abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 13 augustus 2008 @ 14:27:27 #26
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_60794470
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:19 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Het probleem met jouw redenering is dat klachten zich sneller verspreiden en langer blijven hangen in tegenstelling tot tevredenheid die vaak het ene oor in gaat, en het andere oor weer uit komt. Ik ken namelijk veel mensen die heel tevreden zijn met hun Dell systeem.

Overigens zijn de looks helemaal niet zo slecht.


[ afbeelding ]
Looks is leuk, maar als de inhoud bagger is heb je er nog steeds niets aan.
pi_60794760
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:19 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Alle drie moederbord...
whehe die van mij blaast af en toe wel gigantisch, maar hij doet nog steeds prima! Als ie vandaag of morgen er mee ophoudt, dan heeft ie z'n geld wel opgebracht
pi_60795117
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:27 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Looks is leuk, maar als de inhoud bagger is heb je er nog steeds niets aan.
Klopt. Het gaat me dan ook niet echt om de looks. Dat ik er toevallig gratis een kleurencover bij uit mocht zoeken is mooi meegenomen, maar anders had ik daar ook geen 39 euro voor betaald.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 23:46:25 #29
128548 pavv
The computer says NO
pi_60812765
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:08 schreef ColtZ40 het volgende:

Bij mij hadden ze de pc binnen een week geleverd! Wel zakelijk en gratis. We hebben er op het werk 6 daarvan zijn er bij 5 het moederbord vervangen 2 binnen de garantie periode en 3 ruim buiten de garantie periode.

Niks mis met Dell.

Uhhhmm Huhuh...


Misschien zouden ze eens goede onderdelen kunnen gaan gebruiken? Of iets invoeren dat op kwaliteitscontrole lijkt. Wat wordt het volgende bodemschap-onderdeel dat de geest geeft?
pi_60818355
Dell heeft echt super goeie laptops en klantenservice.

maar we'll balen voor je ivm levertijd
pi_60818526
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:46 schreef pavv het volgende:

[..]

Uhhhmm Huhuh...


Misschien zouden ze eens goede onderdelen kunnen gaan gebruiken? Of iets invoeren dat op kwaliteitscontrole lijkt. Wat wordt het volgende bodemschap-onderdeel dat de geest geeft?
Het was idd een verkeerde serie maar ze lossen het netjes op, ook buiten de garantie periode.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 09:31:08 #32
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_60818677
Hier ook een positief oordeel over Dell, mijn laptop (XPS m1530) werd binnen 2 weken geleverd en is echt van topkwaliteit (core2duo 8300+, nvidia 8600GT, 4gb RAM, 320 gb harde schijf) voor 850,-

pi_60819696

Del.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator donderdag 14 augustus 2008 @ 10:28:57 #34
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_60823035
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:28 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Je vriendin?

Oh wacht, dat kan heul niet
klopt. De mijne komt niet uit Cuba
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_60823184
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:31 schreef peejdorie het volgende:
Hier ook een positief oordeel over Dell, mijn laptop (XPS m1530) werd binnen 2 weken geleverd en is echt van topkwaliteit (core2duo 8300+, nvidia 8600GT, 4gb RAM, 320 gb harde schijf) voor 850,-
Tja en wat voor geweldige topprocessor ligt daar in dan? Dat vermeld je er voor de volledigheid maar niet bij?

Verder toegegeven is het geen dure laptop
pi_60823357
Die Dell laptops is niks mis mee hoor, de XPS lijn zijn goede laptops.
pi_60823413
Napraat gelul altijd, Dell levert prima spullen voor een redelijke prijs, de service is uitstekend als ik ze een keer nodig heb....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60823464
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Napraat gelul altijd, Dell levert prima spullen voor een redelijke prijs, de service is uitstekend als ik ze een keer nodig heb....
Precies. Ff googlen op kortingsbonnen of even bellen en je kan de prijs nog wel wat bijschaven. Niks mis mee hoor
pi_60823513
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Napraat gelul altijd, Dell levert prima spullen voor een redelijke prijs, de service is uitstekend als ik ze een keer nodig heb....
Nou ja, er zit historisch gezien echt wel een kern van waarheid in de verhalen over Dell.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:00:03 #41
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_60823528
Dell heeft tenminste goede resoluties op hun schermen. 1280*800 op een 15" laptop is veel te laag.
pi_60823779
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:59 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nou ja, er zit historisch gezien echt wel een kern van waarheid in de verhalen over Dell.
En HP is foutloos, UPC ook, Ziggo etc etc. Er is over elk mega bedrijf wel een zooitje slechte ervaringen te vinden. Maar reken even uit om welk percentage van alle leveringen het gaat?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60824971
Ik heb de Inspiron 6400, nog steeds heel tevreden over.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_60826128
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En HP is foutloos, UPC ook, Ziggo etc etc. Er is over elk mega bedrijf wel een zooitje slechte ervaringen te vinden. Maar reken even uit om welk percentage van alle leveringen het gaat?
Ik doelde op de algemene kwaliteit. En daarin liep Dell enkele jaren terug wel een beetje achter.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60826171
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Napraat gelul altijd, Dell levert prima spullen voor een redelijke prijs, de service is uitstekend als ik ze een keer nodig heb....


Het volgende systeem kostte me 812 euro inclusief verzenden. Het WLED scherm kostte me 100 euro extra, dus met een normaal scherm had dit systeem slechts ongeveer 700 euro gekost.

Base
Intel® Core™2 Duo Processor T8100 (2,10 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-cache)
Geheugen
4.096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]
Grafische kaart
256 MB ATI Mobility RADEON HD 3450
Harde schijf
320 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf
Besturingssysteem
Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Dutch
Optische stations
Fixed Internal 8X DVD+/-RW Slot Load Drive including software
Draadloze connectiviteit
Dell Wireless 1510 halve minikaart (802.11n)
Bluetooth
Dell Wireless 370 Bluetooth Module
Primaire Batterij
6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
Camera
Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera - LED
Keuze uit kleuren
Nachtblauw met satijnachtige afwerklaag
TV Tuner and Remote Control
Express Card-reisafstandsbediening
LCD-scherm
15,4-inch WXGA+ WLED (1.440 x 900) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_60827128
Ik:

Op 20 juli heb ik een order geplaatst voor een Studio 15' laptop. Tot gisteren werd mij via de site verteld dat de geschatte leveringsdatum op of voor 18 augustus was. Vrij lang, maar op tijd, gezien ik per 1 september weer begin met mijn opleiding. Tot mijn grote verbazing zie ik vandaag dat de geschatte leveringsdatum is uitgesteld naar 10 september. Dit is een belachelijke 7 1/2 week leveringstijd. Ik wil graag helderheid over de daadwerkelijke levering, want aan een geschatte leveringsdatum die van de ene op de andere dag 3 weken verschuift heb ik natuurlijk niets.

Dell:

Geachte heer @@@,

Hartelijk bedankt voor uw email, waarin u vraagt naar de gewijzigde verwachte afleverdatum.

Tot onze spijt zijn enkele onderdelen niet voorradig en heeft uw order vertraging opgelopen. Uw order zal in productie worden genomen zodra alle onderdelen aangeleverd zijn. De verwachte afleverdatum is op dit moment 10-09-08.
Echter is de kans aanwezig dat wij nog voor die datum leveren.

Wij raden u aan om regelmatig onze website te controleren voor de status aangezien de afleverdatum nog kan veranderen.

De status van uw order kunt u volgen via:

www.dell.NL/status of www.dell.BE/status.

Wij doen ons uiterste best uw order zo spoedig mogelijk af te leveren en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.


Met vriendelijke groet,
Dell B.V.

Irma Grinwis
Customer Care Representative Consumer


Geautomatiseerde mailtjes zijn
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_60827486
Wheheh 10/09.
pi_60828348
Casper, ouwe melanchthon gangert. Ik geef je helemaal gelijk, ik moet bijna een maand wachten op mn zuurverdiende laptop. Was het wel waard, dat wel.
Geen referral hier.
pi_60848514
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:45 schreef Casparovvv het volgende:
- specs -
Whehehe jij hebt de home versie van xp!
die ik er overigens vanaf zou donderen alleen al vanwege al die extragratis fagmeuk software die je er ongevraagd bij krijgt

Overigens is een truelife scherm wel mooi, maar spiegelt het wel in de zon

Goeie prijs though.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_60849530
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:10 schreef ColtZ40 het volgende:
Asus is wel ok! Maar Acer is dikke bagger! Die gaan kapot na 13 maanden.
Onzin, hier staat er eentje van 25 maanden en werkt nog prima.
En die van mn oma zit volgende maand op 3 jaar, maar die doet er dan ook niet zo veel mee.
So we just called him Fred too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')