STFUquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar jij las dat roddelblad toch ook ?
Het ís ook gewoon stalken. Toch niet normaal dat ze kennelijk op de hoek gaan posten bij BN'ers?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:11 schreef lennartb.nl het volgende:
Als je dat bij een onbekende nederlander zou doen is t stalken en portretrecht gezeik
maar dat hoort erbij als je bn'er bentquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het ís ook gewoon stalken. Toch niet normaal dat ze kennelijk op de hoek gaan posten bij BN'ers?.
Open er een topic overquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry he dat ik je een spiegel voor hou
TS is een roddelaar
BOEIEND!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:14 schreef gers het volgende:
[..]
maar dat hoort erbij als je bn'er bent
None of ur businessquote:
weet ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
BOEIEND!
Die lui doen ook maar gewoon hun job.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar jij las dat roddelblad toch ook ?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:14 schreef gers het volgende:
[..]
maar dat hoort erbij als je bn'er bent
IK WEET'T IK WEET'T IK WEET'T!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
None of ur business.
(Al had ik die vraag kunnen zien aankomen natuurlijk)
Ik voorspel dat jullie hier nu gaan speculeren over de reden van mijn ziekenhuisbezoek.
Het is wel wat minder simpel als jij het stelt hoor. Publiciteit (m.n. negatieve publiciteit, schandalen) is altijd goed voor de film die je moet promoten, je nieuwe album, etc. Verkoopcijfers schieten omhoog. Het is niet voor niets dat Britney Spears nog hot hot hot is in de media, terwijl ze al jaren geen echte hit meer heeft gescoord. Zij blijft interessant voor de media, en blijft dus in de picture.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:09 schreef Strani het volgende:
Eens met klacht. Het is inderdaad stalken en eigenlijk zou men ervoor vervolgd moeten worden.
Mensen zeggen dat je het maar moet accepteren als je beroemd bent maar is dat eigenlijk wel zo? Waarom zou je moeten accepteren dat je stalkers krijgt en mensen jouw privé leven als vermaak zien, terwijl je alleen je kop wat verder boven het maaiveld uitsteekt dan anderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |