Daarvoor moet je bij mij wezen.quote:
nee duhquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:30 schreef BigKahuna het volgende:
PK kreeg je trouwens nog een ban omdat je typkanker zei?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:32 schreef Paaskonijn het volgende:
ik ben even een bed maken
ZDF schijnt goed te zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kwaliteit is op tv ver te zoeken
Ik heb een hekel aan die keten...quote:
Ik weet niet eens zeker of we die zender wel hebben.quote:
duitsers weren is oke.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet eens zeker of we die zender wel hebben.
Mijn bed heet Robinquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die keten...
Olee oleequote:
Mja, de producten zijn wel oke, maar die winkelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mijn bed heet RobinDie ik daar heb gekocht. Sindsdien vind ik ze wel cool.
Je moet jezelf daar vermakenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, de producten zijn wel oke, maar die winkel![]()
Het publiek![]()
De gaarheid![]()
Die karretjes zijn dan wel goed te gebruiken als step
YEAHHHHHHHHHHHHHH het werd al stil hierquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:49 schreef behangplakker het volgende:
JAZZ IS BACK, JE WEET Z11(ja BK dat gebruik ik nu ook)
Beginnen met TS afkraken daar is leuker dan meedoenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:49 schreef BigKahuna het volgende:
Gedicht toen ik het niet meer zag zitten![]()
...quote:
Ik zal vast wel hebben gepoept maar dat staat gewoon zo lang in mijn msn-naamquote:
O ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ga op msndan begrijp je hem wel
Tof, ik kan dat lezuhhhhquote:
Mooi hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:57 schreef Nikmans het volgende:
Heilige christus wat is die gast lelijk [ afbeelding ]
Hetzelfde als gisteruhhhhhquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat voor liedjuhh draai ikkuhhhh
Oh, sinds 1 uur al...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Z'n msn naam is sinds vanmorgen 1 uur ofzo 'IK BEN FF POEPEN'.
Ja, dat snap ik..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja vanmorgen dusNiet een uur geleden.
Kun je nagaan dat mijn neef het erin heeft gezet toen ik bij iemand anders was, en ik haal het gewoon niet weg nu ik eenmaal op msn zitquote:
Noem me maar jazzquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:59 schreef BigKahuna het volgende:
behangplakker ik raad je aan om de eerste pagina's van dit topic ff te lezen
Ook voor jou geldt: Naaaisssquote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat mijn neef het erin heeft gezet toen ik bij iemand anders was, en ik haal het gewoon niet weg nu ik eenmaal op msn zit
Ga nou maar lezen vanaf pagina 1quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Noem me maar jazz![]()
Heb je samenvatting? Of moet ik op www.scholieren.com kijken?
Ik moet elke keer aan dat computerspelletje denken met dat konijn erin.quote:
Awwwwwwwquote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:06 schreef BigKahuna het volgende:
omg, ik kreeg om een uur of 10 een e-mail van Halmark, dus ik dacht; spam, optyfen.
Kijk ik net in mn mailbox voor iets anders, is het een ontzettend lieve 'ik-mis-je' e-card![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb hem nu al 10x achter elkaar bekeken, tis zo lief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |