En een meester in de rechtenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef FP128 het volgende:
[..]
Klacht: TS die een bank iets kwalijk neemt terwijl elk normaal denkend mens zeker niet een rekening bij een Bank heeft die wordt aangesprijsd door een hockeyster..
Als mijn ervaringen een bepaald kantoor betrof zou ik je gelijk geven, maar ik heb ervaring met vier verschillende Rabobank kantoren. Ik was al ontevreden over voorvallen bij kantoor A. Tijdens de verhuizing werd dat alleen erger. Als er twee of meer in het spel zijn, gaan ze heel leuk naar elkaar wijzen dat je dit of dat van de ander moet hebben. Als ze dan 150 kilometer uit elkaar liggen dan maak je aardig wat kilometers om van het kastje naar de muur te gaan. Zo hadden wij met drie kantoren te maken die uit de oude woonplaats van mij, de oude woonplaats van mijn vriendin en de nieuwe woonplaats. En niemand kon de verhuizing van de rekeningen en verzekeringen regelen. Dat moest een van de anderen doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Knap staaltje van 'over één kam scheren'
Chapeau
Ik heb met alles wat met Rabobank te maken heeft, het vermoeden dat het misgaat.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaat dat opzeggen zo eenvoudig?
Ik heb trouwens vaag het vermoeden dat hier iets mis aan het gaan is.
Het zou me echt niet verbazen nee...quote:Er was immers een nieuwe bankpas onderweg (waarvoor nog betaald moet worden?) terwijl de rekening al is opgezegd. Zal me niet verbazen als TS over enkele maanden nog de normale kwartaalkosten moet betalen voor het hebben van de pas enzo.
rekening is opgezegd, punt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaat dat opzeggen zo eenvoudig?
Ik heb trouwens vaag het vermoeden dat hier iets mis aan het gaan is.
Er was immers een nieuwe bankpas onderweg (waarvoor nog betaald moet worden?) terwijl de rekening al is opgezegd. Zal me niet verbazen als TS over enkele maanden nog de normale kwartaalkosten moet betalen voor het hebben van de pas enzo.
Mijn ervaring is precies dezelfde, ruim acht jaar geleden. Ik had dus die rotte brief gekregen. Ik vroeg hoe dat nu in elkaar zat. Dat wisten ze niet. Nadat ik zei dat ik wel wist dat ze al m'n geld naar een andere bank konden over maken werd dat ook zonder enige discussie gedaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Helemaal geen kudos, hij moet zijn best doen om jou als klant tevreden te maken en te houden. Dit getuigt totaal niet van een commerciële of oprecht klantvriendelijke instelling, maar slechts van luiheid.
Die goede oude VOC tijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef deepart het volgende:
PinnenWaar is die tijd dat je met goude ducaten kon betalen
Tsja het aanpassen van mijn normale kale betaalrekening naar iets met internetbonussparen en dan als euro totaalpakket met standaard credietmogelijkheid enzo was ook een hele exercitie. Maar na 15 minuten typen, klikken en dubbelklikken uiteindelijk toch gelukt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:42 schreef RonaldRegen het volgende:
Het probleem zit hem in de software die ze gebruiken. Die is gewoon niet te begrijpen voor al die MBO-miepjes die er werken. Je kunt het ze eigenlijk niet eens kwalijk nemen.
De Rabo heeft het liefst mensen met tractors zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:43 schreef fotostarter het volgende:
De Rabo schreef je met alle plezier uit.
Die hebben het liefste mensen met een hoop geld.
Succes bij ABN trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |