Ik vind dat juist wel leuk, weinig disciplines waarin het voor de dames niet lichter gemaakt wordt en je ziet ze lekker stoeien voornamelijk bij die eerste 2 rooie poortjes waarbij ze bijna niet door die eerste waterstort heen komenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:04 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Ze hebben volgens mij dezelfde poortjes als bij de mannenfinales, beetje flauw en niet echt origineel.
Kom op Herde
Oh, ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok laat maar, de woordgrap komt niet helemaal aan.
Klopt, de laatsten gaan echt tijden van rond de 92 seconden maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze in de volgorde naar beneden gaan van de kwalificaties, dus ze worden in principe alleen maar beter.
Maar ze heeft een terugkanofout en een kleine fout gemaakt, je zag het bij de vorige runs ook altijd nog een paar favorieten compleet kapot gaan aan grote tijdstraffen. En het laatste stuk van Ariane was echt goed!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze in de volgorde naar beneden gaan van de kwalificaties, dus ze worden in principe alleen maar beter.
Niet dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:19 schreef TheArt het volgende:
De Poolse is in ieder geval langzamer.
Oorspronkelijk Duits, maar een Nederlandse moeder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:23 schreef Ciolekfan het volgende:
WTF, die Herders is eigenlijk Duits![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oorspronkelijk Duits, maar een Nederlandse moeder.
Uit de volgende vijf moeten er twee achter Herde eindigen, gaat dus zeer waarschijnlijk niet gebeuren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:23 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, heb het niet kunnen volgen meer.. hoe staat het er nu voor?
Wow! Wat is die aan het doenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:28 schreef Bruce117 het volgende:
50 seconde straf voor de Duitse wereldkampioene
Ja je neemt de tijd mee naar de finale dus het kan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:30 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Wow, ik kijk 30 seconden niet en ze heeft al 100 strafseconden
Zou wel zuur zijn als Herde 11de wordt zegmisschien dat de top teveel risico neemt voor goud?? :p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |