abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60799012
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef FP128 het volgende:

[..]

Klacht: TS die een bank iets kwalijk neemt terwijl elk normaal denkend mens zeker niet een rekening bij een Bank heeft die wordt aangesprijsd door een hockeyster..
En een meester in de rechten
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_60799191
Verder vind ik je trouwens echt een zeikerd en vind ik dat de Rabobank een nette oplossing heeft geboden voor de gemaakte fout.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60799344
Zo irritant ja, als zo'n teringmongool van een medewerker bij een bedrijf je beloofd dat er een of ander proces in gang gezet wordt, en het vervolgens gewoon totaal niet gedaan is.

Net als zo'n salarisadministratie, maken ze je geld niet over omdat er iets fout is in hun systeem met je paspoort/ID-nummer ofzo, moet je er zelf achter aan (dat is al belachelijk) en beloven ze je daarna het 'proces' in gang wordt gezet. Vervolgens weer een ander probleem, maar je even iets zeggen, ho maar... Zet GVD direct al een dubbele controle op die achterlijke procedure's.

Dergelijke dingen al meerdere keren gehad

Maar als er geld betaald/afgeschreven moet worden door je ergens, dan hebben ze daarentegen hun zaakjes altijd goed voor elkaar en werkt dat nooit in je voordeel. Dan is er altijd dubbelcheck en nog een keer dubbelcheck.
pi_60799374
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:30 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Knap staaltje van 'over één kam scheren'

Chapeau
Als mijn ervaringen een bepaald kantoor betrof zou ik je gelijk geven, maar ik heb ervaring met vier verschillende Rabobank kantoren. Ik was al ontevreden over voorvallen bij kantoor A. Tijdens de verhuizing werd dat alleen erger. Als er twee of meer in het spel zijn, gaan ze heel leuk naar elkaar wijzen dat je dit of dat van de ander moet hebben. Als ze dan 150 kilometer uit elkaar liggen dan maak je aardig wat kilometers om van het kastje naar de muur te gaan. Zo hadden wij met drie kantoren te maken die uit de oude woonplaats van mij, de oude woonplaats van mijn vriendin en de nieuwe woonplaats. En niemand kon de verhuizing van de rekeningen en verzekeringen regelen. Dat moest een van de anderen doen.
Toen een half jaar na mijn verhuizing mijn rekeningen en verzekeringen nog niet op orde waren een klacht bij het hoofdkantoor ingedient. Een brief met excuses gekregen van het kantoor uit m'n oude woonplaats gehad en met de belofte dat de Rabobank in de nieuwe woonplaats contact met mij zou opnemen om alles goed af te wikkelen. Het is nu 7 jaar later en ze moeten nu nog contact opnemen.
  zondag 24 augustus 2008 @ 16:09:06 #80
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_61087195
Vervolgje: ik heb inmiddels een nieuwe pas binnengekregen, die men toen niet in het systeem kon vinden.

M'n saldo was nog ongewijzigd dus heb ik het zelf maar overgeheveld naar m'n rekening bij ABN Amro.
  zondag 24 augustus 2008 @ 16:48:43 #81
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_61088027
Gaat dat opzeggen zo eenvoudig?
Ik heb trouwens vaag het vermoeden dat hier iets mis aan het gaan is.
Er was immers een nieuwe bankpas onderweg (waarvoor nog betaald moet worden?) terwijl de rekening al is opgezegd. Zal me niet verbazen als TS over enkele maanden nog de normale kwartaalkosten moet betalen voor het hebben van de pas enzo.

[ Bericht 55% gewijzigd door gebrokenglas op 24-08-2008 17:18:06 ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  zondag 24 augustus 2008 @ 18:27:53 #82
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_61090020
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaat dat opzeggen zo eenvoudig?
Ik heb trouwens vaag het vermoeden dat hier iets mis aan het gaan is.
Ik heb met alles wat met Rabobank te maken heeft, het vermoeden dat het misgaat.
quote:
Er was immers een nieuwe bankpas onderweg (waarvoor nog betaald moet worden?) terwijl de rekening al is opgezegd. Zal me niet verbazen als TS over enkele maanden nog de normale kwartaalkosten moet betalen voor het hebben van de pas enzo.
Het zou me echt niet verbazen nee... Maar ik had daar een studentenrekening dus is de pas gratis
pi_61126244
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaat dat opzeggen zo eenvoudig?
Ik heb trouwens vaag het vermoeden dat hier iets mis aan het gaan is.
Er was immers een nieuwe bankpas onderweg (waarvoor nog betaald moet worden?) terwijl de rekening al is opgezegd. Zal me niet verbazen als TS over enkele maanden nog de normale kwartaalkosten moet betalen voor het hebben van de pas enzo.
rekening is opgezegd, punt.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Helemaal geen kudos, hij moet zijn best doen om jou als klant tevreden te maken en te houden. Dit getuigt totaal niet van een commerciële of oprecht klantvriendelijke instelling, maar slechts van luiheid.
Mijn ervaring is precies dezelfde, ruim acht jaar geleden. Ik had dus die rotte brief gekregen. Ik vroeg hoe dat nu in elkaar zat. Dat wisten ze niet. Nadat ik zei dat ik wel wist dat ze al m'n geld naar een andere bank konden over maken werd dat ook zonder enige discussie gedaan.

Mjn ervaring: als je een bepaalde som geld hebt kan alles en anders kunnen alleen de gewone bank handelingen. Gaat het mis, dan ben je de klos als je niet bij de 'elite' hoort.
pi_61126297
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef deepart het volgende:
Pinnen Waar is die tijd dat je met goude ducaten kon betalen
Die goede oude VOC tijd.
pi_61126325
Och da's nog niks. Toen m'n pa dood was vond de Rabobank het wel een slim plan om maar meteen de bankpassen van de hele familie uit het systeem te deleten. Prutsers zijn het.
pi_61127599
Najaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg! Ik vind de Rabobank echt ge-wel-dig!

Wij hebben voor onze gezamenlijke betaalrekening al tig keer 2 europassen aangevraagd ipv 1. Tóch blijven ze ons steeds vriendelijk te woord staan als we weer langskomen voor het opnieuw aanvragen van 2 passen!!

Toch maar eens switchen van bank denk ik...
pi_61129811
Het probleem zit hem in de software die ze gebruiken. Die is gewoon niet te begrijpen voor al die MBO-miepjes die er werken. Je kunt het ze eigenlijk niet eens kwalijk nemen.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:51:16 #88
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_61144279
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 02:42 schreef RonaldRegen het volgende:
Het probleem zit hem in de software die ze gebruiken. Die is gewoon niet te begrijpen voor al die MBO-miepjes die er werken. Je kunt het ze eigenlijk niet eens kwalijk nemen.
Tsja het aanpassen van mijn normale kale betaalrekening naar iets met internetbonussparen en dan als euro totaalpakket met standaard credietmogelijkheid enzo was ook een hele exercitie. Maar na 15 minuten typen, klikken en dubbelklikken uiteindelijk toch gelukt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:58:10 #89
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_61144458
Rabobank is gewoon de beste bank ooit. TS is oud wijf. Klaar.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:01:58 #90
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_61144544
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:43 schreef fotostarter het volgende:
De Rabo schreef je met alle plezier uit.
Die hebben het liefste mensen met een hoop geld.

Succes bij ABN trouwens
De Rabo heeft het liefst mensen met tractors zul je bedoelen.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:24:23 #91
78498 classpc
I don't like change
pi_61145061
Rabobank? Oh Fatima

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')