ik heb er nu al 4 overgenomen, 1 is er vanochtend bij gekomen (OP girls high)quote:Op zondag 14 september 2008 10:36 schreef wdn het volgende:
Best wel ja
Die favo lijst lijkt me ook wel wat trouwens.

wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Op zondag 14 september 2008 10:33 schreef mschol het volgende:
dat adopten van torrents binnen box is wel verdomde handig

een torrent wordt geplaatst..quote:Op zondag 14 september 2008 10:55 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
wat moet ik mij daar bij voorstellen?

afhankelijk van de torrent haal ik gewoon tot 1.5MB/squote:Op zondag 14 september 2008 11:09 schreef zquing het volgende:
als ik ook nog eens met fatsoenlijke snelheid daar kon downloaden.........................

ik haal stelselmatig maar 20-70 KB/s. Soms was 't zelfs zo erg dat ik net 1 ep per dag/2dagen kon kijkenquote:Op zondag 14 september 2008 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
afhankelijk van de torrent haal ik gewoon tot 1.5MB/s

wow das wel erg matig... aan jou kant is niks mis ? (poorten geforward enzo?)quote:Op zondag 14 september 2008 11:14 schreef zquing het volgende:
[..]
ik haal stelselmatig maar 20-70 KB/s. Soms was 't zelfs zo erg dat ik net 1 ep per dag/2dagen kon kijken

Nope, aan mijn kant is alles goed, haal makkelijk 8MB/s op m'n private trackersquote:Op zondag 14 september 2008 11:20 schreef mschol het volgende:
[..]
wow das wel erg matig... aan jou kant is niks mis ? (poorten geforward enzo?)

15 minuten fietsen van m'n ouderlijk huis, dus ik ben er het hele weekend.quote:Op zondag 14 september 2008 17:47 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar Abunai trouwens? Nog minder dan 2 weken
Ik ga alleen op de zaterdag trouwens.

Dat is minder. Wat manga meenemen dan maar hè.quote:Op zondag 14 september 2008 18:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Beter. Ik moet 2 uur met de trein.
 . En zquing en Kabuto? Die laatste ging vorig jaar als Allen Walker van D. Gray-Man cosplayen, maar weet niet of 'ie nu ook weer gaat. Misschien kun je de hele dag met een pakje sinaasappelsap rond gaan lopen, dan herken ik je wel.
 . En zquing en Kabuto? Die laatste ging vorig jaar als Allen Walker van D. Gray-Man cosplayen, maar weet niet of 'ie nu ook weer gaat. Misschien kun je de hele dag met een pakje sinaasappelsap rond gaan lopen, dan herken ik je wel. 

Ik was vergeten een kaartje te kopenquote:Op maandag 15 september 2008 01:15 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Dat is minder. Wat manga meenemen dan maar hè.
En gaan we nog meeten? Of alleen hoi zeggen? Jordy-B komt vast ook wel. Die is te herkennen aan z'n kale knar. En zquing en Kabuto? Die laatste ging vorig jaar als Allen Walker van D. Gray-Man cosplayen, maar weet niet of 'ie nu ook weer gaat. Misschien kun je de hele dag met een pakje sinaasappelsap rond gaan lopen, dan herken ik je wel.
Heb er in ieder geval zin in. Hoop dat ik een paar leuke PS2 games en posters of wat andere leuke troep kan scoren.

quote:Op woensdag 17 september 2008 16:41 schreef Crashcat het volgende:
EINDELIJK BINNEN!!!!!
Ga zo het pakketje heel rustig uitpakken.
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |