abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60775319
HAHA een zwerver... Hoe de fuck kun je in Nederland nou weer zwerver worden

Daar moet je gewoon voor kiezen en heel veel doorzettings vermogen voor hebben anders krijg je zo weer een uitkering en een huis toegewezen..
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_60775343
ja hier zit er eentje in het weekend op zn knieen altijd dicht bij de grote markt 's nachts , bij de FEBO, en als je die gast geld geeft, gaat hij een (sinterklaas) liedje voor je zingen .. wel aardige gast.. totaal niet aggressief ofzo, soms zit hij er ook wel met een biertje ofzo, heeft hij blijkbaar dan weer gekregen ofzo van uitgaans lui.. tenminste als ik er langsloop zie ik hem wel eens met een biertje ofzo, weer vrolijk roept hij naar iedereen 'hoi' enzo.. aardige gast..
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_60775496
Ik ben eergister belazerd door een zwerver verkoopt mij de straatkrant van februari. Helaas was het in de metro en was hij al weg. Ik had hem nog wel een fooi gegeven
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_60775620
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:51 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik ben eergister belazerd door een zwerver verkoopt mij de straatkrant van februari. Helaas was het in de metro en was hij al weg. Ik had hem nog wel een fooi gegeven
pi_60775657
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:47 schreef deepart het volgende:
HAHA een zwerver... Hoe de fuck kun je in Nederland nou weer zwerver worden

Daar moet je gewoon voor kiezen en heel veel doorzettings vermogen voor hebben anders krijg je zo weer een uitkering en een huis toegewezen..
Ga jij even je t-mobile eindeloos sms bundel regelen, voordat je poep begint te praten.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60775799
quote:
Whehehe, pwnd.
pi_60775933
quote:
Zijn er echt mensen die die krantjes daadwerkelijk gaan lezen? Ik heb verkoop van die dingen gewoon als een verkapte vorm van bedelen gezien. Zij bieden jou zo'n krant aan jij geeft ze geld en flikkert die krant om de hoek weg. Zo heeft die zwerver een idee dat hij voor zijn geld heeft gewerkt en jij een goed gevoel dat je zo'n arme stumpert weer wat geld voor zijn heroine hebt gegeven.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:01:39 #33
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_60775944
Ik heb trouwens ooit een keer in de buurt van een zwerver een euro laten vallen . Nou ik dacht dat ze in het leger snel konden duiken maar die zwerver pwnde de pan uit .
I never workout
pi_60776001
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:01 schreef On het volgende:

[..]

Zijn er echt mensen die die krantjes daadwerkelijk gaan lezen? Ik heb verkoop van die dingen gewoon als een verkapte vorm van bedelen gezien. Zij bieden jou zo'n krant aan jij geeft ze geld en flikkert die krant om de hoek weg. Zo heeft die zwerver een idee dat hij voor zijn geld heeft gewerkt en jij een goed gevoel dat je zo'n arme stumpert weer wat geld voor zijn heroine hebt gegeven.
En vaak hebben de daklozenkrant-mensen ook een neppe pas, zelf geplastificeerd of gewoon helemaal niet. Dus nog illegaal daklozenkrant-"bezorger"? ook.
Top 5 China producten
pi_60776127
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:01 schreef reetveter het volgende:
Ik heb trouwens ooit een keer in de buurt van een zwerver een euro laten vallen . Nou ik dacht dat ze in het leger snel konden duiken maar die zwerver pwnde de pan uit .
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_60776191
quote:
Hij: Kan je niet wat geld voor me pinnen dan??

Dit soort opmerkingen gaan te fur!

In het centrum ook weleens gehad, sta ik te pinnen, zwerver vraagt of ie geld mag, ik zeg nee,
zegt ie: maar je staat toch nu te pinnen?

Ja, wtf gek, denk jij dat je 10 of 20 euro van me krijgt?
pi_60776229
quote:
pwnd
Vast een junk. Die mensen worden heel creatief als het om geld gaat.
pi_60776488
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:03 schreef rene90 het volgende:

[..]

En vaak hebben de daklozenkrant-mensen ook een neppe pas, zelf geplastificeerd of gewoon helemaal niet. Dus nog illegaal daklozenkrant-"bezorger"? ook.

Vanaf 40 sec
pi_60776693
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:15 schreef fm07 het volgende:

[..]

Vanaf 40 sec
Top 5 China producten
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:32:59 #40
202369 lenme
ook ik hier
pi_60777181
zwervers

in groningen een keer komt er 1 op ons af met een zielig verhaal. Het zou helemaal goed met hem komen hij had weer kans op een baan en zou morgen daar heen kunnen maar dan kon hij natuurlijk niet de hele nacht op straat gezeten hebben dus of die ook wat geld mocht voor een slaapplek
vriend van me had dit verhaal al vaker gehoord en reageert met goh dat vertelde je 4 maanden geleden ook.

en in deventer zitten er altijd een paar op het station begint er 1 tegen mij aan te lullen over soa testen die hij ondergaan heeft. Dat wil ik niet weten! Maar goed meneer ging door.

vooral de uitleg over een parapluutje is me bijgebleven

zegt de dokter doe je broekje maar naar beneden en dan gaan met een staafje je slurfje in. dat valt nog mee maar weten jullie ook waarom het een parapluutje heet (wij geen idee) nou dat staafje klapt uit als een parapluutje en dan halen ze hem terug
Say what you will... I am The Kill
The only thing that keeps you really truly safe from being real
pi_60777407
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:32 schreef lenme het volgende:
zwervers

in groningen een keer komt er 1 op ons af met een zielig verhaal. Het zou helemaal goed met hem komen hij had weer kans op een baan en zou morgen daar heen kunnen maar dan kon hij natuurlijk niet de hele nacht op straat gezeten hebben dus of die ook wat geld mocht voor een slaapplek
vriend van me had dit verhaal al vaker gehoord en reageert met goh dat vertelde je 4 maanden geleden ook.

en in deventer zitten er altijd een paar op het station begint er 1 tegen mij aan te lullen over soa testen die hij ondergaan heeft. Dat wil ik niet weten! Maar goed meneer ging door.

vooral de uitleg over een parapluutje is me bijgebleven

zegt de dokter doe je broekje maar naar beneden en dan gaan met een staafje je slurfje in. dat valt nog mee maar weten jullie ook waarom het een parapluutje heet (wij geen idee) nou dat staafje klapt uit als een parapluutje en dan halen ze hem terug
Best een uitzonderlijke dak/thuisloze die in Deventer. Hij vraagt niet om geld maar wilt even zijn verhaal kwijt .
Top 5 China producten
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:42:09 #42
202369 lenme
ook ik hier
pi_60777504
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:38 schreef rene90 het volgende:

[..]

Best een uitzonderlijke dak/thuisloze die in Deventer. Hij vraagt niet om geld maar wilt even zijn verhaal kwijt .
jah ze bedelen nooit maar wat ze wel doen ?>
zitten altijd met een blikje bier bij het station
Say what you will... I am The Kill
The only thing that keeps you really truly safe from being real
pi_60777542
Zwervers zijn soms irri gek . In Dublin ofzo liepen we daar 'n beetje te winkelen, komt er een zwerver aan en gaat lopen lullen dat 'ie jaaaaren in Brabant gewoond heeft (hij sprak geen woord Nederlands !) en bleef ons vervolgens de hele tijd volgen .
pi_60777545
Bah ik zie altijd van die zielig vriendelijk kijkende acordeon spelers pfff bij de uitgang supermarkt hopen dat je hun je 50cts geeft! Dus niet hé?
Ik heb een speciaal karmuntje wehehhehee
50 cts joh kun je eh een ehm...iets voor kopen ofzo
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60777671
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:42 schreef lenme het volgende:

[..]

jah ze bedelen nooit maar wat ze wel doen ?>
zitten altijd met een blikje bier bij het station
Als ze niemand tot last zijn heb ik er geen problemen mee hoor.

Je komt ook veel van die straatmuzikant-dak/thuislozen tegen, vind ik nog wat toffer, als ze ook nog goede muziek maken.

Ooh het toppunt van een daklozenkrant-bezorger was bij een supermarkt, waar zo een bezorger stond, dus ik zo heel netjes "hoi", hij ook iets brabelen, had die gast een gouden tand, WTF!
Top 5 China producten
pi_60777771

"Spare some chaaaaaaange?"
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:49:27 #47
222201 Han_som_reiste
Sarcastisch en vervelend
pi_60777815
Ik kan me ook wel voorstellen dat iemand zich bedreigd voelt als je ze geen geld geeft (sommige zien er nou eenmaal niet zo vriendelijk en vertrouwelijk uit).
pi_60777836
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:48 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]
"Spare some chaaaaaaange?"
lol die kende ik nog niet
pi_60777841
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Als ze niemand tot last zijn heb ik er geen problemen mee hoor.

Je komt ook veel van die straatmuzikant-dak/thuislozen tegen, vind ik nog wat toffer, als ze ook nog goede muziek maken.

Ooh het toppunt van een daklozenkrant-bezorger was bij een supermarkt, waar zo een bezorger stond, dus ik zo heel netjes "hoi", hij ook iets brabelen, had die gast een gouden tand, WTF!
Kannie 'm er beter uittrekken en verkopen, heeftie er nog wat aan ook !
pi_60777911
Maar ze hebben wel de overtuigingskracht om van jou (ondanks je vooroordelen ) toch weer vaak wat geld los te peuteren.
Misschien zouden ze wel prima verkopers worden als je ze wast en een mooi pak aandoet

Wel weghouden bij de koffiemachine anders breken ze die open en stelen ze de muntjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')