Luxe toiletten. Er ligt een riool onder het festivalterrein.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:20 schreef lenme het volgende:
[..]
wat heb je voor schijtmogelijkheden dan ?
pleehuisjes ofzow?
Welke is het geworden?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou jongens, ik heb een tent hoor.
We passen er met z'n allen in volgens mij.En het was de aaaaallerlaatste, bij de Perry sport.
das het wat anders als in het donker schijten op een dixiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Luxe toiletten. Er ligt een riool onder het festivalterrein.
Badhuizen met rijen plees erin. Best goed te doen, worden dagelijks schoongemaakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:20 schreef lenme het volgende:
[..]
wat heb je voor schijtmogelijkheden dan ?
pleehuisjes ofzow?
Een beige. Met gigantische voortent en achtertent en 2 deurtjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welke is het geworden?
Ze hebben ze hier (Alkmaar) altijd in overvloed, net als andere benodigdheden als slaapzakken, luchtbedden, pompen en dergelijke, daarom ga ik ook vaak daarheen als ik meerdere dingen nodig heb.
Godverdomme, dat is nou eigenlijk één van de weinige dingen die ik echt wil zien...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:24 schreef chansadres het volgende:
Eric had het op 3fm over 1 afzegging. Het zou gaan om een hoofdact die het qua tijdschema niet red. Ze gaan uit van N.E.R.D.
Op Graspop was het in 2002 zeer smerig. Wâldrock is altijd goed te doen, maar dat is een klein en korter festival (1 dag festival (rond de 8.000 man meestal, 1 dag preparty (1.500 a 2.000 man die ook op de camping staan). Maar ik ben ook geen fan van dixies, dus als het niet hoeft, dan liever niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik een festival met alleen maar dixies maar 1 keer bezoeken en daarna zien ze mij niet meer terug![]()
Nou, goed nieuws voor die Nerd en Blood Red Shoes overlap-huilliesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:24 schreef chansadres het volgende:
Eric had het op 3fm over 1 afzegging. Het zou gaan om een hoofdact die het qua tijdschema niet red. Ze gaan uit van N.E.R.D.
HEMA heeft ze ook volopquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar kun je een beetje goede, doch goedkope wegwerpregenponcho's scoren?
Ben tot nu toe 2 keer op graspop geweest en dat was wel vrij redelijk qua plees, maar dat was wel na 2002 allebei de keren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Op Graspop was het in 2002 zeer smerig. Wâldrock is altijd goed te doen, maar dat is een klein en korter festival (1 dag festival (rond de 8.000 man meestal, 1 dag preparty (1.500 a 2.000 man die ook op de camping staan). Maar ik ben ook geen fan van dixies, dus als het niet hoeft, dan liever niet.
Dat is goed om te horen. Het is na 2002 ook langer geworden, dus ik hoopte al voor de bezoekers dat het zou verbeteren. Maken ze tegenwoordig ook nog wel eens schoon? In 2002 vonden ze dat de moeite niet (vrijdag en zaterdag festival, zondag naar huis).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben tot nu toe 2 keer op graspop geweest en dat was wel vrij redelijk qua plees, maar dat was wel na 2002 allebei de keren.
Dit jaar werden ze iig op zaterdag schoongemaakt heb ik gezien. Dagelijks schoonmaken is ook geen overbodige luxe wat festivalplees betreft.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen. Het is na 2002 ook langer geworden, dus ik hoopte al voor de bezoekers dat het zou verbeteren. Maken ze tegenwoordig ook nog wel eens schoon? In 2002 vonden ze dat de moeite niet (vrijdag en zaterdag festival, zondag naar huis).
Ik heb het tijdens het ochtendspitsuur bij de badhuizen en midden in de nacht verschillende keren meegemaakt dat er niks hing. 's nachts niet zo'n probleem, dan pak je gewoon een hokje verder, dat lukt 's ochtends alleen niet zo bestquote:Wat betreft pleepapier: ik heb het ook altijd mee en nog nooit nodig gehad. Ze worden doorgaans op tijd weer aangevuld. Best luxe, Lowlands.
Ik ga 's ochtends meestal pas rond 11:00, dan zijn ze net schoongemaakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb het tijdens het ochtendspitsuur bij de badhuizen en midden in de nacht verschillende keren meegemaakt dat er niks hing. 's nachts niet zo'n probleem, dan pak je gewoon een hokje verder, dat lukt 's ochtends alleen niet zo best
Tip voor in de OP!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga 's ochtends meestal pas rond 11:00, dan zijn ze net schoongemaakt.
Jep, same here...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Godverdomme, dat is nou eigenlijk één van de weinige dingen die ik echt wil zien...
OMGKIJKNOUIEMANDDIEGAATSCHIJTENTEHHORROR!!1!!!!!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef Junkie het volgende:
Het is ook altijd tof dat iedereen weet wat je gaat doen als je daar met je rolletje loopt.
Het is niet dat er niks anders te doen is maar dit was voor mij toch wel dé naam van LL 2008. Nou ja, eerst maar eens afwachten.quote:
Zullen we het niet meteen aan de grote klok hangen? Dan wordt het nog drukker. Het is al vrij druk rond die tijd, zeker als ze nog niet klaar zijn met schoonmaken en er een hele rij niet gebruikt kan worden.quote:
\natuurlijk niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:21 schreef lenme het volgende:
[..]
is dat alles wat je meeneemt dan ?
"Ga om 13:00 naar de wc, die is dan net schoongemaakt!"quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zullen we het niet meteen aan de grote klok hangen? Dan wordt het nog drukker. Het is al vrij druk rond die tijd, zeker als ze nog niet klaar zijn met schoonmaken en er een hele rij niet gebruikt kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |