Niet overal. Als je ergens achterin zit kan het best donker zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:56 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Jezus, hoe lang denk jij van huis te zijn?
Een zaklamp is trouwens vrij overbodig aangezien de dikke bouwlampen op het campingterrein er al voor zorgen dat je 's nachts net zoveel in je tentje ziet als overdag.
Handig inderdaad. Ik red het wel zonder kussen, ook omdat ik toch niet nuchter mijn bed in zal gaan. Ik ben wel blij dat ik weer een luchtbed heb ipv een matje. Dat sliep voor geen meter, kun je net zo goed op de grond liggen. De laatste keren liet ik 'm niet eens meer zichzelf opblazen, dat scheelde dan weer met opruimen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik neem een kussensloop mee en stop daar wat rommel in (handdoek, kleding, etc) om er een kussen van te maken. Slaapt prima en het kost geen extra ruimte.
Beproefd recept inderdaad!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik neem een kussensloop mee en stop daar wat rommel in (handdoek, kleding, etc) om er een kussen van te maken. Slaapt prima en het kost geen extra ruimte.
En knakworst als ontbijt! En smeerworst enzo (uit blik)quote:
goed idee. toch gewoon kussentje meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:24 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Beproefd recept inderdaad!
Halfords, 2,50. In het vorige topic stond een lijstje volgens mij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar kun je een beetje goede, doch goedkope wegwerpregenponcho's scoren?
Zo'n matje dat je uitrolt, ventieltje los en wachten? Die heb ik ook en ligt prima. Beter dan zo'n onhandig luchtbed, imho.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Handig inderdaad. Ik red het wel zonder kussen, ook omdat ik toch niet nuchter mijn bed in zal gaan. Ik ben wel blij dat ik weer een luchtbed heb ipv een matje. Dat sliep voor geen meter, kun je net zo goed op de grond liggen. De laatste keren liet ik 'm niet eens meer zichzelf opblazen, dat scheelde dan weer met opruimen.
ah men. smeerworst.. als ik dat sochtends ruik dan komt er meer uit dan erin gaatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En knakworst als ontbijt! En smeerworst enzo (uit blik)
Eensch!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:30 schreef Laton het volgende:
[..]
ah men. smeerworst.. als ik dat sochtends ruik dan komt er meer uit dan erin gaat
Die ja. Van Nomad nog wel volgens mij. Ik vond het helemaal niks. En luchtbed vind ik niet onhandig, compacter dan het matje en ik heb een elektrische pomp.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zo'n matje dat je uitrolt, ventieltje los en wachten? Die heb ik ook en ligt prima. Beter dan zo'n onhandig luchtbed, imho.
Ik zag ze voor 1 euro bij de xenos.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Halfords, 2,50. In het vorige topic stond een lijstje volgens mij.
Handig, daar kan ik ook nog even kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goed(kop)e wegwerpponcho's? Bij de Action. ¤0,32 per stuk.
Get Well Soonquote:
Anders bij de Wibra voor ¤ 0,50quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goed(kop)e wegwerpponcho's? Bij de Action. ¤0,32 per stuk.
vanwaar je glowstick ninja edit ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Anders bij de Wibra voor ¤ 0,50
Goed lijstje, zag al meteen wat dingen die ik anders hoogstwaarschijnlijk vergeten wasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:58 schreef Kekaa het volgende:
Op mn computer, gemaakt door een vriendin:
Kamperen:
o Tent
o Luchtbed
o Slaapzak
o Zaklamp
o Wekker/Klokje
o Kussentje
o Vuilniszakken
Kleding:
o Ondergoed
o Sokken
o Broek(en)
o Shirts
o Dikke trui
o Vestje
o Regenponcho’s
o Regenlaarzen
o Pyjama
o Petje
Toiletartikelen:
o Handdoeken
o Tandenborstel
o Tandpasta
o Shampoo
o Conditioner
o Haarborstel
o Deodorant (mini + normaal)
o Scheermesje
o Make-up
o Make-up remover
o Spiegel
o Medicijnen (pleisters, aspirines, ehbo-spul)
o Oordopjes
o Zakdoekjes
o Zonnebrand
o Aftersun
o Zak/plastic tas voor wasgoed
o Evt slippers voor de douches
Overig:
o Gsm
o Gsm oplader
o Fototoestel
o Batterijen
o Eten + drinken dag 1
o Geld + pinpas
o Rijbewijs (identificatie) + kopie
o Bellenblaas
o Zonnebril
o Kauwgom
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:14 schreef Kekaa het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk je laarzen?
Wil er natuurlijk wel een beetje leuk bij lopen, dus geen groene, blauwe, grijze of zwarte lelijke normale standaard laarzen.
eensch !quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:31 schreef lenme het volgende:
gewoon mijn bergschoenen aan laarzen vind ik zwaar kut om op te lopen
minder vrouwendingen meenemenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:35 schreef CherryLips het volgende:
m'n kuthofferhutkoffer wil niet dicht.
flikker de helft willekeurig eruit is wel spannend om dan op lowlands er achter te komen wat je mistquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:35 schreef CherryLips het volgende:
m'n kuthofferhutkoffer wil niet dicht.
er zit in:quote:
slaapmatje los meenmen dan? en anders voor een andere tas / rugzak gaanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er zit in:
-slaapzak
-slaapmatje (meeste ruimte)
-klein opblaasbaar kussentje
-drie shirtjes
-fleecetrui
-vest
-sokken
-ondergoed
-toilettasje met tandenborstel, tandpasta, washandje, weggooidoekjes, borsteltje, pijnstillers, herriestoppers
-1 poncho, de goedkope zijn overal uitverkocht![]()
-grote kliko-vuilniszakken
Perry Sport, daar was die van mij 10 euro.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:40 schreef kweek89 het volgende:
waar haal je luchtbedden...cheap ?
Schultenbräu, vooral lauw erg goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:42 schreef vogelkooi het volgende:
Me zus is echt een budget dame, 6 liter aan shuchlertbrou.
aldiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:40 schreef kweek89 het volgende:
waar haal je luchtbedden...cheap ?
het is al een enorm ding, de tent knal ik er bovenop. dat slaapmatje vreet ruimte.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef lenme het volgende:
[..]
slaapmatje los meenmen dan? en anders voor een andere tas / rugzak gaan
Ik heb zo'n extreem compacte van de Perry Sport. Wel 17 euro maar neemt nog minder ruimte in dan m'n toilettasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Perry Sport, daar was die van mij 10 euro.
Schultenbräu laatst ook gehad moet zeggen dat het naar een paar flesjes leffe smaakt als spa rood met alcohol geen bier smaak te bekennenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Perry Sport, daar was die van mij 10 euro.
[..]
Schultenbräu, vooral lauw erg goed.
eens! ik had gelukkig voldoende warme dingen bij op dour. Tip: zorg dat je af kunt wisselen met laagjes (lang hemd/t-shirt, longsleeve+vest).. hoef je niet teveel mee te sleuren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:48 schreef maniack28 het volgende:
Tip van mijn kant, het is een beetje het weer wat het op Dour ook was, dus neem iets warmere kleding mee. Als het zonnetje schijnt is het lekker, maar 's morgens en 's avonds is het verrekte koud (nu zit ik in Hasselt dit weekend en daar is het wat frisser s nachts dan in de Flevopolder, maar toch)... Ik heb me op Dour iig echt verkeken op het weer!
niet meenemen dan. ik betrap metzelf er toch altijd op dat ik naast mijn matje wakker wordt in plaats van er op.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is al een enorm ding, de tent knal ik er bovenop. dat slaapmatje vreet ruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |