Hmmmja ik weet nog niet...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Misschien doet een nieuwe jou wel goed?
Hoe lang is Solito dood dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:12 schreef jpg97 het volgende:
I know, maar ik mis mijn Solito nog te erg
maar dit is wel een erg leuke kater. Die van mij was ook altijd de enige kat en kwam nooit buiten.
Kan deze kat ook goed tegen alleen zijn? Ik werk overdag altijd....
Kut is dat he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:01 schreef jpg97 het volgende:
solito is nu iets meer dan een maand dood....ik denk er eens even over na
Yep. Hij heeft geen kroonjuwelenquote:
deze kat is niet echt dominant eerder lief.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:29 schreef nokwanda het volgende:
Formaat en dominantie is hier het probleem eigenlijk.
Thomas WIL echt graag contact en spelen. Maar de anderen zien in hem met zijn formaat een bedreiging.
Hij wil toch en drukt het een en ander door. Lukt het niet dan probeert ie ze gewoon anders te domineren door hen te humpen (jawel, gecastreerd en al). Lukt dat niet dan laat ie in alle opzichten zien dat hij sterk is.
Ik vraag me af wat er zou gebeuren bij een even grote kater. Strijd der Titanen?
Een dikke week strijd en dan vrede omdat men even sterk is? Of blijvende oorlog?
den haag....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:36 schreef Greys het volgende:
Wonen jullie ver van elkaar af?
Anders zou je het een paar dagen kunnen proberen!
Precies, je weet het nooit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
deze kat is niet echt dominant eerder lief.
Hij wil spelen maar snapt niet hoe en kleine katjes zijn ook bang voor hem
Dus een grote kater kan misschien best.
Ooit logeer katten gehad die werden bang van onze kat omdat hij ging fixeren, totaal onschuldig hij weet gewoon nie thoe hij contact moet zoekenheel schattig.
Ik denk dus niet dat het een eeuwige strijd word, maargoed met katten weet je eht nooit!
Vanwaar die tong?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
den haag....
geen idee waar ts woont?
nouja, over 2 weken is mijn ov geldig maar dat is misschien te stressvol voor dat arme beestquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Precies, je weet het nooit.
Maar wat greys zegt is mss een optie. Geen idee waar jij zit en of dat ver is.
Ik zit in Nijmegen.
Heb je toegevoegd. Ik sta op offline, maar ik kan wel chatten. Ik zal je effe aantikken als ik je online zie komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
Oe, voeg me anders toe op msn.
Kunnen we het er uitgebreid over hebben![]()
Daar streef ik wel naar. Bij een fokker of enebekende. Ik wil gewoon zeker weten dat het goed met hem gaat, waar hij ook terecht komt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Thomas bij een Fokkertje komt....krijgen we tenminste nog es foto's
Jij hebt alleen de achterbank gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:20 schreef Queen_Bee het volgende:
jpg heef wel een auto
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jij hebt alleen de achterbank gezien
Ik sliep alquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:11 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag wordt het niet smeer met msn.
Ik heb je toegevoegd, melanie_the_miss.
Was even online, maar val nu bijna om van vermoeidheid.
Daarom voor jou en jpg ook een 14.gif, je ziet maar al te vaak wat de afloop kan zijn als je er niet goed over nadenkt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:22 schreef nokwanda het volgende:
Het lullige is wel dat als anderen ook even willen proberen of het gaat Thomas wel van hot naar her gesleept wordt.
Het liefst zien we hem natuurlijk geplaatst waar hij ook echt mag blijven. Hier was het al zo en dat heb ik ook vanaf het begin af aan aangegeven. Maar ik zal er wel alles aan doen om te voorkomen dat dat nu ook zo gaat. Dus 10 x liever iemand die er 3x over nadenkt.
echt?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:49 schreef jpg97 het volgende:
Ach stel; ik neem hem en het valt tegen... dan kan ik de chinees hier op de hoek maar wįt blij maken met zo'n grote kat
Nee grapje natuurlijk
o well, dat ken jij ook goed. Die discussie hebben we eerder gevoerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat houd je nu nog tegen, jpg? Schuldgevoel? Verdriet?
Whut, ik bedoel het toch niet verkeerd? Ik dacht dat als we de reden weten we wat zinnige dingen kunnen zeggen om hem over de streep te trekkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o well, dat ken jij ook goed. Die discussie hebben we eerder gevoerd.
Maar jjij weet inmiddels dat liefde voor een dier/wezen niet stopt bij de dood en ook niet als er een andere liefde bij komt.
Het is alleen maar extra en zelfs een beetje troost.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat houd je nu nog tegen, jpg? Schuldgevoel? Verdriet?
quote:Maar heb net de dood van Solito achter de rug + heb een redelijk drukke periode voor de boeg, en als ik een kat neem dan wil ik er zeker wel een paar dagen vrij voor nemen om hem te laten wennen en vice versa.
Maar ik hak de knoop binnenkort door hoor dan laat ik het zeker weten.
nee dat stond in de PM-conversatie met Nokwandaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Staat dat in het topic? Heb ik helemaal niet gezien
ow nee, zo moest je het ook niet opvatten. het was meer de erkenning voor het feit dat jij dat gevoel kent omdat je daar ook doorheen bent gegaan en deels misschien nog wel gaat. Ik bedoelde echt dat het voor jou best herkenbaar zou zijn en ik herinner me dat wij daar ook wel eerder over gesproken hebben toen Max al ziek was en jullie Jazz kregen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Whut, ik bedoel het toch niet verkeerd? Ik dacht dat als we de reden weten we wat zinnige dingen kunnen zeggen om hem over de streep te trekken![]()
Ik heb beide met Max, maar er komt nu ook al een nieuwe pup onze kant op en ik weet nu ook inderdaad dat je wel van een nieuw dier kunt genieten en nog steeds Max nooit vergeten want die blijft altijd speciaal.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vatte t iets verkeerd op maar 't is wel zo ja. Het gevoel speelt nog steeds wel, maar op een andere, betere manier
Nou.... dat zou misschien meevallen. Hij is gewend aan hondenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:29 schreef Qwea het volgende:
ik zou thomas echt met veel liefde overnemen. Ware het niet dat thomas hier ook geen leven heeft icm mijn mooie dikke golden retriever.
Je hoopt dat je katten zwaar overgewicht krijgen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:07 schreef misteriks het volgende:
Damn, zou zelf heel graag zo'n dikke luie reus in huis halen
Heb jammer genoeg nog maar 'n weekje geleden 2 kittens gereserveerd bij de poes van m'n ouders. Tevens woon ik ook wel heel diep onder de rivieren... Kan alleen maar hopen dat die 2 hyperkleine "dutskes" ook zo groot mogen worden.
Alvast hoop ik dat deze stoere rakker heel snel een nieuw baasje zal vinden
waar lees je dat ?!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je hoopt dat je katten zwaar overgewicht krijgen?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je hoopt dat je katten zwaar overgewicht krijgen?
Nee, maar deze wel en zoals ik hierboven zeg was het een vergelijking dus vraag ik hetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:16 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld hoor, maar een reuzachtige/grote kat heeft niet per definitie overgewicht hoor...
Ow oke, hoop dat ik het zo goed doequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Omdat je zegt zo groot als, terwijl ik toch voornamelijk een kei dikke kat zie
En bij Qwea was Baloe t "probleem" geloof ik. Dat hij zelf niet graag met katten samen woont? Waar ben je Qwea
ik weet niet of jij dezelfde foto's gezien hebt als die ik zagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:16 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld hoor, maar een reuzachtige/grote kat heeft niet per definitie overgewicht hoor...
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:51 schreef nokwanda het volgende:
Heuy Mor, er wordt hier niet geschoten
ow ja, dat wel, als er definitief een thuis is gevonden.quote:
Sterker nog, ze heeft hem de eerste week bijna helemaal meegemaakt hier in huis.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik weet niet of jij dezelfde foto's gezien hebt als die ik zag
Ja, maar Thomas leeft hier nog geen halve dag. Baloe kan zo niet met katten omgaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... dat zou misschien meevallen. Hij is gewend aan honden
Ja, mooi niet dus. Been there, done that. Poekie had geen leven, en Baloe ook niet. En sinds dat poekie is overleden (niet door baloe zn toedoen!) heeft baloe een stuk meer rust. Hij hoeft niet meer zn bak te verdedigen enzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:00 schreef Rimpelhond het volgende:
een kat redt zich wel hoor.....
een kat loopt gewoon weg als het gezelschap hem niet aanstaat of gaat een treetje hoger staan.
En als de hond lastig blijft doen dan denk ik dat de hond zich moet bergen en niet de kat.
Één tik en de hond denkt de volgende keer wel 2 keer na
Jups!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Omdat je zegt zo groot als, terwijl ik toch voornamelijk een kei dikke kat zie
En bij Qwea was Baloe t "probleem" geloof ik. Dat hij zelf niet graag met katten samen woont? Waar ben je Qwea
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik weet niet of jij dezelfde foto's gezien hebt als die ik zag
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
ben jij mirage?
Ah, hoi Mirage dusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:32 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
![]()
ik ben een rimpelhond.
Kan je dat niet zien?
WOEF!
Trekt ie dan in de gang wel zijn laarsen uit?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:19 schreef schwankungen_am_rand het volgende:
Ik scheer de kat altijd.
[ afbeelding ]
Die verhaart nu nauwelijks meer. Als ik hem nu borstel komt er haast niets vanaf.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:22 schreef Freubeltje41 het volgende:
Ben blij dat er weer zo gauw een tehuis voor Thomas is gevonden. En Ja, zeker niet vergeten te kammen hahaha. Hoop nog te horen hoe het gaat verder met hem. Groetjes
Heel erg bedankt Nok voor je hulp enzo. Echt toppiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die verhaart nu nauwelijks meer. Als ik hem nu borstel komt er haast niets vanaf.
Ik zal mijn borstel laten zien als tipje. Die gewone kam die hij meekreeg werkt niet echt.
Eerder personeelquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:57 schreef nokwanda het volgende:
Is er trouwens ooit iemand eigenaar van een kat?![]()
![]()
www.xs.to werkt goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:39 schreef nokwanda het volgende:
zal weer proberen om te uploaden, maar dat ding werkt slechts af en toe. Is een ellende.
Ik gebruik al jaren photobucket en dat werkt prime. Maar de cardreader is een beetje stuk.quote:
Doe ik. Heel veel plezier.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nu dan!
Wij zijn op vakantie, vervroegd tot zondag zodat we thomas op kunnen halen
Maandag zullen er denk ik foto's volgen!
Uiterlijk dinsdag
Voor de nu, tot zondag nokwanda en.... sms je mij jouw huisadres??
Groetjes en een dikke zoen aan thomas!!!!!![]()
![]()
![]()
Heb je nog gehoord wat zijn vorige mensen ervan vinden?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:31 schreef Freubeltje41 het volgende:
Wat een leuke foto's. Wel ff leuk om hem weer te zien
In het begin wel wat van ze gehoord, nu niks meer. Sinds het niet meer ging met Thomas bij jou heb ik ook niks meer gehoord. Wel nog dingen laten lezen maar geen reactie gehad. Ze zullen het wel best vinden zo. Weg is weg toch? Diep triest eigenlijk, maar ja, gelukkig weer een nieuw tehuis door ieder zijn hulpquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 06:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je nog gehoord wat zijn vorige mensen ervan vinden?
Volgen zij dit topic nog of wordt ernaar gevraagd?
Nog niet. Zondag de 24ste pas.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:27 schreef Hekates het volgende:
Hoe is het ophalen van Thomas gegaan?
Liefde is ook heel belangrijk voor een beest. Maar ja voor mensen ook toch. Nou ik ben ook benieuwd hoe en wat, zal het wel weer volgen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:56 schreef nokwanda het volgende:
Liefde zal ie niet tekort komen bij Melanie_the_miss en MvdLubbe.
Het zal hem meevallen, na mijn drukke huishouden, dat hij al die ruimte en aandacht maar met een andere kat hoeft te delen.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hoi!
De reis met thomas op schoot ging goed.
2 uur in de auto en na 1,5uur was hij rustig
2 keer even gestopt om hem even met open hekje te aaien.
Zodra het hekje dichtging ging hij naar de kooi blazen![]()
Net het huis verkent, rummi paar keer tegengekomen en tot nu toe als ik al dacht allebei zo lekker lullig aandachtig naar elkaar kijken en dan weer verder lopen
Wij zijn net van vakantie dus zijn nu aan het uitpakken maar straks komen er wel foto's.
Thomas is wat moe van de reis en zit naast het bed op het dekentje te lummelen, af en toe komt rummi bij hem kijken en gaat weer weg.
Updates volgen!!!!!
Tot nu toe, geen ruzie maar ook geen liefde tussen de 2.
Maar ik en M zijn verliefd op thomas en zijn lieve gepiep in de kooi![]()
denk je dat ik hem geen eten geef.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:19 schreef nokwanda het volgende:
Eet ie wel brokjes?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Hier een klein fotootje van onder het bed:
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad minderquote:Op donderdag 11 september 2008 09:22 schreef mvdlubbe het volgende:
Thomas heeft nu bedacht dat het leuk is om op de bank te piesen. Ik vind dat beduidend veel minder een succes...
Zo'n feliway-stekker (of zoiets) werkt daar ook aan mee toch?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is vervelend had ik ook niet verwacht omdat het zo goed leek te gaan.
je kunt bij de DA een soort hormonen halen waardoor hij wat rustiger is.
sopje van Biotex (wasmiddel) maken... ik hoop dat jullie de oplossing hebben gevonden!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef mvdlubbe het volgende:
Het lijkt er op dat Thomas niet zo van 'Silica' kattenbakkorrels houdt. Het hele huis stinkt nog wel naar katerzeik (is er iemand die een goede, snelle, doeltreffende geurverwijderaar kent?) maar ik kan geen nieuwe pishaarden ontdekken.
idd, 9-10 jaar is dé blaasgruisleeftijd van een kat.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:05 schreef Qwea het volgende:
Ehm, bezoekje DA? In een ander topic waarvan de kat op de bank zeek, bleek de kat een steen in zn blaas te hebben.
Als je hem vergeet hebben we ruzie!!quote:Op maandag 29 september 2008 14:37 schreef mvdlubbe het volgende:
En nu maar hopen dat ik niet vergeet hem op te halen.
Maar wel een schoner huis.quote:Op maandag 29 september 2008 14:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als je hem vergeet hebben we ruzie!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik geloof het welquote:Op maandag 29 september 2008 20:38 schreef nokwanda het volgende:
ach gut. Het is ook wel sneu om voor zoiets kleins onder narcose te moeten.
Nou heeft ie een kater. ......euh......huh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |