tvpquote:ben eigenlijk wel benieuwd wat dat nou kost
Volle tevredenheid!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:22 schreef catreedan het volgende:
rekkie is dat naar tevredenheid gebeurt,en door welke firma
de offerte bedroeg ¤10400 voor 5 grote ramen +binen en buitenafwerking en afvoer oude kozijnen
Kozijnen Techniek Noord Nederlandquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:05 schreef catreedan het volgende:
maar nu weet ik nog niet door welke firma je het hebt laten doen
Je hebt een vlekje gemist.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:53 schreef Vonkenboer het volgende:
* Topictitel opgepoetst *
De prijs is afhankelijk van het soort kunststof kozijnen; verdiepte of "platte" kozijnen, met of zonder houtnerf en de kwaliteit van de sloten. Simpel bedragen vergelijken gaat dus niet helemaal op lijkt me.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:49 schreef Rekkie het volgende:
Dan was ik met mijn 13k wel erg goedkoop als ik dat zo hoor
Nee, maar dan nog, ik heb echt niet de goedkoopste, ik het verdiepte kozijnen, met nagenoeg de beste kwaliteit van sloten (politiekeurmerk), alleen geen houdnerf (maar dat is het verschil overigens niet, in ons geval een besparing van 1500 euro voor de hele woning)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:02 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
De prijs is afhankelijk van het soort kunststof kozijnen; verdiepte of "platte" kozijnen, met of zonder houtnerf en de kwaliteit van de sloten. Simpel bedragen vergelijken gaat dus niet helemaal op lijkt me.
hehequote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog, ik heb echt niet de goedkoopste, ik het verdiepte kozijnen, met nagenoeg de beste kwaliteit van sloten (politiekeurmerk), alleen geen houdnerf (maar dat is het verschil overigens niet, in ons geval een besparing van 1500 euro voor de hele woning)
Dus ik kan met gerust hart zeggen dat ik goed bedeeld ben met mijn kozijnen.
Uiteraard wist ik dit wel, want ik heb natuurlijk meerdere offertes opgevraagd.
Omdat je er niks mee kunt. Mijn houten kozijnen kan ik schilderen, ik kan er een spijker in slaan, ik kan er desnoods een klapraam in maken of ze anderszins veranderen.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:11 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Omdat je er niks mee kunt. Mijn houten kozijnen kan ik schilderen, ik kan er een spijker in slaan, ik kan er desnoods een klapraam in maken of ze anderszins veranderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |