Looks is leuk, maar als de inhoud bagger is heb je er nog steeds niets aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:19 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Het probleem met jouw redenering is dat klachten zich sneller verspreiden en langer blijven hangen in tegenstelling tot tevredenheid die vaak het ene oor in gaat, en het andere oor weer uit komt. Ik ken namelijk veel mensen die heel tevreden zijn met hun Dell systeem.
Overigens zijn de looks helemaal niet zo slecht.
[ afbeelding ]
whehe die van mij blaast af en toe wel gigantisch, maar hij doet nog steeds prima! Als ie vandaag of morgen er mee ophoudt, dan heeft ie z'n geld wel opgebrachtquote:
Klopt. Het gaat me dan ook niet echt om de looks. Dat ik er toevallig gratis een kleurencover bij uit mocht zoeken is mooi meegenomen, maar anders had ik daar ook geen 39 euro voor betaald.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Looks is leuk, maar als de inhoud bagger is heb je er nog steeds niets aan.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:08 schreef ColtZ40 het volgende:
Bij mij hadden ze de pc binnen een week geleverd! Wel zakelijk en gratis.We hebben er op het werk 6 daarvan zijn er bij 5 het moederbord vervangen 2 binnen de garantie periode en 3 ruim buiten de garantie periode.
![]()
Niks mis met Dell.
Het was idd een verkeerde serie maar ze lossen het netjes op, ook buiten de garantie periode.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:46 schreef pavv het volgende:
[..]
Uhhhmm Huhuh...![]()
Misschien zouden ze eens goede onderdelen kunnen gaan gebruiken? Of iets invoeren dat op kwaliteitscontrole lijkt. Wat wordt het volgende bodemschap-onderdeel dat de geest geeft?
klopt. De mijne komt niet uit Cubaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je vriendin?
Oh wacht, dat kan heul niet
Tja en wat voor geweldige topprocessor ligt daar in dan? Dat vermeld je er voor de volledigheid maar niet bij?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:31 schreef peejdorie het volgende:
Hier ook een positief oordeel over Dell, mijn laptop (XPS m1530) werd binnen 2 weken geleverd en is echt van topkwaliteit (core2duo 8300+, nvidia 8600GT, 4gb RAM, 320 gb harde schijf) voor 850,-
Precies. Ff googlen op kortingsbonnen of even bellen en je kan de prijs nog wel wat bijschaven. Niks mis mee hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Napraat gelul altijd, Dell levert prima spullen voor een redelijke prijs, de service is uitstekend als ik ze een keer nodig heb....
Nou ja, er zit historisch gezien echt wel een kern van waarheid in de verhalen over Dell.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Napraat gelul altijd, Dell levert prima spullen voor een redelijke prijs, de service is uitstekend als ik ze een keer nodig heb....
En HP is foutloos, UPC ook, Ziggo etc etc. Er is over elk mega bedrijf wel een zooitje slechte ervaringen te vinden. Maar reken even uit om welk percentage van alle leveringen het gaat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nou ja, er zit historisch gezien echt wel een kern van waarheid in de verhalen over Dell.
Ik doelde op de algemene kwaliteit. En daarin liep Dell enkele jaren terug wel een beetje achter.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En HP is foutloos, UPC ook, Ziggo etc etc. Er is over elk mega bedrijf wel een zooitje slechte ervaringen te vinden. Maar reken even uit om welk percentage van alle leveringen het gaat?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Whehehe jij hebt de home versie van xp!quote:
Onzin, hier staat er eentje van 25 maanden en werkt nog prima.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:10 schreef ColtZ40 het volgende:
Asus is wel ok! Maar Acer is dikke bagger! Die gaan kapot na 13 maanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |