Hmmm, jij bent zeker ook zo'n figuur die de hele dag hentai kijkt (Met 1 hand)quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:59 schreef Desunoto het volgende:
In mijn ogen kies je ook inderdaad 3 series uit die alle drie beter zijn dan Naruto(voor zover ik heb gezien)
Naruto vond ik echt helemaal niets aan.. snap niet wat mensen leuk vinden eraan, aan die oranje ninja en z'n maatjes. Maar ja, mijn mening.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmmm, jij bent zeker ook zo'n figuur die de hele dag hentai kijkt (Met 1 hand)
Ik mag toch ook zeggen dat ik die series ook niet leuk vind? Ik heb nog nooit gezegt dat "grappige" series meteen pedofiel zijn. Het is gewoon raar dat al die japanners kleine meisjes lopen te tekenen en dat jullie dat helemaal geweldig vindenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?Wat een domme, misplaatste en gefaalde poging tot een belediging.
Dat jij best leuke en grappige series meteen al bestempelt als "pedofiel-anime" o.i.d omdat de gebeurtenissen gefocust zijn rond "kleine meisjes" zegt voor mij genoeg over hoe jij denkt
En Naruto vind ik geen leuke serie, mag ik toch zeggen?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik mag toch ook zeggen dat ik die series ook niet leuk vind? Ik heb nog nooit gezegt dat "grappige" series meteen pedofiel zijn. Het is gewoon raar dat al die japanners kleine meisjes lopen te tekenen en dat jullie dat helemaal geweldig vinden
Ik ga hier maar niet verder op inquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft trouwens Naruto een 7.44 en Naruto Shippuuden een 7.45 op anidb.info en al die pedofiele anime's over bijvoorbeeld kinderen (wat grappig is?) die naar school gaan zo hoge rating?
Staat daar dat alle grappige series meteen pedofiel zijn ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[..]
Ik ga hier maar niet verder op in
Ja hoor. Maar ik denk dat het makkelijker is om te vertellen waarom Naruto niet zo goed is. Naruto heeft een slechter verhaal dan die 3 (wat ik al postte) en dat is al meer dan genoeg voor mij. Naruto kent meer dan 2 seizoenen met fillers welke ook nog eens tegen vallen (die losse episodes waren te erg voor woorden). Shippuden zal best nog een hogere score krijgen trouwens want die is nog niet af.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je ook een antwoord waarom mensen dat zo geweldig vinden?
quote:
Als ik 'leuk' zeg is dat niet positief hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:40 schreef zquing het volgende:
[..]
Naruto is leuk voor narutards, maar iedereen die wat meer anime gekeken heeft en enige vorm van smaak heeft vind naruto slecht. Die serie is zo slecht zeg, er zijn gewoon geen woorden voor
naruto
Nana was dan ook geweldigquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Als ik 'leuk' zeg is dat niet positief hoor![]()
![]()
Sorry, als dat niet duidelijk overkwam![]()
Zelfs NANA (wat een chick-anime is!) vond ik extreem veel beter
Kijk dat iemand Haruhi niet snapt ok. Die was ook vrij ingewikkeld. Vooral als je de verkeerde volgorde kijkt
Maar Lucky Star!? Daar zit geen enkel element in dat niet leuk is. De kopjes zijn geweldig getekend. De stijl is uniek. De afleveringen kennen ijzersterke humor. Wat kun je daar niet aan leuk vinden!?
Een niet-japans sprekend persoon kan goed japans leren met anime als dit![]()
![]()
Over Clannad hoeven we het dan niet eens te hebben. Als je Lucky Star al boven Naruto stelt dan weet ik het ook niet meer.
En Quing, eerlijk gezegd ken ik zo uit mijn hoofd maar 1 langlopende anime die onder Naruto komt en dat is Inuyasha. 167 afleveringen en allemaal fillers
het is onmogelijk om jezelf te verlagen tot 't niveau van een narutardquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:52 schreef Quir het volgende:
Laten we zelf ook netjes blijven? Of verlagen we ons tot dat niveau?
Zo diep zinken laat me mijn eer niet toequote:Op maandag 18 augustus 2008 13:52 schreef Quir het volgende:
Laten we zelf ook netjes blijven? Of verlagen we ons tot dat niveau?
ik heb de eerste 2 afleveringen gekeken, maar er stierven iedere keer te veel hersencellen waardoor 't onverantwoordlijk was om verder te kijkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Zo diep zinken laat me mijn eer niet toe
zquing: Lucky Star was ook niet bedoeld om over veel te gaanGewoon 'dom vermaak'. Maar wel op een geslaagde en unieke manier.
Ja dat zie ikquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:35 schreef wdn het volgende:
Naruto heeft een slechter verhaal dan die 3 (wat ik al postte) en dat is al meer dan genoeg voor mij.
cijfers zijn niets waard, smaken verschillen daar teveel voorquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat zie ik
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=animeatt&aid=4777
Rating Average 7
Animation 8
Sound 7
Story 6
Character 7
Value 6
Enjoyment 8
Average 6
Animation 7
Sound 6
Story 5
Character 8
Value 5
Enjoyment 5
Average 6
Animation 3
Sound 7
Story 4
Character 9
Value 6
Enjoyment 7
Je bent je ervan bewust dat Lucky Star hersenloos vermaak is, en je blijft er steeds op doorhameren. Je begint me nu toch redelijk te irriteren door jou redenering en onbeschoftheid.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat zie ik
Rating Average 7
Animation 8
Sound 7
Story 6
Character 7
Value 6
Enjoyment 8
Average 6
Animation 7
Sound 6
Story 5
Character 8
Value 5
Enjoyment 5
Average 6
Animation 3
Sound 7
Story 4
Character 9
Value 6
Enjoyment 7
Ik heb de serie gekeken (huppeldepup Dokuro-chan), wat een wazige serie is dat zeg.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:51 schreef wdn het volgende:
[..]
En als het om japans gaat ben ik niet eens een kleuter
PIRU PIRU
Ik had dit met de serie girls Bravo en dan met name seizoen twee.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:59 schreef zquing het volgende:
[..]
ik heb de eerste 2 afleveringen gekeken, maar er stierven iedere keer te veel hersencellen waardoor 't onverantwoordlijk was om verder te kijken
En het punt van je eerste vraag was......? Je bent je hier aan het tegenspreken als je dit als argument wilt aandragen dat Naruto 'beter' is. De vorige lijst claimde namelijk van niet. Enige wat die lijsten aan tonen is dat je dus lijsten niet kunt vertrouwen. Verschillende sites trekken verschillend publiek dus die cijfers zullen voor elke site wel afwijken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat zie ik
<..>
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:36 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb de serie gekeken (huppeldepup Dokuro-chan), wat een wazige serie is dat zeg.
Om over de topic titel nog maar te zwijgen... Ik was altijd zo blij dat die Japanse liedjes deuntjes niet in mijn hoofd bleven hangen, maar dat pipiru pi.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |