Supermarkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:06 schreef frame-saw het volgende:
Waar kan je een pakje aanstekers die het goed doen voor zo weinig mogelijk geld halen? Ik wil er een aantal mee nemen, maar ik heb eigenlijk nooit een aansteker gekocht en ik heb nog maar 1 werkende. Die ik vast in de rij al kwijt raak
kan gewoon in de OP natuurlijk...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:04 schreef Love Mae King het volgende:
* Love Mae King gaat weer lekker achterover zitten om voor de 30e keer all vragen die al 1000 keer gesteld zijn langs te zien komen
Even turfen hoe vaak gevraagd gaat worden hoeveel drank je mee mag nemen, hoeveel drugs, hoe laat de camping opengaat, hoe laat je het beste aan kunt komen, wat de drankmuntjes kosten, waar je nog een goedkope tent kunt scoren en hoe ze toch in godsnaam bedacht hebben die Charlie tent zo klein te maken
(tvp)
Deze bedoel je, neem ik aan? http://www.graz.nl/bericht.asp?id=194quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Paklijst van graz. Voldoet al sinds 2003
Tel jij even de afgelopen topics? Ze zijn al regelmatig voorbij gekomen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:04 schreef Love Mae King het volgende:
* Love Mae King gaat weer lekker achterover zitten om voor de 30e keer all vragen die al 1000 keer gesteld zijn langs te zien komen
Even turfen hoe vaak gevraagd gaat worden hoeveel drank je mee mag nemen, hoeveel drugs, hoe laat de camping opengaat, hoe laat je het beste aan kunt komen, wat de drankmuntjes kosten, waar je nog een goedkope tent kunt scoren en hoe ze toch in godsnaam bedacht hebben die Charlie tent zo klein te maken
(tvp)
Ik heb er (zoals elk jaar overigens) vertrouwen in dat alles behalve de tent en mijn stoeltje in 1 tas gaat passen (elk jaar lukt het net niet overigens).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:09 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen...
Ik vertrek vanavond naar mijn logeeradres dus druk aan het stressen want het past allemaal niet.In de rugzak dan
Bij de non-food heb je vaak wel een pakje met 2 voor een euro ofzo, en anders kost het een euro meer, maakt die euro nou echt iets uit op zo'n festival?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:11 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Die zijn toch 1 euro per stuk ofzo?
Lidl, en Karwei volgens mij ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:06 schreef frame-saw het volgende:
Waar kan je een pakje aanstekers die het goed doen voor zo weinig mogelijk geld halen? Ik wil er een aantal mee nemen, maar ik heb eigenlijk nooit een aansteker gekocht en ik heb nog maar 1 werkende. Die ik vast in de rij al kwijt raak
Even ingekort voor mannelijke Lowlandsgangers.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:58 schreef Kekaa het volgende:
Op mn computer, gemaakt door een vriendin:
Kamperen:
o Tent
o Luchtbed
o Slaapzak
o Zaklamp
o Vuilniszakken
Kleding:
o Ondergoed
o Sokken
o Broek(en)
o Shirts
o Dikke trui
o Regenponcho’s
Toiletartikelen:
o Handdoeken
o Tandenborstel
o Tandpasta
o Haarborstel
o Deodorant
Overig:
o Gsm
o Eten + drinken
o Geld + pinpas
Wel als je niks te besteden hebt. Oké, 30 euro per dag. Maar ik wil alle voor-inkopen zo goedkoop mogelijk doen. Ik kijk wel even bij de wibra ofzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij de non-food heb je vaak wel een pakje met 2 voor een euro ofzo, en anders kost het een euro meer, maakt die euro nou echt iets uit op zo'n festival?
vraag aan iemand of je een vuurtje mag en loop weg met diegene zijn aansteker zijn ze gratisquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:21 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Wel als je niks te besteden hebt. Oké, 30 euro per dag. Maar ik wil alle voor-inkopen zo goedkoop mogelijk doen. Ik kijk wel even bij de wibra ofzo.
Blokker! 10 aanstekers voor ¤1,25 die het prima doen! En in hippe kleurtjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:21 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Wel als je niks te besteden hebt. Oké, 30 euro per dag. Maar ik wil alle voor-inkopen zo goedkoop mogelijk doen. Ik kijk wel even bij de wibra ofzo.
Wat moet een man met een haarborstel?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Even ingekort voor mannelijke Lowlandsgangers.
Nou ja, ik heb dan wat langer haar dan de gemiddelde Lowlandsganger waarschijnlijk. Op een metalfestival staat het waarschijnlijk bij veel mannen wel op de lijst.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:36 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat moet een man met een haarborstel?
Tent , stoeltje , slaapzak en luchtbed zitten er niet eens in... ik snap er niks van.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb er (zoals elk jaar overigens) vertrouwen in dat alles behalve de tent en mijn stoeltje in 1 tas gaat passen (elk jaar lukt het net niet overigens).
Snietus !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |