Voor de line up kies je toch niet alleen lowlands? Er is echt genoeg te doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, omdat de line-up ruk is bijvoorbeeld, echt spectaculair vind ik hem dit jaar ook weer niet... Persoonlijk ben ik niet zo goed in achtbanen als ik een kater heb. Voor mij gaat het er niet snel van komen dus
Betekend dat, dat er nu minder TMF volk komt?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:24 schreef chansadres het volgende:
Eric had het op 3fm over 1 afzegging. Het zou gaan om een hoofdact die het qua tijdschema niet red. Ze gaan uit van N.E.R.D.
Mee eens, maar als je niet perse iets hoeft te zien is een bezoek aan six flags ook leuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
Voor de line up kies je toch niet alleen lowlands? Er is echt genoeg te doen.
Weinig, maar genoeg dat ik wil zien, ook al zijn ze niet allemaal even bekend. N*E*R*D was ik waarshijnlijk toch niet heen gegaan ook. Maar als het inderdaad zo is dat ze niet komen, zal het voor veel mensen een flinke teleurstelling zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:57 schreef Aoristus het volgende:
niet te geloven, zelfs N.E.R.D ? Hoeveel publiekstrekkers tellen jullie nog?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:55 schreef RedGuy het volgende:
Is het al zeker dat N.E.R.D. afgezegd is?.
Teleurstelling? Ik zou mijn geld terugvragen !quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Weinig, maar genoeg dat ik wil zien, ook al zijn ze niet allemaal even bekend. N*E*R*D was ik waarshijnlijk toch niet heen gegaan ook. Maar als het inderdaad zo is dat ze niet komen, zal het voor veel mensen een flinke teleurstelling zijn
Dat zul je mij niet snel horen zeggen hoor, als er niks is dat ik wil zien, kom je mij op Lowlands niet tegen. Dit jaar valt het mij wel wat tegen, maar ik kreeg een kaartje, anders weet ik niet of ik gegaan was. Er staat aardig wat leuks voor me op het programma, maar niet vergelijkbaar met voorgaande jaren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Teleurstelling? Ik zou mijn geld terugvragen !
Je kan alles wel reduceren tot " ach, het is meer een happening en ik kom niet voor de namen ", maar waarom betaal je dan zoveel?
nou dan kunnen we gaan gokken wat de vervanger wordt, Krezip, Racoon of wat anders standaard Nederlands?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:24 schreef chansadres het volgende:
Eric had het op 3fm over 1 afzegging. Het zou gaan om een hoofdact die het qua tijdschema niet red. Ze gaan uit van N.E.R.D.
Jeroen vd Boomquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dan kunnen we gaan gokken wat de vervanger wordt, Krezip, Racoon of wat anders standaard Nederlands?
Oasis toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dan kunnen we gaan gokken wat de vervanger wordt, Krezip, Racoon of wat anders standaard Nederlands?
Dat vraag ik me ook wel eens af, en dan ben ik dus iemand die eigenlijk niet voor de namen komt. Maar een paar knallers moeten er toch wel tussen zitten. Maar goed, ik vermaak me ook wel met de beschikbare dosis house.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Teleurstelling? Ik zou mijn geld terugvragen !
Je kan alles wel reduceren tot " ach, het is meer een happening en ik kom niet voor de namen ", maar waarom betaal je dan zoveel?
quote:
Alsjeblieft niet zeg, Mook zal er ook wel weer staan en Anouk beschouwen ze volgens mij al als hoofdact. Ik denk dat het Leaf wordtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ook zoiets, waarom moeten er van die achterlijke hardhousedj's worden aangetrokken, zit er een grote LTS/MTS in Dronten ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af, en dan ben ik dus iemand die eigenlijk niet voor de namen komt. Maar een paar knallers moeten er toch wel tussen zitten. Maar goed, ik vermaak me ook wel met de beschikbare dosis house.
Oh, jij bent zo'n hippie die alleen zijn eigen muzieksmaak goed vindt, en wat je niet kan waarderen is gelijk voor domme mensen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ook zoiets, waarom moeten er van die achterlijke hardhousedj's worden aangetrokken, zit er een grote LTS/MTS in Dronten ofzo
Ik ga ook niet meer voor de namen, anders zou ik er nog minder zin in hebben dan dat ik nu al heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |