Sorry man, het spijt me.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef Edwinuss het volgende:
Edit: Reageer normaal of niet
Gamma! Gaat 'm dus niet worden.quote:
Ik zou het juist betalen om hem nooit meer te zienquote:
Voor!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik zou het juist betalen om hem nooit meer te zien
"Gerard Joling presents: For Your Eyes Only"quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:24 schreef Maikuuul het volgende:
En is dat een show van hem ofwat ?
Ik bied wel 45000 euro: Joling wegschoppen, kantoor SBS een 'opknapbeurt' geven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:42 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik zou wel 45 euries neer willen leggen als ik Joling ,t licht uit de ogen mag schoppen.
TS is het vrouwtje, z'n vriendin het mannetje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:16 schreef Lichtpunt het volgende:
Zij: Schat, wil je mee op de vakantie naar de Bahama's?
Jij: Jaaaaaaaaaa!
Zij: Mag ik dan even 2000euro?
Ze heeft wel humor opzich
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef Xenomaniac het volgende:
Vriendin: zullen we naar Joling? Die, die en die gaan ook mee!
Ik: mjah, avondje keten heb ik wel zin in.
Zij: mag ik dan 45 eutjes?
Ik: waarvoor!??
Zij: entreeprijs.
Ik: ja, wacht effe, ik ga natuurlijk geen 45 eutjes neerleggen om Joling te bekijken!
Zij: dat is flauw! Je ging ook mee naar de Toppers!
Ik: ja maar dat was gratis, prima vermaakt, daar niet van, maar ik ga dus geen 45 eutjes neerleggen om Geer te bekijken.
Zij: lul!
Nu: ruzie.
Ik zou niet eens 30 cent over hebben voor zijn circusact.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef Heathen. het volgende:
Je hebt gelijk TS. Hoogstens 30 euro is zelfs een concert van goede kwaliteit waard.
Inderdaad, wat is TS een zwakkeling als hij blijft zeg.. tenzij ze geil is dan willen we graag pics!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
Hahahahahah jouw vriendin legt 45 euro neer voor JolingKerel.. wat doe je daar nog..
nee maikuuul..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zeggen dat TS een andere vriendin moet zoeken terwijl ze zelf nog nooit een vriendin gehad hebben
Sadness
't Komt waarschijnlijk niet helemaal aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:33 schreef Lichtpunt het volgende:
waarom reageerd niemand op mijn leuke grapje
Jij bent zelf sadness. Ik experimenteerde al op mijn zevende, maar ben nu al bijna een decennium zonder succes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zeggen dat TS een andere vriendin moet zoeken terwijl ze zelf nog nooit een vriendin gehad hebben
Sadness
toppersquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef Xenomaniac het volgende:
Vriendin: zullen we naar Joling? Die, die en die gaan ook mee!
Ik: mjah, avondje keten heb ik wel zin in.
Zij: mag ik dan 45 eutjes?
Ik: waarvoor!??
Zij: entreeprijs.
Ik: ja, wacht effe, ik ga natuurlijk geen 45 eutjes neerleggen om Joling te bekijken!
Zij: dat is flauw! Je ging ook mee naar de Toppers!
Ik: ja maar dat was gratis, prima vermaakt, daar niet van, maar ik ga dus geen 45 eutjes neerleggen om Geer te bekijken.
Zij: lul!
Nu: ruzie.
Ik weet niet of je onder dwang met je pappie "experimenteren" mag noemen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij bent zelf sadness. Ik experimenteerde al op mijn zevende, maar ben nu al bijna een decennium zonder succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |