denk je dat ik hem geen eten geef.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:19 schreef nokwanda het volgende:
Eet ie wel brokjes?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Hier een klein fotootje van onder het bed:
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad minderquote:Op donderdag 11 september 2008 09:22 schreef mvdlubbe het volgende:
Thomas heeft nu bedacht dat het leuk is om op de bank te piesen. Ik vind dat beduidend veel minder een succes...
Zo'n feliway-stekker (of zoiets) werkt daar ook aan mee toch?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is vervelend had ik ook niet verwacht omdat het zo goed leek te gaan.
je kunt bij de DA een soort hormonen halen waardoor hij wat rustiger is.
sopje van Biotex (wasmiddel) maken... ik hoop dat jullie de oplossing hebben gevonden!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef mvdlubbe het volgende:
Het lijkt er op dat Thomas niet zo van 'Silica' kattenbakkorrels houdt. Het hele huis stinkt nog wel naar katerzeik (is er iemand die een goede, snelle, doeltreffende geurverwijderaar kent?) maar ik kan geen nieuwe pishaarden ontdekken.
idd, 9-10 jaar is dé blaasgruisleeftijd van een kat.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:05 schreef Qwea het volgende:
Ehm, bezoekje DA? In een ander topic waarvan de kat op de bank zeek, bleek de kat een steen in zn blaas te hebben.
Als je hem vergeet hebben we ruzie!!quote:Op maandag 29 september 2008 14:37 schreef mvdlubbe het volgende:
En nu maar hopen dat ik niet vergeet hem op te halen.
Maar wel een schoner huis.quote:Op maandag 29 september 2008 14:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als je hem vergeet hebben we ruzie!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik geloof het welquote:Op maandag 29 september 2008 20:38 schreef nokwanda het volgende:
ach gut. Het is ook wel sneu om voor zoiets kleins onder narcose te moeten.
Nou heeft ie een kater. ......euh......huh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |