SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Blu-ray Discquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
op de wát? gewoon bij de free record shop
Hey, daar was ik ook gister.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:34 schreef Sh0g het volgende:
Ik heb gisteren nog manga gekocht op de boekenbeurs in Utrecht. Het kost daar 1,95 per boekje en ze zijn origineel engels, van tokyo pop. Had er eerst 45, maar na een grondige selectie hield ik er uiteindelijk 19 over.
D.N. Angel 1,2,3
Elemental Gelade 1,2
Suikoden III 1, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10
Voices Of A Distant Star
Kanpai! 1, 2
Mahou Tsukai ni Taisetsu na Koto (Someday's Dreamers) 1, 2
Love Hina deel 2 (1 had ik al)
Overigens heb ik nog zien liggen, maar niet gekocht:
Cowboy Bebop (2 of 3 delen)
Vision of Escaflowne (verschillende delen, zeker 1, 2 en 3)
Chobits deel 3
Chobits official fan uitgaven 1,2, 3
Loveless deel 2
.hack (verschillende series en verschillende delen)
Pita-Ten
en ik denk nog wel een stuk of 100 titels waar ik niet bekend mee ben of niet meer op kan komen. En alles kost dus maar 1,95 !!! per boekje.
Er was 1 meisje die zoveel manga had verzameld, dat ze 4 rijen kon maken van ruim 1,5 meter lang. En dan liggen alle boekjes dus met de rug naar boven. Ze had ze allemaal uitgestald en series naast elkaar gelegd. Manga fans hebben nog tot zondag de tijd om super el-cheapo manga in te slaan. En kennis maken met manga doe je daar ook natuurlijk.
Noes!!! Love Hina 3 en 4???? Die heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:30 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Hey, daar was ik ook gister.
Mijn lijstje met aankopen:
Lament of the Lamb vol. 2 & 3
Tramps Like Us vol. 3 t/m 8
Model vol. 1 t/m 3
Confidential Confessions vol. 4 & 6
Rozen Maiden vol. 1
Instant Teen vol. 1 & 2
Peppermint vol. 1 & 2
Bizenghast vol. 1 & 2
Love Hina vol. 2 t/m 4
Chobits vol. 3 & 6
Paradise Kiss vol. 1
iD_eNTITY vol. 1
The Tarot Cafe vol. 1
Alichino vol. 1 t/m 3
Chibi Vampire vol. 1
Totaal: 32![]()
Ik kan wel weer even vooruit met lezen dus.
Ja dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Blu-ray DiscVoor minder doe ik het niet als het om films gaat
Nieuwe aanwinst:
Nana limited boxset s1, s2 en s3![]()
Haibane Renmei 4 dvd box.
Het is Blu-ray.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet meer
Wat houdt dat blue ray dan in? Ik zie het wel overal
ah, achja ik ben zoiemand die nog videobanden in zijn kast heeft staanquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:31 schreef rakotto het volgende:
[..]
Het is Blu-ray.Het is de opvolger van de DVD.. Je hebt daarvoor Blu-ray spelers nodig en een HDTV om van de volledige kwaliteit te genieten.
De data-opslag is ook zeer hoog.
Eureka 7quote:Op woensdag 10 september 2008 18:32 schreef the_contract_killer het volgende:
iemand eureka 7 al gezien?
ben halverwege maar tot nu toe zeer vermakelijk,ik heb wel de eng. dub versie....dat kijkt wat lekkerder dan die veel te snelle subs
eureka 7quote:Op woensdag 10 september 2008 18:32 schreef the_contract_killer het volgende:
iemand eureka 7 al gezien?
ben halverwege maar tot nu toe zeer vermakelijk,ik heb wel de eng. dub versie....dat kijkt wat lekkerder dan die veel te snelle subs
YYH lijkt mij niks....quote:Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niemand die Yu Yu Hakusho heeft gezien/wil zien/kijkt? Het is echt een heerlijke makkelijk-wegkijk shonen. Nog zo'n 98 afleveringen te gaan
wat ik trouwens net vond..: http://myanimelist.net/anime/1639/Boku_no_Piko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |