Dat is ook het eerste wat ik dacht! Maar hij praat ook een beetje ....... "wat doe je nou stoer dan mafkees"...quote:
Lol dat zal zijn volgende topic worden denk ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef Nikmans het volgende:
Maar wat is er nou met dat meisje gebeurd?
Ja man, die neger natuurlijk nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:59 schreef Homdeck het volgende:
je ben gewoon een rascist!
Voor zo'n chick steek ik een bus vol negers in brand!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:00 schreef MouzurX het volgende:
Voor zon chick zou ik een hele bus negers zo hebben utgescholden
TS staat er om bekend dat hij uiteindelijk niks regelt qua dames.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef Nikmans het volgende:
Maar wat is er nou met dat meisje gebeurd?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:04 schreef De_Ananas het volgende:
Heb je het vrouwtje nog gepakt?
Of werd je geownd doordat je telefoon in een emmer sop viel?
jordy . zegt (20:03):quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:07 schreef fm07 het volgende:
waarom eigenlijk een roze strippenkaart hoe oud ben je dan?
Grappig, ik ken haar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:58 schreef afcajos het volgende:
Mooie meid die ook in de bus zat
[ afbeelding ]
Welke lijn/stad?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik stapte eerder dan zij de bus uit. Na een vrolijke zwaai richting de buschauffeur, en een foute knipoog naar dat meisje was het avontuur alweer voorbij.
Lol en jij hebt zeker daarna dat vrouwtje onderhanden genomen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:08 schreef Yi-Long het volgende:
Toevallig zat ik ook in die bus, en TS verdraait de waarheid iets:
TS draaide zich huilend om naar Neger: zou U alstUblieft UW muziek ietsjes zachter kunnen zetten!?!? waarnee negert zei: nee, en toen gaf TS hem spontaan zijn portemonnee en rende uit de bus. Met een natte broek wat nogal stinkte.
quote:
nix gehosseld?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik stapte eerder dan zij de bus uit. Na een vrolijke zwaai richting de buschauffeur, en een foute knipoog naar dat meisje was het avontuur alweer voorbij.
Lol ik zit ook wel eens in lijn 71 maar dan Zwolle - Zwartsluis .quote:
Zwartsluisquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:11 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Lol ik zit ook wel eens in lijn 71 maar dan Zwolle - Zwartsluis .
Ik denk dat ik mijn mojo kwijt benquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:13 schreef reetveter het volgende:
JOS, heb je nu alweer geen chick geregeldUitgelezen kans man
komt wel weerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn mojo kwijt ben
quote:Dinsdag 12 augustus omstreeks half 7 zat ik op de bus te wachten. Het zonnetje straalde vrolijk en ik was vrolijk gestemd Er zat een mooi negert naast mij. Rasta haartjes, ongeveer 17 jaar en pronte negertlippen In de verte kwam het groene gevaarte al aan. Trots pakte ik alvast mijn goed gevulde portemonnee met roze strippenkaart uit mijn broekzak en gaf een net iets te overdreven glimlach aan het negertje.
Ik liet, zoals een gentlemen betaamt het negertje voor en daarna stapte ik de bus in, stempelde af en ging net voorbij het midden op een stoel zitten. Het negertje zat 2 stoelen schuin voor mij, ik had mooi uitzicht en het beloofde een mooie rit te worden
Maar daar is de topicwending al...De bus stond op het punt te vertrekken toen er plots nog een mooie meid de bus in stapte. Zoals een echte ketting-baggytrousers-schuinpetje-meisje betaamt nam zij plaatst op de achterste stoel in de bus. Bus indeling van voor naar achter dus: Buschauffeur - Mooi negertje - afcajos - meisje.
En daar begon de ellende al, het meisje vond het kennelijk nodig om de hele bus te verblijden met haar Beyonce muziek, schel klinkend uit haar mobieltje Ik was in een goede bui en had er niet direct last van. Maar toen zag ik het negertje geërgerd om kijken. Dit was het punt om in te grijpen dacht ik!
Dus ik draai mij om en vraag vriendelijk doch dwingend of mevrouw haar kankermuziek uit wil zetten.
Conversatie ging dus als volgt:
afcajos: Zou je die muziek uit willen zetten? Het is een openbare bus en niet iedereen is gediend van jouw muziek smaak
meisje: ...
afcajos: HEY ik vroeg je wat!
meisje: Draai je om joh!
afcajos: Zet die kankermuziek uit, of moet ik naar je toe komen
meisje: Kom hier dan kaaskop!
Dus ik sta op, en dat meisje staat ook gelijk op Ik loop naar haar toe en sta voor haar. Komt zij er achter dat ik anderhalve kop groter ben Dus ik vraag zo: "wat doe je nou stoer dan bitch" waarop dat meisje iets onverstaanbaar mompelt, weer gaat zitten en haar muziek uit doet
Ik loop weer stoer terug naar mijn plek en kreeg een glimlach van die neger.
Dat meisje stapt een paar bushaltes verder uit, loopt langs mij en scheld me uit voor kankerlijer waarop zij snel de bus uitrent DAT zal mij leren!!
Heus geen 14! En ook al was ze dat, zou ik haar nog wel geven..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:00 schreef LittleMiss het volgende:
Mooie meid in de Op is 14.
Mooie meid komt van 7chan af.
TS is homo dus waarom maakt hij foto's van meisjes.
TS is eigenlijk bang voor negers maar hele kleine (1.60) durft hij wel aan.
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef wolferl het volgende:
De werkelijke versie is toch iets anders.
[..]
Dit lijkt me idd een betere voorstelling van de werkelijkheid. Ook hier even een illustratie voor de mensen die visueler zijn ingesteld:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:08 schreef Yi-Long het volgende:
TS draaide zich huilend om naar Neger: zou U alstUblieft UW muziek ietsjes zachter kunnen zetten!?!? waarnee negert zei: nee, en toen gaf TS hem spontaan zijn portemonnee en rende uit de bus. Met een natte broek wat nogal stinkte.
LOL@beursje!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Dit lijkt me idd een betere voorstelling van de werkelijkheid. Ook hier even een illustratie voor de mensen die visueler zijn ingesteld:
TS draait zich om naar de negert
[ afbeelding ]
'Meneer, mag de muziek misschien wat zachter.. *bipperende stem*
Neger kijkt boos naar TS
[ afbeelding ]
Antwoord van de neger:
[ afbeelding ]
LOL@beursje!
TS geeft z'n portemonnee aan negert[b]
[ afbeelding ]
[b]TS plast z'n broek vol en rent weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:08 schreef Yi-Long het volgende:
Met een natte broek wat nogal stinkte.
quote:
ik moest toch wel vreselijk lachenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Dit lijkt me idd een betere voorstelling van de werkelijkheid. Ook hier even een illustratie voor de mensen die visueler zijn ingesteld:
TS draait zich om naar de negert
[ afbeelding ]
'Meneer, mag de muziek misschien wat zachter.. *bipperende stem*
Neger kijkt boos naar TS
[ afbeelding ]
Antwoord van de neger:
[ afbeelding ]
TS geeft z'n portemonnee aan negert
[ afbeelding ]
TS plast z'n broek vol en rent weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom moet nou eigenlijk alles toch over seks gaan he!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:38 schreef wolferl het volgende:
Maar TS, heb je dat meisje nou eigenlijk al geneukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |