ik hoorde van huisgenoot dat alles voor de bussen daar al klaar staat dus waarom zou je die niet pakken?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef crossover het volgende:
Zijn er mensen die vanaf 't Harde gaan lopen naar de ingang?
Waren er niet maar 55.000 kaarten verkrijgbaar?quote:
Die bussen rijden af en aan, nooit langer dan 10 minuten hoeven te wachtenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef crossover het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef crossover het volgende:
Natuurlijk moet dat!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]zelfs de laarzen moeten mooi zijn, vrouwen...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef crossover het volgende:
Is volgens mij idd wel het aantal mensen ja. Inclusief iedereen die er werkt. En misschien ook wel de artiesten meegeteld?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:10 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Waren er niet maar 55.000 kaarten verkrijgbaar?
edit: Dat is mij in ieder geval ooit eens wijsgemaakt, dat dat getal staat voor het aantal aanwezigen..
Yep, 's nachts wordt het een graad of 12/13, dat lijkt nog heel wat maar in je tentje koelt het verdomd snel af dan, laat staan erbuiten!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:47 schreef MOETIG het volgende:
[..]
eens! ik had gelukkig voldoende warme dingen bij op dour. Tip: zorg dat je af kunt wisselen met laagjes (lang hemd/t-shirt, longsleeve+vest).. hoef je niet teveel mee te sleuren.
lig toch in comaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yep, 's nachts wordt het een graad of 12/13, dat lijkt nog heel wat maar in je tentje koelt het verdomd snel af dan, laat staan erbuiten!
alcohol houdt je warm moet je wel blijven innemen anders krijg je het wel koudquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yep, 's nachts wordt het een graad of 12/13, dat lijkt nog heel wat maar in je tentje koelt het verdomd snel af dan, laat staan erbuiten!
trek ze dan alvast aanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en vooral de laarzen nemen veel ruimte in in die weekendtas
onzin, volgens mij is het gewoon willekeurig hoe ze die doeken ophangen. En om ons bezig te houden natuulijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:17 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Is volgens mij idd wel het aantal mensen ja. Inclusief iedereen die er werkt. En misschien ook wel de artiesten meegeteld?
is dat alles wat je meeneemt dan ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:19 schreef De Wouzeraar het volgende:
Zes liter Korenwolf is ingekocht. Ik kan naar Lowlands.
M'n reet, pure ervaring. Als de NOS 80% zegt moet je echt heel veel mazzel hebben wil je op een plekquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:52 schreef rubbereend het volgende:dat is weer je negatieve insteek zeg
80% KANS op regen./ Dus als er één bui overtrekt van 5 minuten kan dat voor hetzelfde percentage zeg maar. Maar gelukkig is de kans al een heel eind bijgesteld
quote:
Be my guest heren, alleen niet klagen dan als je terug bent hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:19 schreef lenme het volgende:
[..]
alcohol houdt je warm moet je wel blijven innemen anders krijg je het wel koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |