Ja was ik ook erg bang voor, maar gelukkig niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:05 schreef DaFrenk het volgende:
Oef, daar had ze geluk dat het gaar geen 50 strafseconden kostte.
Ja, is toch weer een pittig parcours, de mannen C2 hadden het er net ook wel moeilijk mee af en toe.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:08 schreef NY_Giant het volgende:
Ze hebben toch wel veel moeite bij de rode poortjes allemaal. Redelijke prestatie van Herde.
Zeker, toch duidelijk te zien dat de vrouwen minder kracht hebben en dat het tegenstrooms roeien echt heel zwaar is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:08 schreef NY_Giant het volgende:
Ze hebben toch wel veel moeite bij de rode poortjes allemaal. Redelijke prestatie van Herde.
Ja, kijk maar naar de posities op de wereldranglijst: http://results.beijing200(...)0900.shtml#CSW110901quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:13 schreef sander89 het volgende:
Zijn toch nu die stukken beter zijn, hopelijk lukt volgende run ook wat sneller bij Herde.
Jammer dat je geen vrouw bent? Dan was je gaan wildwaterkanoënquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:32 schreef DaFrenk het volgende:
Wow.. en dat was de nummer 1 van de wereldranglijst?
Verkeerde topicquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:38 schreef TheArt het volgende:
Larsson de snelste! 6 sec. op Canc.
Maar ging ervoor terug! Scheelt toch meer als 50 strafseconden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:46 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Nee!! Ze slaat om en mist een poortje
Ik kijk de stream bij de NOS.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:48 schreef Sporttv het volgende:
waar zien jullie het?
Na haar race 5de met nog 11 te gaan, maar daarvan hebben er twee 52 strafseconden uit de eerste ronde en halen het dus nooit, minstens 14de dus meen ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Maar ging ervoor terug! Scheelt toch meer als 50 strafseconden.
Even later ging het weer bijna mis. Ai. Hopen dat het genoeg is om tot de eerste 15 te behoren dan!
Ohquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:01 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm.. dat heeft die nu élke keer al gedaan.. volgens mij gewoon voor het publiek
Goed idee! Dat ga ik ook maar even doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:34 schreef DaFrenk het volgende:
Ow.. het wordt uitgesteld!
Dan ga ik even ontbijten..![]()
My badquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:38 schreef DaFrenk het volgende:
Cancelled? Hier staat toch echt delayed
Inderdaad, uitgesteld tot morgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:09 schreef Ciolekfan het volgende:
Jammer dat het uitgesteld is.
Jammer, morgen hopelijk beter weer dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Inderdaad, uitgesteld tot morgen.![]()
Ja dat zullen ze dan wel fijn vinden ja! Maar zal de regen echt zoveel invloed hebben? Nat werden ze toch of het nu regende of niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:33 schreef Ciolekfan het volgende:
Op de France 3 spreken ze van een eventuele cancelling van de halve finale die in slecht weer doorging. Dit zou in het voordeel zijn van de Fransen die al 8 seconden verloren. Dus het kan dat de halve finale morgen opnieuw wordt gekanoot.
Boogschieten is nog bezig, zelfs in de regen. Opvallend want die waren de vorige keer ook vrij snel met uitstellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:35 schreef Palmboom313 het volgende:alles wordt uitgesteld wel terecht maar nu is er niets op.
Stream 5 heeft de kanobaan in beeld, ook al zou er volgens het kopje schermen moeten zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:51 schreef Jovatov het volgende:
Over tien minuten begint het slalommen voor de dames weer, met Herde dus.
Hopelijk op Nederland 1, want op de streams kan ik het niet vinden.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:54 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Stream 5 heeft de kanobaan in beeld, ook al zou er volgens het kopje schermen moeten zijn
Je moet ook niet op de kopjes naast de streams vertrouwen, die zijn ook van de NOSquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:57 schreef Jovatov het volgende:
[..]Tnx, ik vertrouw de NOS niet helemaal
Niet bepaald nee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:06 schreef TheArt het volgende:
Dit wordt em niet.
Dat gaat wel lukken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:07 schreef Jovatov het volgende:
Ze gaat de finale niet halen denk ik, dan moet ze bij de laatste tien eindigen...
Dan zit ze toch bij de laatste 10 (in de SFquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, hoor, er gaan er heus wel minstens 9 van de 12 sneller.
Vergeet niet dat ze in de volgorde naar beneden gaan van de kwalificaties, dus ze worden in principe alleen maar beter.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:09 schreef At_Fundum het volgende:
Ze hoeft maar 5 mensen achter zich te laten, Braziliaanse is daar al een van
Nee, dan wordt ze 11e.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan zit ze toch bij de laatste 10 (in de SF).
Ik vind dat juist wel leuk, weinig disciplines waarin het voor de dames niet lichter gemaakt wordt en je ziet ze lekker stoeien voornamelijk bij die eerste 2 rooie poortjes waarbij ze bijna niet door die eerste waterstort heen komenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:04 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Ze hebben volgens mij dezelfde poortjes als bij de mannenfinales, beetje flauw en niet echt origineel.
Kom op Herde
Oh, ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok laat maar, de woordgrap komt niet helemaal aan.
Klopt, de laatsten gaan echt tijden van rond de 92 seconden maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze in de volgorde naar beneden gaan van de kwalificaties, dus ze worden in principe alleen maar beter.
Maar ze heeft een terugkanofout en een kleine fout gemaakt, je zag het bij de vorige runs ook altijd nog een paar favorieten compleet kapot gaan aan grote tijdstraffen. En het laatste stuk van Ariane was echt goed!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze in de volgorde naar beneden gaan van de kwalificaties, dus ze worden in principe alleen maar beter.
Niet dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:19 schreef TheArt het volgende:
De Poolse is in ieder geval langzamer.
Oorspronkelijk Duits, maar een Nederlandse moeder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:23 schreef Ciolekfan het volgende:
WTF, die Herders is eigenlijk Duits![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oorspronkelijk Duits, maar een Nederlandse moeder.
Uit de volgende vijf moeten er twee achter Herde eindigen, gaat dus zeer waarschijnlijk niet gebeuren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:23 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, heb het niet kunnen volgen meer.. hoe staat het er nu voor?
Wow! Wat is die aan het doenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:28 schreef Bruce117 het volgende:
50 seconde straf voor de Duitse wereldkampioene
Ja je neemt de tijd mee naar de finale dus het kan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:30 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Wow, ik kijk 30 seconden niet en ze heeft al 100 strafseconden
Zou wel zuur zijn als Herde 11de wordt zegmisschien dat de top teveel risico neemt voor goud?? :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |