Och, als het zover is erfgenamen genoeg. Kan ik (nu) prima mee leven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
In je laatste jas zitten geen zakken, dus wat moet je met al dat geld als je geen kinderen hebt?
Met je morsige knoken op een grote, koude, berg met geld zitten. In je eentje. Gezellig!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:03 schreef MouzurX het volgende:
Wat dacht je van een leuke oude dag hebben?
Heerlijk!!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met je morsige knoken op een grote, koude, berg met geld zitten. In je eentje. Gezellig!!
Inderdaad. En ouders die er over lopen te zeiken krijgen van mij steevast het verwijt dat er al teveel mensen op de aarde zijn, en dat het op de wereld brengen van nog een kind gewoon een egoïstische daad is van mensen die niet capabel zijn hun eigen leven betekenis te geven maar daar een kind voor nodig hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:54 schreef 100procent het volgende:
Als je geen kinderen wilt, dan wil je dat toch niet!
Onzin altijd!
Ik lach je dan uit wanneer je daar gezet bent door je bloedeigen kinderen omdat niemand van hun voor je wilt zorgen....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met je morsige knoken op een grote, koude, berg met geld zitten. In je eentje. Gezellig!!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:06 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ALs je zo'n groot huis hebt is het toch zonde het leeg te laten staan. Al die kamers vragen erom gevuld te worden met kindertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
Mjah, er zit ook niks tussen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee hoor, zo'n huis vraagt om een bioscoopkamer, gameroom, biljartkamer, neukkamer (met condooms), jaccuzie kamer, etc etc...........quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
ALs je zo'n groot huis hebt is het toch zonde het leeg te laten staan. Al die kamers vragen erom gevuld te worden met kindertjes.
Ik kan niet helemaal volgen wat je hier zegt, maar goed. Als het een beetje meezit hoef ik m'n liefde dan niet te kopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik lach je dan uit wanneer je daar gezet bent door je bloedeigen kinderen omdat niemand van hun voor je wilt zorgen....
Man, je klinkt als Marc Dutroux...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
ALs je zo'n groot huis hebt is het toch zonde het leeg te laten staan. Al die kamers vragen erom gevuld te worden met kindertjes.
FOK! is niet van de nuance, anders is er niks aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mjah, er zit ook niks tussen...
Die vulde kelders met kinderen (van een ander). Dat is toch weer iets heel anders hoor!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:12 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Man, je klinkt als Marc Dutroux...
Ik koop mijn liefde nu ook niet en dat hoef ik ook niet te bewijzen met kinderen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik kan niet helemaal volgen wat je hier zegt, maar goed. Als het een beetje meezit hoef ik m'n liefde dan niet te kopen.
Mja, je moet natuurlijk ergens beginnen héquote:
Als die stationwagon maar blijftquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:17 schreef henkway het volgende:
[..]
je vergeet de scheiding en het nieuwe flatje met de bijstandsuitkering
dat dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ouders zijn juist egoistisch, zij zetten een kind op de wereld en dringen zich de volgende 18 jaar ook nog op aan dat kind.
In je eentje? geen kinderen = geen vrouw ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat eerste is me prima gelukt met kinderen, dat tweede ook, alleen niet in Spanje......quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Lekker huis in de binnenstad en sinds kort een geinig appartement in Barcelona. Met kinderen was dat niet gelukt.
Misschien is het ook wel eens tot je botte verstand gekomen dat je juist geen kinderen neemt, uit liefde voor de kinderen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je neemt geen kinderen uit een rationele reden maar uit liefde. Misschien is dat het verschil.
Kan zeker, ik heb er ook nog een zwembad bij. Niet vergeten de volgende keer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee hoor, zo'n huis vraagt om een bioscoopkamer, gameroom, biljartkamer, neukkamer (met condooms), jaccuzie kamer, etc etc...........
Wat had jij dan gewild wat je ouders gedaan hadden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel eens tot je botte verstand gekomen dat je juist geen kinderen neemt, uit liefde voor de kinderen.
Misschien wil het de rest van de wereld niet aan doen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel eens tot je botte verstand gekomen dat je juist geen kinderen neemt, uit liefde voor de kinderen.
Dat is hun beslissing geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat had jij dan gewild wat je ouders gedaan hadden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |