Welke mongool begraaft er nu een placenta in z'n tuin!?quote:U kunt ervoor kiezen om de placenta niet weg te gooien, maar te begraven in de (achter)tuin.
Als je een kleine verwacht dan wil je wel eens zoeken naar kraamhulp. weet niet hoor. Slaap lekker verder.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:47 schreef Sok41 het volgende:
Wie zoekt dit uberhaupt op?
Die moeten meteen een nekschot. Acuut!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef ganzenherder het volgende:
En wat vind je dan van mensen die die zooi helemaal opvreten?
ik moet zowat kotsen als ik daar weer aan denkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef TNA het volgende:
Misschien moet je het aan Tom Cruise vragen.
quote:Op deze speciale plek kan een jonge boom geplant worden, zodat deze tot ‘levensboom’ kan uitgroeien.
En als je dan ook nog wat stukjes baby er door heen bakt heb je nog bacon erbij ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:50 schreef pisnicht het volgende:
Lekker samen met wat moedermelk verwerken tot een pannenkoek
http://www.kraamzorgdenhaag.nl/quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:52 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Shit he, op wat voor kansloze site zit jij nou te kijken dan.
quote:
En vervolgens weer uitkotst waarna iedereen er een kring omheen moet gaan staan en er vormpjes in mag gaan ontdekkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:51 schreef Misstique het volgende:
En dat de hond hem dan weer opgraaft en verorbert voor de ogen van het kraambezoek..
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
Valt nog mee dan dat er niet staat dat je de placenta ook in Marokko of Turkije ken begrave.!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
Is er iig nog wat goeds uitgekomen !!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Misschien groeit er wel wat moois uit.
Of terug trappen naar waar het vandaan kwam.quote:
Met slagroom van moedermelkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
Ik bak er altijd moederkoekjes van. Die eet ik met een glaasje vruchtwater.
Ja en jou mogen ze ook wel in de tuin begraven, wandelend lijkquote:
quote:
Tom Cruises maagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vertel, wat hebben ze met je gedaan? Teruggeschopt, begraven, uit het raam gemieterd..?
whoeoeeoehahahahahahhaaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik figuurzaag altijd placenta's, zodat je mooi speelgoed hebt voor je baby.
Jup, en een spulletje voor je nagelrriemen en je kunt het eten, begraven, drogen en het allerleukste is dat ze na de bevalling als alle zooi er uit is dat ding ook nogeens trots aan je komen laten zien.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:58 schreef Karina het volgende:
Gadverdamme. Anders verkopen, dan maken ze er een zalfje van voor je gezicht.
Vertel me alsjeblieft dat het niet waar isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:26 schreef Placenta het volgende:
Van de navelstrengen van varkens maken ze trouwens Groningse droge worst.
Dat jullie t ff weten.
Hahahaha doen ze dat serieus?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup, en een spulletje voor je nagelrriemen en je kunt het eten, begraven, drogen en het allerleukste is dat ze na de bevalling als alle zooi er uit is dat ding ook nogeens trots aan je komen laten zien.
Opbokken, ik heb een kind, laat me met rust
Zo ziet ie er ook uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:28 schreef KhaZ het volgende:
Giel Beelen heeft er toch ook eentje weggewerkt?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hahahaha doen ze dat serieus?
En dan de baby weggooien en de placenta houden
Dat hebben ze geen 1 keer gedaan bij ons... godzijdank.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:25 schreef yvonne het volgende:
en het allerleukste is dat ze na de bevalling als alle zooi er uit is dat ding ook nogeens trots aan je komen laten zien.
In sommige gevallen was dat veeeeeeeeeeel beter geweestquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
En dan de baby weggooien en de placenta houden
quote:
zoals bij degene die heeft bedacht dat je HEEEEEEEEEl veel knoflook in je tapa's moet doenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
In sommige gevallen was dat veeeeeeeeeeel beter geweest
Het is niet waarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:30 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat het niet waar is
Wel een stuk darmquote:
tennisrackets werden toch ook bespannen met kattendarmen?quote:
Als je een frikandel eet eet je ook anus dus wat is het verschil?quote:
Ende kondoom is een schaepenblaesquote:
Dat maakt me niets uitquote:
Te veel knoflook bestaat nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zoals bij degene die heeft bedacht dat je HEEEEEEEEEl veel knoflook in je tapa's moet doen
Ontplofte egelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Sowieso Arma... ga aan het hoofdeind staan en kijk NIET, ik herhaal NIET naar beneden.
Niks mis meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zoals bij degene die heeft bedacht dat je HEEEEEEEEEl veel knoflook in je tapa's moet doen
Geen, ik kan er niet mee zitten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:46 schreef Marble het volgende:
[..]
Als je een frikandel eet eet je ook anus dus wat is het verschil?
zeg je bent zeker nieuw hier dat je dit icon;quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:52 schreef yvonne het volgende:
Is het al tijd voor horror-bevallingsverhalen?
Admins die de edit knop niet kennenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:52 schreef yvonne het volgende:
Steek van wal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:52 schreef yvonne het volgende:
Hij heeft de placenta van Suri opgegeten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ben ik de enige die het verband tussen Tom Cruise en een placenta niet begrijpt?
Und?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:54 schreef pisnicht het volgende:
[..]
zeg je bent zeker nieuw hier dat je dit icon; [ afbeelding ] nog niet hebt ontdekt?
quote:
quote:Een man die gistermorgen de hond uitliet in Zoetermeer heeft een weerzinwekkende vondst gedaan.
Maakte hij er niet een boerenomelet van?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef TNA het volgende:
Misschien moet je het aan Tom Cruise vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |