Als ie maar fietst hequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lijkt wel wat op die van mij
maar denk niet zo duur was als die van jou
ik inclusief accesoires.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voor lange mensen (zoals jij ook) moet een fiets wel degelijk zijn natuurlijk
![]()
Heb er zo'n 900 euro voor betaald
ICT at firedepratment Eindhoven Centrumquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor wat voor bedrijf werk jij dan als ik vragen mag?
Klinkt idd wel als een "boeiend" account ja! hahahaha
vorige:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ie maar fietst heDaar gaat het uiteindelijk om. En koop er een heul dik slot voor enzo...alhoewel ik me afvraag of dat in Tilburg wel uitmaakt
Maakt eigenlijk allemaal geen hol uit...als ze 'm mee willen nemen doen ze het toch natuurlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vorige:
Level 5 abus slot, + kettingslot om een andere fiets.
Alsnog weggehaald.
Nu level 10 slot
quote:
idd,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk allemaal geen hol uit...als ze 'm mee willen nemen doen ze het toch natuurlijk
Ja da's ook weer zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd,
ik zo tegen die verkoper:
ach voor 10 euro meer die level 10?
dan doe die maar, heb ik in elk geval voor de verzekering mn best gedaan
Ik doe ff mee:quote:
Zeker weten! Daarom heb ik ook een grote gezelle fiets... ik wou zeggen "niet stuk te krijgen",quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voor lange mensen (zoals jij ook) moet een fiets wel degelijk zijn natuurlijk
![]()
Heb er zo'n 900 euro voor betaald
Veul plezierquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
joah
ben naar me stage! doeg mensen!
We zijn op weg!quote:
Ik heb nog veul veul veul minder zin!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:04 schreef draculettetje het volgende:
ow ja en uiteraard heb ik geen zin
Tja het is ook een onderdeel van m'n training..heel veel fietsenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten! Daarom heb ik ook een grote gezelle fiets... ik wou zeggen "niet stuk te krijgen",
maar dat is me gelukt
Dat is aardig wat geld zeg, maar die fiets ziet er wel erg cool uit!
(goede gazelle met de grootste frame maat... zal ook ongeveer zo duur zijn)
Dan kunnen we elkaar een hand geven, ik fiets ook veel voor mijn kniequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja het is ook een onderdeel van m'n training..heel veel fietsenGoed voor het aansterken van de spieren rond m'n knie
Dan wil ik er wel wat centen aan besteden.
Zou m'n ziektekostenverzekering dit niet dekken trouwens?
Ik winquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nog veul veul veul minder zin!
Grapjas!quote:
Dat zeker! Zonder jou kan ik niet winnen hequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grapjas!
Ik ben en blijf jullie prive demotivator hoor!
hahahaha, ik heb invloed...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zeker! Zonder jou kan ik niet winnen he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
ik mag ook nooit eens winnen hier he ha ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |