abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60920562
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:59 schreef Desunoto het volgende:
In mijn ogen kies je ook inderdaad 3 series uit die alle drie beter zijn dan Naruto (voor zover ik heb gezien)

Naruto vond ik echt helemaal niets aan.. snap niet wat mensen leuk vinden eraan, aan die oranje ninja en z'n maatjes. Maar ja, mijn mening.
Hmmm, jij bent zeker ook zo'n figuur die de hele dag hentai kijkt (Met 1 hand)
pi_60920728
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:26 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hmmm, jij bent zeker ook zo'n figuur die de hele dag hentai kijkt (Met 1 hand)
Hoe kom je daar nou weer bij? Wat een domme, misplaatste en gefaalde poging tot een belediging.

Dat jij best leuke en grappige series meteen al bestempelt als "pedofiel-anime" o.i.d omdat de gebeurtenissen gefocust zijn rond "kleine meisjes" zegt voor mij genoeg over hoe jij denkt

En Naruto vind ik geen leuke serie, mag ik toch zeggen?
pi_60920868
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:32 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? Wat een domme, misplaatste en gefaalde poging tot een belediging.

Dat jij best leuke en grappige series meteen al bestempelt als "pedofiel-anime" o.i.d omdat de gebeurtenissen gefocust zijn rond "kleine meisjes" zegt voor mij genoeg over hoe jij denkt

En Naruto vind ik geen leuke serie, mag ik toch zeggen?
Ik mag toch ook zeggen dat ik die series ook niet leuk vind? Ik heb nog nooit gezegt dat "grappige" series meteen pedofiel zijn. Het is gewoon raar dat al die japanners kleine meisjes lopen te tekenen en dat jullie dat helemaal geweldig vinden
pi_60920983
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik mag toch ook zeggen dat ik die series ook niet leuk vind? Ik heb nog nooit gezegt dat "grappige" series meteen pedofiel zijn. Het is gewoon raar dat al die japanners kleine meisjes lopen te tekenen en dat jullie dat helemaal geweldig vinden
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft trouwens Naruto een 7.44 en Naruto Shippuuden een 7.45 op anidb.info en al die pedofiele anime's over bijvoorbeeld kinderen (wat grappig is?) die naar school gaan zo hoge rating?
Ik ga hier maar niet verder op in
pi_60921028
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:41 schreef Desunoto het volgende:

[..]

[..]

Ik ga hier maar niet verder op in
Staat daar dat alle grappige series meteen pedofiel zijn ?
pi_60921259
Nee, maar ik heb nooit gezegd dat jij gezegd zou hebben dat alle grappige series meteen pedofiel zijn. Leer eens lezen. Ik zei: "Dat jij best leuke en grappige series", en met die best leuke en grappige series bedoelde ik dus duidelijk de drie waar jij links naar plaatste. En die anime's noemde jij pedofiel omdat het grappig zou zijn alleen omdat het over kleine kinderen gaat.

Ik was hier nooit op ingegaan als jij die misplaatste en domme "jij kijkt zeker de hele dag naar hentai" opmerking niet postte. Daarmee versterkte je alleen maar weer het beeld van de link die je legt tussen die anime's met kleine kinderen en pedofilie... wat totaal NERGENS op slaat.

That was all ...
pi_60922028
Dit is toch geen discussie over wat de beste anime is? Laat de beledigingen achterwege en probeer mensen niet je eigen smaak op te dringen, iedereen steekt anders in elkaar en houd dus van andere genres.

Ikzelf heb Naruto gedropt door al die fillers, maar Suzumiya Haruhi no Yuutsu kon wél mijn aandacht erbij houden en die beviel mij ook. Voor mij is het natuurlijk dat ik dan Suzumiya Haruhi no Yuutsu een hoger punt geef.
Natuurlijk zijn er ook mensen die over die fillers heenkijken en wél de hele anime afkijken, die zullen hem waarschijnlijk hoger raten en wel kunnen waarderen. Het is gewoon allemaal persoonlijke smaak.

edit: En door die series "pedofiele animes" te noemen jaag je mensen sowieso in het harnas... als wij nou zoiets over Naruto zouden zeggen omdat het gaat over Naruto die zelf ook niet volwassen is, zou jij dan niet zo reageren?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:35:10 #83
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60922298
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:59 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Heb je ook een antwoord waarom mensen dat zo geweldig vinden?
Ja hoor. Maar ik denk dat het makkelijker is om te vertellen waarom Naruto niet zo goed is. Naruto heeft een slechter verhaal dan die 3 (wat ik al postte) en dat is al meer dan genoeg voor mij. Naruto kent meer dan 2 seizoenen met fillers welke ook nog eens tegen vallen (die losse episodes waren te erg voor woorden). Shippuden zal best nog een hogere score krijgen trouwens want die is nog niet af.

Heel simpel: er zijn heel veel anime die vele malen beter zijn dan Naruto. Heel veel anime. Naruto komt bij mij denk ik niet eens in de top 50 van anime als ik zo eens door mijn schijfjes heenkijk. Echt niet.

(onderstaande geld ook voor Bleach)
Naruto vecht
Naruto verliest
Naruto wordt sterker
Naruto wint
Persoon die verliest wordt zijn beste vriend.
Na 2 keer heb ik dat wel weer gehad hoor. Wat is daar zo geweldig aan!?!?

Naruto zou pas geweldig worden als er regelmatig eens een goed karakter sterft. Er wordt tenslotte tot de dood gevochten en de slechterikken doen natuurlijk altijd dat waar ze goed in zijn: met overmacht 1 goede overmeesteren en niet 'fair' 1 tegen 1. Toch staan alle goede personen nog steeds allemaal overeind.
Qua persoonlijkheid en uitwerking van karakters kan Naturo veel leren van die andere 3 animes.
Qua verhaal en opbouw ook trouwens.

Naruto is een leuke anime. Meer niet.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_60922438
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:35 schreef wdn het volgende:

Naruto is een leuke anime. Meer niet.

Naruto is leuk voor narutards, maar iedereen die wat meer anime gekeken heeft en enige vorm van smaak heeft vind naruto slecht. Die serie is zo slecht zeg, er zijn gewoon geen woorden voor

naruto
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:51:59 #85
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60922763
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:40 schreef zquing het volgende:

[..]

Naruto is leuk voor narutards, maar iedereen die wat meer anime gekeken heeft en enige vorm van smaak heeft vind naruto slecht. Die serie is zo slecht zeg, er zijn gewoon geen woorden voor

naruto
Als ik 'leuk' zeg is dat niet positief hoor
Sorry, als dat niet duidelijk overkwam Zelfs NANA (wat een chick-anime is!) vond ik extreem veel beter

Kijk dat iemand Haruhi niet snapt ok. Die was ook vrij ingewikkeld. Vooral als je de verkeerde volgorde kijkt

Maar Lucky Star!? Daar zit geen enkel element in dat niet leuk is. De kopjes zijn geweldig getekend. De stijl is uniek. De afleveringen kennen ijzersterke humor. Wat kun je daar niet leuk aan vinden!?
Een niet-japans sprekend persoon kan goed japans leren met anime als dit
En als het om japans gaat ben ik niet eens een kleuter
PIRU PIRU

Over Clannad hoeven we het dan niet eens te hebben. Als je Lucky Star al boven Naruto stelt dan weet ik het ook niet meer.

En Quing, eerlijk gezegd ken ik zo uit mijn hoofd maar 1 langlopende anime die onder Naruto komt en dat is Inuyasha. 167 afleveringen en allemaal fillers
pi_60922792
Laten we zelf ook netjes blijven? Of verlagen we ons tot dat niveau?
pi_60922817
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:51 schreef wdn het volgende:

[..]

Als ik 'leuk' zeg is dat niet positief hoor
Sorry, als dat niet duidelijk overkwam Zelfs NANA (wat een chick-anime is!) vond ik extreem veel beter

Kijk dat iemand Haruhi niet snapt ok. Die was ook vrij ingewikkeld. Vooral als je de verkeerde volgorde kijkt

Maar Lucky Star!? Daar zit geen enkel element in dat niet leuk is. De kopjes zijn geweldig getekend. De stijl is uniek. De afleveringen kennen ijzersterke humor. Wat kun je daar niet aan leuk vinden!?
Een niet-japans sprekend persoon kan goed japans leren met anime als dit

Over Clannad hoeven we het dan niet eens te hebben. Als je Lucky Star al boven Naruto stelt dan weet ik het ook niet meer.

En Quing, eerlijk gezegd ken ik zo uit mijn hoofd maar 1 langlopende anime die onder Naruto komt en dat is Inuyasha. 167 afleveringen en allemaal fillers
Nana was dan ook geweldig

Haruhi was wel okee, vond 'm niet zo goed als hij meestal wordt neergezet, lucky star gaat gewoon over te weinig.
pi_60922834
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:52 schreef Quir het volgende:
het is onmogelijk om jezelf te verlagen tot 't niveau van een narutard
pi_60922890
Technisch gezien is het mogelijk

Dat is niet leuk om te zeggen.

maandag 18 augustus 2008 @ 13:56:29 #90
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60922901
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:52 schreef Quir het volgende:
Zo diep zinken laat me mijn eer niet toe

zquing: Lucky Star was ook niet bedoeld om over veel te gaan Gewoon 'dom vermaak'. Maar wel op een geslaagde en unieke manier.
pi_60922997
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:56 schreef wdn het volgende:

[..]

Zo diep zinken laat me mijn eer niet toe

zquing: Lucky Star was ook niet bedoeld om over veel te gaan Gewoon 'dom vermaak'. Maar wel op een geslaagde en unieke manier.
ik heb de eerste 2 afleveringen gekeken, maar er stierven iedere keer te veel hersencellen waardoor 't onverantwoordlijk was om verder te kijken
pi_60923190
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:35 schreef wdn het volgende:
Naruto heeft een slechter verhaal dan die 3 (wat ik al postte) en dat is al meer dan genoeg voor mij.
Ja dat zie ik

http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=animeatt&aid=4777

Rating Average 7
Animation 8
Sound 7
Story 6
Character 7
Value 6
Enjoyment 8

Average 6
Animation 7
Sound 6
Story 5
Character 8
Value 5
Enjoyment 5

Average 6
Animation 3
Sound 7
Story 4
Character 9
Value 6
Enjoyment 7
pi_60923363
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ja dat zie ik

Rating Average 7
Animation 8
Sound 7
Story 6
Character 7
Value 6
Enjoyment 8

Average 6
Animation 7
Sound 6
Story 5
Character 8
Value 5
Enjoyment 5

Average 6
Animation 3
Sound 7
Story 4
Character 9
Value 6
Enjoyment 7
cijfers zijn niets waard, smaken verschillen daar teveel voor
pi_60923717
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ja dat zie ik

Rating Average 7
Animation 8
Sound 7
Story 6
Character 7
Value 6
Enjoyment 8

Average 6
Animation 7
Sound 6
Story 5
Character 8
Value 5
Enjoyment 5

Average 6
Animation 3
Sound 7
Story 4
Character 9
Value 6
Enjoyment 7
Je bent je ervan bewust dat Lucky Star hersenloos vermaak is, en je blijft er steeds op doorhameren. Je begint me nu toch redelijk te irriteren door jou redenering en onbeschoftheid.

"cijfers zijn niets waard, smaken verschillen daar teveel voor" - Ook dat is waar.

En voor we "slimme opmerkingen" krijgen, jij hebt die drie anime's genoemd.
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:36:24 #95
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_60924128
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:51 schreef wdn het volgende:

[..]

En als het om japans gaat ben ik niet eens een kleuter
PIRU PIRU
Ik heb de serie gekeken (huppeldepup Dokuro-chan), wat een wazige serie is dat zeg.
Om over de topic titel nog maar te zwijgen... Ik was altijd zo blij dat die Japanse liedjes deuntjes niet in mijn hoofd bleven hangen, maar dat pipiru pi.
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:59 schreef zquing het volgende:

[..]

ik heb de eerste 2 afleveringen gekeken, maar er stierven iedere keer te veel hersencellen waardoor 't onverantwoordlijk was om verder te kijken
Ik had dit met de serie girls Bravo en dan met name seizoen twee.
Dat is een serie waarvan je elke ep moest compenseren met het lezen van een hoog wetenschappelijk artikel of het kijken van een hoog wetenschappelijke documentaire over bijvoorbeeld kernfusie. Alleen om zo snel mogelijk alternatieve verbindingen te maken met de overgebleven cellen.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:38:51 #96
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60924195
quote:
En het punt van je eerste vraag was......? Je bent je hier aan het tegenspreken als je dit als argument wilt aandragen dat Naruto 'beter' is. De vorige lijst claimde namelijk van niet. Enige wat die lijsten aan tonen is dat je dus lijsten niet kunt vertrouwen. Verschillende sites trekken verschillend publiek dus die cijfers zullen voor elke site wel afwijken.

Oh en er staat een review op die pagina met

Average 9.33
Animation 10
Sound 9
Story 8
Character 9
Value 10
Enjoyment 10

Waarom neem je slechts die scores die in jouw voordeel zijn? hmm?

Er is maar 1 korrekte methode om een anime te beoordelen: deze zelf volledig afkijken.

Lucky Star vind ik amusanter dan Naruto. Het doel van LS was melige humor en daarin zijn ze perfect geslaagd.
Haruhi is gewoon beter dan Naruto. Ga ik niet eens proberen uit te leggen.
Clannad is serieuzer dan Naruto. Het heeft een serieus verhaal. Clannad heeft dan ook een andere doelgroep dan de gemiddelde Naruto kijker.

Op deze lijst staat Naruto onder Haruhi (en terecht).
http://www.animenfo.com/statistic/top.php?l=anime
maar er staan onder Naruto aardig wat anime die -> ik <- toch echt veel beter vind: Samurai champloo, lain, Rurouni Kenshin, BECK, Wolf's rain om er een paar noemen.

Jij vind Naruro beter? Best. Zit ik niet mee hoor. Maar vraag niet aan mij waarom ik Naruto -niet- beter vind als je dat niet wilt horen. Maar van Lucky Star leer ik in elk geval meer Japans dan van Naruto.

[ Bericht 4% gewijzigd door wdn op 18-08-2008 15:00:14 ]
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:41:08 #97
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60924262
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:36 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb de serie gekeken (huppeldepup Dokuro-chan), wat een wazige serie is dat zeg.
Om over de topic titel nog maar te zwijgen... Ik was altijd zo blij dat die Japanse liedjes deuntjes niet in mijn hoofd bleven hangen, maar dat pipiru pi.

pi_60924358
Excalibolg!
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:46:28 #99
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60924443
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:43 schreef Quir het volgende: