Kun je echt geen sterker verhaal verzinnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wel eens gezien bij uitgaan geloof ik.
Je zit toch niet te sjanzen met een meid om gezellig met haar moeder te punniken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waarom moet nou eigenlijk alles toch over seks gaan he!
Neequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:40 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je zit toch niet te sjanzen met een meid om gezellig met haar moeder te punniken.![]()
Of wel soms?
Ik wacht op een nieuw topic van jouw over dat meisje ofzo. Deze begint te vervelenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
NeeMaar dit topic ging niet over dat meisje ja!
Zou je denken? Volgens mij is hij licht ontvlambaar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hoax. TS durft niet eens een bus in te stappen
Snel editten hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:55 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Zou je denken? Volgens mij is hij ligt ontvlambaar!
Zo ist maar net he. Wat zouden we zijn zonder de edit buttonquote:
Iedereen is vrij om er een paint van te maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef King_of_cubes het volgende:
Puick topic. Enige wat nog mist is een paint.
Denk dat hij al bezig is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:58 schreef wolferl het volgende:
TS maak dan een vervolg topic over dat meisje.
Het einde is nu teveel cliffhanger.
Misschien kunnen we Maikuuul vragen, die schijnt nogal graag te painten. Maar je hebt haar dus niet meer geneukt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Iedereen is vrij om er een paint van te maken.
Zelf ben ik niet zo'n painter.
Ik moet je teleurstellen, zoals ik al had gepost op de 1e pagina:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:58 schreef wolferl het volgende:
TS maak dan een vervolg topic over dat meisje.
Het einde is nu teveel cliffhanger.
Geen vervolg verhaal met dat meisje.. Of moet ik wat verzinnenquote:Ik stapte eerder dan zij de bus uit. Na een vrolijke zwaai richting de buschauffeur, en een foute knipoog naar dat meisje was het avontuur alweer voorbij.
Het zou niet de eerste keer zijn.quote:
Ja verzinnen natuurlijk. Hebben we teminste weer wat te lullen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, zoals ik al had gepost op de 1e pagina:
[..]
Geen vervolg verhaal met dat meisje.. Of moet ik wat verzinnen
stonkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:08 schreef Yi-Long het volgende:
Toevallig zat ik ook in die bus, en TS verdraait de waarheid iets:
TS draaide zich huilend om naar Neger: zou U alstUblieft UW muziek ietsjes zachter kunnen zetten!?!? waarnee negert zei: nee, en toen gaf TS hem spontaan zijn portemonnee en rende uit de bus. Met een natte broek wat nogal stinkte.
Serieus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:40 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Kun je echt geen sterker verhaal verzinnen
Ik verzin nooit verhalen manquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn.Maar doe maar niet want dan wordt het een afcajos seksverhalen topic.
U vraagt wij draaien!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:33 schreef Bartleunen het volgende:
Komt dat nieuwe topic nog of kan ik gaan slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |