
lekker puh.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:06 schreef Daantke het volgende:
[..]
En net als ik er niet bennnnnnnn
In tegenstelling tot de gemiddelde hollandse student uiteraard. die zich bezopen en schreeuwend elke kroeg meent te kunnen toeeigenen met zijn dispuutsmaatjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |