Is het een heuse troll? Dat wist ik niet. Dan stop ik met wachten!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Spreek even namens jezelf wil je!
Ik wacht helemaal niet op een reactie op een troll
Ach ja de verfijnde kunst van het begrijpend lezen....... jammer dat je het niet machtig bentquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is het een heuse troll? Dat wist ik niet. Dan stop ik met wachten!
van jouw.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pas op, mijn vrouw zei ook dat ze geen, ik herhaal géén, *stampvoet* beslist GEEN kinderen wilde.....
Wel "Rekkie", ik weet niet wat ik je misdaan heb, maar wat jij allemaal insinueert raakt kant noch wal. "Ik kan niet schrijven, ik kan niet lezen"quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach ja de verfijnde kunst van het begrijpend lezen....... jammer dat je het niet machtig bent
quote:Ook ik ben er zo ééntje, zo´n asociaal die (ondertussen) 36 is, en nog steeds maar niet voor kleinkinderen heeft gezorgd. Godzijdank ben ik in de gelukkige omstandigheden dat ik een vrouw heb die er ook absoluut geen zin in heeft om koters op deze wereld te mikken, dus van mijn kant geen klagen. Maar wat kunnen potentiele oma´s een stelletje zeikerds zijn zeg!
Onvoorstelbaar, mijn vrouw krijgt bij iedere gelegenheid die zich voordoet kleine kinderen in d´r armen gepropt. Dan moeten er foto´s worden gemaakt, want het staat zo schattig...Er blijft slechts één oplossing over. Gewoon uiit je klauwen laten donderen zo´n murmel! Eén keer een kind laten stuiteren, en ze snappen voorgoed dat je ongeschikt bent voor het moeder- of vaderschap.
Waarmee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Och Jezus, swets gaat zich ermee bemoeien.
Maar dan heb je ook een pauperwoning.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt kost een huis minder dan een Ford Ka. Met zwembad.
Ik ga haar NU mailen wat je hier geschreven hebt viespeuk!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:59 schreef BertV het volgende:
Herkenbaar... Als het zou helpen zou mijn schoonmoeder het zaad persoonlijk uit mijn lid willen trekken.
Net als voortdurend aandringen op een koopwoning.
huisje boompje beestje.
Schoonmoeder is wel/niet een MILF?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:59 schreef BertV het volgende:
Herkenbaar... Als het zou helpen zou mijn schoonmoeder het zaad persoonlijk uit mijn lid willen trekken.
Net als voortdurend aandringen op een koopwoning.
huisje boompje beestje.
ooit gehoord van sterilisatie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Zozo, 100% ?
Ik hoop niet voor je dat je neukt én heterosexueel bent dan.
Typisch, zhe reageert weer op de enige sexueel getinte post in het topic. Verrassend wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ga haar NU mailen wat je hier geschreven hebt viespeuk!
vooroordelen gij?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Typisch, zhe reageert weer op de enige sexueel getinte post in het topic. Verrassend wel.
M'n droomquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met je morsige knoken op een grote, koude, berg met geld zitten. In je eentje. Gezellig!!
Echt? Waar werk jij en zoeken ze nog mensen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:13 schreef muisje-eliza het volgende:
Mensen die geen kinderen willen worden soms raar aangekeken, behalve op sollicitatie-gesprekken heb ik gemerkt.
Ts zei toch niet dat ie fritz heet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:00 schreef reetveter het volgende:
TS, wil je geen kelder vol? Je weet niet wat je mist
Kregen mannen ook niet enkele weken zwangerschapsverlof?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Echt? Waar werk jij en zoeken ze nog mensen?
Bij mijn laatste (interne) sollicitatie werd me verteld dat het een nadeel is dat ik nog geen kinderen heb want de kans dat ik me in de nabije toekomst nog zou bedenken en dan met zwangerschapsverlof zou willen zou veel te groot zijn. Ergo: ik niet die baan maar een mannelijke collega van dezelfde leeftijd wel. Mede omdat hij de opslag wel kon gebruiken nu zijn vrouw zwanger was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |