OF Ivoorkustquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:52 schreef Sporttv het volgende:
Yes ze zijn door zaterdag tegen Argentinie
Nou, gewoon. Je legt hem ergens neer, en dan heb je hem een tijd niet meer nodig. Als je hem dan weer zoekt ben je vergeten waar hij was en ben je hem kwijt..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:52 schreef ShaoliN het volgende:
Jezus, hoe kan Nigeria nou een leeg doel missen?
Mooi hè?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:53 schreef Roi het volgende:
Amerikanen janken!
Er bestaat meer dan alleen voetbal. Jezus, dan is er toch niks schandalig aan!?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Begrijp nog steeds niet dat er plotseling naar het judo werd overgeschakeld, schandalig NOS!
Die wordt gejonast in de kleedkamer als het goud binnen is. OH OH OH!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik denk dat de bijdrage van Evert aan dit succes niet moet worden onderschat.
Das waar.... Maar ze mogen denk ik wel wonderbaarlijk veel beter gaan spelen om van Argentinie te winnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:56 schreef Roi het volgende:
Ja we spelen echt echt slecht, maar wat hebben we aan goed spelen? Dat hebben we gezien tijdens dit EK!
Nadat Drenthe en Jaliens afgeschoten zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:58 schreef Yi-Long het volgende:
Onverdiende overwinning, en onverdiende plaatsing voor de kwart-finale... maar goed... toch wel fijn uiteraard
Wanneer schiet men Maduro af!?
Ik voel ook wat....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:03 schreef marcodej het volgende:
We worden kampioen! Ik voel het.. :/
Makaay is scherp zei Evert net voordat hij die kans kreeg rond de 80e minuut. Volgens mij was dat de eerste bal die ik hem heb zien rakenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt er wel meer uitgooien Yeahinho, ook Makaay was weer drama. Durfde zelfs de penalty niet te nemen.
Hmm, en als Argentinie daar ook van overtuigd is en ze hebben net zoveel mazzel als vandaag dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:08 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Makaay is scherp zei Evert net voordat hij die kans kreeg rond de 80e minuut. Volgens mij was dat de eerste bal die ik hem heb zien raken
Nee, er moeten wel hele rare dingen gebeuren wil deze ploeg doorgaan tegen Argentinie.
Dan verliezen ze maar met 2 doelpunten verschilquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, en als Argentinie daar ook van overtuigd is en ze hebben net zoveel mazzel als vandaag dan?![]()
De Argentijnen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:16 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dan verliezen ze maar met 2 doelpunten verschil
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:19 schreef Sethje het volgende:
we worden wereldkampioen
Op de OS? Knap!quote:
En? Wat deden ze toen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:27 schreef afcajos het volgende:
Ik heb opeens een dejavu naar 1998. Toen moesten we ook op een zaterdagmiddag tegen Argentinië in de kwartfinale
En toch kan het wel, je weet het echt maar nooit onder deze omstandigheden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:08 schreef BB-boy het volgende:
Nee, er moeten wel hele rare dingen gebeuren wil deze ploeg doorgaan tegen Argentinie.
Das Phantomquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:08 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Makaay is scherp zei Evert net voordat hij die kans kreeg rond de 80e minuut. Volgens mij was dat de eerste bal die ik hem heb zien raken
Oh die, van bijna op de achterlijn toch? De commentator helemaal in de war: "Hoe is het mogelijk?!"quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:30 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Frank de boer, Bergkampwat een goal
JAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:36 schreef Scorpie het volgende:
BERGKAMP, BERGKAMP, BERGKAMP, BERGKAMP JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WE ZIJN DOOR !!!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Begrijp nog steeds niet dat er plotseling naar het judo werd overgeschakeld, schandalig NOS!
Dan bekt:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:36 schreef Scorpie het volgende:
BERGKAMP, BERGKAMP, BERGKAMP, BERGKAMP JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WE ZIJN DOOR !!!
Paar dagen in de week cursus SCH.quote:
Ok dan heb ik het mis.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:43 schreef DutchSL het volgende:
Italië werd wereldkampioen door in de poule 2x te winnen en 1x gelijk te spelen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |