Ik heb nog snel een screenshot gemaakt toen hij z'n kop omdraaide. Helaas niet echt goed zichtbaar:quote:Een ranger uit de Amerikaanse staat Texas claimt dat het monster Chupacabra haar dieren heeft gedood en hun bloed heeft opgedronken. Het incident vond plaats in DeWitt County.
Een politieagent wist het ''wezen'' op video vast te leggen. ''De voorpoten zijn korter dan de achterpoten. Het rent ook anders dan een hond of prairiewolf'', aldus de agent. Het gedrocht kon in ieder geval ontkomen.
Zie jij daarin een hond die zo loopt? Weet jij überhaupt wel hoe honden rennen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:22 schreef Xebrozius het volgende:
Nooit geweten dat de Chupacabra een rennende hond was. Nou dat is ook weer een pak van mijn hart om te weten dat de Chupacabra niets minder is dan mans best friend.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:30 schreef EnglishTest het volgende:
[..]
Zie jij daarin een hond die zo loopt? Weet jij überhaupt wel hoe honden rennen?
Ah, lme raden: typisch zo'n gevalletje van als je geen goed onderbouwd antwoord weet te verzinnen, dan ga je scheldend en tierend alle moeilijke reply's dan maar als stompzinnig te gaan belabelen.. Ik weet genoeg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:33 schreef Xebrozius het volgende:! Dit is echt een van de meest stompzinnige reacties die ik ooit heb mogen krijgen op fok. Gefeliciteerd met deze dubieuze eer!
Met alle respect maar je als als tegenargument gaat zeggen of ik wel weet hoe een hond loopt dan ben je gewoon een randdebiel eersteklas die niets anders verdient dan geridiculiseerd te wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:37 schreef EnglishTest het volgende:
[..]
Ah, lme raden: typisch zo'n gevalletje van als je geen goed onderbouwd antwoord weet te verzinnen, dan alle moeilijke reply's dan maar als stompzinnig te gaan belabelen. Ik weet genoeg.
Omdat het niet eens een hond is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:39 schreef Oblivion het volgende:
Ppfff, het is een vermoeide hond die dus al een tijdje op z'n hielen wordt gezeten...
Man kijk dan eens goed!
Zijn tong hangt er zelfs uit!
Waar maak ik me eigenlijk zo druk over???
Holy shit, je hebt gelijk. Sorry...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:39 schreef EnglishTest het volgende:
[..]
Omdat het niet eens een hond is.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:08 schreef EnglishTest het volgende:
Helaas niet echt goed zichtbaar:
Dan niet...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:39 schreef EnglishTest het volgende:
[..]
Half man,quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:42 schreef Het_Biertje het volgende:
het is;
MANBEARPIG
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:39 schreef EnglishTest het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:37 schreef EnglishTest het volgende:
[..]
Ah, lme raden: typisch zo'n gevalletje van als je geen goed onderbouwd antwoord weet te verzinnen
[..]
Ah, nu is het ineens een coyote. Hey, voor jou een weetje van de dag: coyotes zijn geen honden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:48 schreef Xebrozius het volgende:
Oh nee! Hier rent de Chupacabra de andere kant op... Ooooh the humanity!!!
Ps: het is een fucking coyote
Het lijkt wel degelijk op een rennende hond. Sterker nog, het ís een rennende hond.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:39 schreef EnglishTest het volgende:
Beste users, wat voor dier zou dit precies kunnen zijn? Want die lijkt geeneens op een rennende hond. Zeker als je filmpjes van rennende honden op Youtube bekijkt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:55 schreef EnglishTest het volgende:
en laat het voeren van gesprekken voortaan aan de volwassenen over.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:55 schreef EnglishTest het volgende:
[..]
Ah, nu is het ineens een coyote. Hey, voor jou een weetje van de dag: coyotes zijn geen honden.
Bron.quote:Een coyote of prairiewolf (Canis latrans) is een roofdier uit de familie der hondachtigen.
Dus? Ook al moeite om heldere antwoorden te verwerken? Goh, wat heb je het toch allemaal ook zo zwaar .quote:
Nog 1 die het allemaal zo goed beargumenteren...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:02 schreef Xith het volgende:
Dit is geen hond dames en heren!
Spijkers op laag water zoeken?quote:
OMG, overtuigend argument!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:02 schreef Xith het volgende:
Dit is geen hond dames en heren!
Geweldig!quote:
Heb je dan een filmpje van een hond die op zo'n manier loopt?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nog 1 die het allemaal zo goed beargumenteren...
Jij was toch de hondenexpert? Ik ga toch echt niet om kwart over een 's nachts naar filmpjes lopen zoeken van rennende honden. Ik héb twee honden en ik weet dat honden die moe zijn zo rennen. Doe jij je huiswerk zelf maar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:11 schreef EnglishTest het volgende:
[..]
Heb je dan een filmpje van een hond die op zo'n manier loopt?
Nou?
Voor iemand die een kuttopic opent over chupacbra's en daarbij ook nog eens ongelijk heeft reageer jij anders vrij triest.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:55 schreef EnglishTest het volgende:
[..]
Ah, nu is het ineens een coyote. Hey, voor jou een weetje van de dag: coyotes zijn geen honden.
Verder valt het mij op dat je vrij triest overkomt in het krampachtig proberen afzeiken van mensen. Zit je ergens mee? Val ons dan niet ermee lastig, en ga in een hoekje met je zelfverheerlijking spelen en laat het voeren van gesprekken voortaan aan de volwassenen over.
Aardig dat je mij de hondenexpert noemt. Neem dan van mij als hondenexpert gerust aan dat dit overduidelijk géén hond is, gezien z'n manier van rennen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij was toch de hondenexpert? Ik ga toch echt niet om kwart over een 's nachts naar filmpjes lopen zoeken van rennende honden. Ik héb twee honden en ik weet dat honden die moe zijn zo rennen. Doe jij je huiswerk zelf maar.
Hé knul, wacht effe hoor. Dan moet degene 'm wel eerst netjes weten te kunnen weerleggen, hè.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
Wees een vent en accepteer nou gewoon dat iemand netjes heeft weerlegt
Je post in TRU. Als je hier sarcastisch doet moet je wel PI's gebruiken want voor iedere sarcastische opmerking die je hier maakt loopt er ook wel iemand rond die het wel serieus meent.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:14 schreef Xith het volgende:
Jeetje, snappen al die users boven me nou echt niet wat sarcasme inhoud?
Misschien lijken jullie wel op deze!
[ afbeelding ]
Want jullie happen als PacMan!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:16 schreef EnglishTest het volgende:
[..]
Aardig dat je mij de hondenexpert noemt. Neem dan van mij als hondenexpert gerust aan dat dit overduidelijk géén hond is, gezien z'n manier van rennen.
Nou, hebben we de hele discussie weer gehad en zijn jullie ook tevreden.
Ja!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:11 schreef EnglishTest het volgende:
[..]
Heb je dan een filmpje van een hond die op zo'n manier loopt?
Nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |