Zo ben je ook weer thuisquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:26 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis! Ik vind dat maar niks hoor, zo'n hele dag werken en dan bij iemand een kat op halen om die weer ergens anders achter te laten, door te rennen naar de supermarkt en nu eten te moeten koken. En er is ook niemand die mij kippensoep komt voeren
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:30 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Zo ben je ook weer thuisHebben ze je weer van de wei geplukt en terug in de stal gezet
Je hebt geen geen veehouderij ofzo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:39 schreef koei het volgende:
[..]
![]()
Maar nee, helaasch. De stal had geen internet
Waarom zou ik je willen rakenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:30 schreef koei het volgende:
Zorg dan in iedergeval dat je raak gooit Sharkdoggie
Bij het voetbal moet je soms gemeen zijn anders kom je er niet!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Waarom zou ik je willen rakenDat zou gewoon hartstikke gemeen zijn.
Je sloeg zelf mijn voorstel afquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:26 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis! Ik vind dat maar niks hoor, zo'n hele dag werken en dan bij iemand een kat op halen om die weer ergens anders achter te laten, door te rennen naar de supermarkt en nu eten te moeten koken. En er is ook niemand die mij kippensoep komt voeren
Je hoeft niet gemeen te zijn om ergens te komen. Ik neuk me gewoon naar de topquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:44 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Bij het voetbal moet je soms gemeen zijn anders kom je er niet!
Ik heb even in je profiel gekeken. Ik had gedacht dat je een vrouw was maar dat viel tegenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je hoeft niet gemeen te zijn om ergens te komen. Ik neuk me gewoon naar de top
Ik ben ook een vrouwquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:48 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Ik heb even in je profiel gekeken. Ik had gedacht dat je een vrouw was maar dat viel tegen
Tja das vervelend. Hoe heb je het verwerkt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw
Maar ik ben geboren in een mannenlichaam
Welk voorstel? En waarom heb je mij niet gemaild?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je sloeg zelf mijn voorstel af![]()
Eigen schuld
Elroy gaat ook maar eens richting Le Ce Mille
Voulez vous nogwatquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:54 schreef koei het volgende:
[..]
Welk voorstel? En waarom heb je mij niet gemaild?
Ja, maar ze zijn niet zo gevaarlijk, gewoon je bureaustoel hoog instellen en je voeten optillen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:09 schreef koei het volgende:
IT-kabouters, dat zijn kleine moordzuchtige clowntjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |